Der un-official risteily från ÅBÅ, part X

Miten niin esittää? Yhtä teinidraamaahan tää on ollutkin sun puolelta.
Mä en halua pilata risteilyäni tuollaisen lapsellisen näytelmän takia. Olen kuin et olisikaan mukana.
Hei tää on intternetti, menkääs teinit vittuun kinastelemasta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Koko saunaosaston varaaminen on hivenen tyyristä (kaikilla tuskin perse kestää), mutta jo sviittikin voisi riittää, siinä ei köyhimpienkään pitäisi mennä vielä vararikkoon.

Kuulostaa hyvältä ehdotukselta!

Ei mulla oo tollasiin luksusjuttuihin varaa!

Ketkä tulee mun kanssa torille kittaamaan pusaria lauantaina!? o/

Mäkin voisin osallistua jatkoille, sigäli migäli vain huolitaan messiin.
Jokatapauksessa jään Turkuun hotelliin yöks, ku ei oikeen jaksais milläääään ajaa takas Vaasaan tuon reissun jälkeen. Viimeksi tuli tehtyä niin, mutta onneksi oli puheliasta seuraa :D

Itsekkin jään turkuun yöksi.. mutta tällä kertaa ajattelin ottaa nukkumapaikan avaimen mukaan, ettei joudu nukkumaan/kuuntelemaan ihme ääniä vierestä.. :D

Mitäs ääniä sä olet kuullu?? :eek:

Ja minäkin todnäk Turkkuses yötä kun ei ne linjat kulje Jyväskylään enää niihin aikoihin ja jatkot on todettava. Saa tarjota yöpaikkaa!

Koko saunaosaston varaaminen on hivenen tyyristä (kaikilla tuskin perse kestää), mutta jo sviittikin voisi riittää, siinä ei köyhimpienkään pitäisi mennä vielä vararikkoon.
Varailtiin joskus vuosia sitten tuo saunaosasto. Oiskohan ollu parisataa euroa ja jos en väärin muista niin oli vielä jotain naposteltavaa siinä mukana. Sviittihän nyt maksaa paljon enemmän.

Vattu tollasia. Tosin onhan tässä kymmenes risteily alla... No, ei mua kyllä niin napostele tollanen siltikkään.

Varailtiin joskus vuosia sitten tuo saunaosasto. Oiskohan ollu parisataa euroa ja jos en väärin muista niin oli vielä jotain naposteltavaa siinä mukana. Sviittihän nyt maksaa paljon enemmän.
Ai, no mikäs siinä sitten... Voin hyvinkin muistaa tuon sviittijutun väärin. Onneksi on vielä aikaa pohtia vaihtoehtoja.

No eihän tuo ole paha hinta jos saadaan sopiva määrä porukkaa mukaan? Tostahan vois vähän tehdä galluppia kuinka moni olisi halukas lähtemään tuohon ruljanssiin.

Haha, voi juma mitä juttua täällä (draamaa)... :D

Mitähän botskilla tulee olemaan.

Itsekkin jään turkuun yöksi.. mutta tällä kertaa ajattelin ottaa nukkumapaikan avaimen mukaan, ettei joudu nukkumaan/kuuntelemaan ihme ääniä vierestä.. :D

Ota mielummin vaikka earit mukaan, avaimet korvissa on vähän ikävä nukkua. Olet käsittänyt näköjään hieman väärin termin "korvat lukossa".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom