Der un-official risteily från ÅBÅ, part X

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tarjoilija oli kyl kova :p Taitaa jäähä nyt reissu välistä, vaikka täydet kympit paukkuu. Kyllähän näitä tosin vielä tulee, joten parempaa raha / puku tilannetta ootellessa.

Tätä ei kyl mitenkään saa budjetoitua mun menoihin, eli asuni luultavasti näyttää yhtä tyylikkäältä kuin tuo, mitä Mr. Referee ehdottikin. Mutta joo tuun mukaan. Ja otetaan nyt aamupala ja buffettikin. Ja jos joku on menossa tuonne jollain muulla kulkuneuvolla kuin junalla, niin mut saa ottaa kyytiin, ei haittais yhtään jos säästäis niissä vähäsen, kun matkat tulee risteilyä kalliimmaksi :D

Siitä en tiedä mihin hyttiin sovin, kun oon niin uusi naama näissä pakkisympyröis. :)

Jos sipulille ja Paukulle sopii niin mun puolesta saat tulla ainaki siihen hyttiin. Meitä oli viimeks neljä uutta samassa hytissä :D Mut juu. Mulla ei ole mitään sitä vastaan ettetkö tohon hyttiin mahtuis :)

^^^mulle ainakin sopii kuka vaan samaan hyttiin :) Mä yritän tosiaan vielä puhua mun yhtä kaveria mukaan mutta katotaan niitä hyttijärkkäilyjä sit jos se päättää tulla:dance:

Joo, XairaX mahtuu meiän kera, jos tuloo tilanahtautta :)

Mä tuon humpat.

Hommahan etenee hyvin :rock: Sipulia Silkkaalihasta ja raipat ilmoitelkaapa aterianne.

1. Hytti
- nigster (täysihoito)
- Mr.Referee (täysihoito)

2. Hytti
- Integrandi (täysihoito)
- MHK (puhveli)

3. Hytti
- Weak (aamiainen)
- Sahaaja (aamiainen)
- Silkkaalihasta (ateria?)

4. Hytti
- Ex-Tavis (aamiainen)
- Pyranha (aamiainen)

5. Hytti
- Gemstone (täysihoito)
- Qan (täysihoito)
- XairaX (puhveli)

6. Hytti
- shrimp (aamiainen)
- elasto (aamiainen)

7. Hytti
- TJJ (aamiainen)
- minimari (aamiainen)

8. Hytti
- anix (täysihoito)
- Centrum (täysihoito)

9. Hytti
- sipulia (ateria?)
- Paukku79 (puhveli)
- Sprit (puhveli)

10. Hytti
- Mika1979 (täysihoito)
- Mik99 (täysihoito)
- Huu (täysihoito)

11. Hytti
- raipat (ateria?)
- Snowbe (täysihoito)
- Adrift (puhveli)

Ei oikeen tietoa mitä tapahtuu, missä tai mitä, mutta mua on informoitu, että presenssiäni kaivataan.
Mik "beach body" 99 on hyttitoverini sodassa... öö, no jossain.

En jaksanut edes lukea vielä ketjua, mitä vilkaisin jotain pakkoateriasta. Raportoin matkanjohtajaa myöhemmin mikä pakkoateriani tulee olemaan. <- pistetään vaikka se kuppainen aamiainen mihin en selviä (luin ketjun)

Ei mulla kai muuta. Tärkeimmät ensin, eli ensin ilmoittaudutaan ja sitten luetaan, jos jaksetaan.

Viimeksi muokattu:
Olin tossa jo aiemmin kirjoittamassa, että ei ole väliä kenen hytissä olen, mutta jos mahdollista niin annetaan Mikan Ja Huun telmiä keskenään ja mä voin tehdä sitten niin Samin kans! :evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom