Der un-official risteily från ÅBÅ, part X

Herra Matkanjärjestäjä!

Voin ilmoittaa, että en ole saanut mitään aikaiseksi.. mutta ohjelmassa on ainakin eri-väkevien chili-kastikkeiden maistelua :hyvä:

Pyytäisinkin, ja tämä syö miestä, teitä Turkulaisia ystävällisesti auttamaan minua tässä asiassa. Jos joku tietää jonkun paikan minne voimme mennä tai voitaisiin ottaa, niin olisin itseni ja arvoisten matkakumppanien puolesta erittäin tyytyväinen. :worship:

Yksi vaihtoehtohan voisi aina olla toisen risteilyn vetäminen putkeen :evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla ois ainaki ehdotus. Nigster pistää ens kerralla jääpusseja pitkin kroppaa niin ettei ole vallan kuumissaan ja epäkuntoinen sisätilaoleilun suhteen. Minä ainakin mielelläni pistäisin tanssijalalla koreasti myös lauantaina. Ei se tuo booty väsy yhden illan pyörityksestä, tanssimalla olisin viime kerrallakin ehkä pysynyt paremmin hereillä kuin siellä VITUN kylmällä terassilla :D

Integrandi: Silkkis otti helahoidon

Kai mie sit otan sen puffelin. Monelta se on ja monelta olis aamupala???

Muutosjärjestely, minä meen kolmoshyttiin Weakin, Sahaajan ja Silkkiksen kanssa.

Olen sen verran lapsellinen, etten pysty käyttäytymään asiallisesti tuossa toisessa hytissä.... :rolleyes:

Tiedän mitä ajattelet. Juuri kun luulin ettei reissu tästä enää parane, niin tiedossa onkin vielä halvempi hyttitaksa ja neljän kimppa. Vielä kun ollaan kaikki kavereita keskenämme, niin kukaan ei ujostele. Mahtaa Snowbe harmittaa kun arpa ei osunutkaan teidän hyttiin. :rolleyes:

Muutosjärjestely, minä meen kolmoshyttiin Weakin, Sahaajan ja Silkkiksen kanssa.

Olen sen verran lapsellinen, etten pysty käyttäytymään asiallisesti tuossa toisessa hytissä.... :rolleyes:

Mä mietinkin, et kumpi tekee ensin jonkunlaisen ratkaisun, mutta ehdit ensin.

Käy mulle vallan mainiosti :thumbs:

Mä mietinkin, et kumpi tekee ensin jonkunlaisen ratkaisun, mutta ehdit ensin.

Käy mulle vallan mainiosti :thumbs:

Sun ratkasushan oli, että "ollaan kaikki aikuisia ja voidaan käyttäytyä asiallisesti samassa hytissä". Sori, no bonus.

Eikö oo hyvä, et me tarjotaan vähän viihdykettä :D

Botsikilla me voidaan kanssa esittää joku teinidraama, vältellä toisiamme laivan käytävillä ja kyräillä pöydän yli puffetissa :lol2:
Miten niin esittää? Yhtä teinidraamaahan tää on ollutkin sun puolelta.
Mä en halua pilata risteilyäni tuollaisen lapsellisen näytelmän takia. Olen kuin et olisikaan mukana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom