Der un-official risteily från ÅBÅ, part VII

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tällä hetkellä ei ilmeisesti ole voimassa aikaisempien reissujen vr:n tarjousta, jolla junaliputtimet saisi puoleen hintaan. Eli jos ei ole opiskelija/eläkeläinen eikä halua matkustella normihintaisella junalla niin siitä vain suunnittelemaan kimppakyytejä.
Onko länsi-rannikolta alaspäin Turkuun menijöitä?
 
En tiedä onko herra puheenjohtaja osanut lukea rivien välistä, kenties suoraan kaapannut aivoaaltoja tai muuta vastaavaa, mutta mikäli säihkysilmämme (copyright Misukka, luojan kiitos hän, ei minä) onkin vain komea tavallinen maan tallaaja...

...tosiaan meilläkin oli tarkoituksena Ripen ja Pesupallon kanssa viettää ne hetket hytissä, mitä siellä sitten vietetään, kolmestaan. Tulee Liian ahdasta muuten. Ja ahtaus urhataan vain ja liki ainoastaan naisille, joka halajaa miesnektaria.

...joka taas johtaa siihen, että yksi äijä könyää hytiin halukkaan naisen kanssa. Syntyy valtava 300-leffan mainen taistelukohtaus, jossa voitajia ei ole, paitsi nigster, joka todennäköisesti pelimiehenä on seissyt tappelun aikana taustalla odottaen että saa kerätä sen naispuolisen hedelmän :dance: ja viedä hellään huomaansa :dance2:.

Näin mä vähän kaavailin, noilla muilla saattaa olla näkemyseroja. Ainoa varma oli se " vain me kolme alustavasti hyttiin".
 
kutsutteko te risteilyllä toisianne pakkiksen nickeillä :D??
 
kutsutteko te risteilyllä toisianne pakkiksen nickeillä :D??

Ei.. kutsutaan toisia vaan kusipäiksi, herkkupepuiksi ja ääliöiksi... Opetteleppa sitten yhden päivän aikana nelisenkymmentä nimeä jotka unohdat seuraavana päivänä...

Wainio, länsi-rannikkoa alaspäin turkuun on matka kyllä.
 
kutsutteko te risteilyllä toisianne pakkiksen nickeillä :D??
Tietysti, vain ja ainoastaan niillä mitään muuttamatta.

Taxfreessä:
"Samikasiyks osta puoliksi keissi?"
"Eiku mä ostin jo paukkuseiskaysin kanssa ton kossun"


Respaan/Infoon:
"Voitko kuuluttaa silkkaa lihasta? Se lähti sahaajan kanssa jonnekin, mutta ei sen jälkeen oo näkyny. Taicaviitta sanos, että se oli pelannu seiskakannella pokeria, mutta ämärpistereferee sanos ettei se oo enää sielläkään."

Myös nimimerkki sipulia on kadonnut-> Sipulia? Sipuliaaaa? Sipuliaaaaa?

Rookie-joukossa onkin sitten mm. kasväliviivavain. Väliviivalla on pari muutakin, mutta toivon oikein kovasti, ketään ^_nimimerkki_^ eli yläkolmioalaviivanimimerkkialaviivayläkolmiota ei tule.

Erityisesti mua mietityttää miten lausutaan JaNsu-nimimerkin iso N, ZannaZ:in iso zeta ja Classh nimimerkin toinen S.

:rolleyes:

Kohta ei ole risteilyyn mennessä varaa juttujen huonontua enää yhtään.
 
Se on muuten paukkuseiskaysi.. eikä kasiysi... nuorensit sitä sitten kymmenenvuotta heti.. Paitsi en usko että paukkuseiskaysi sitä pahaksi laittaa... :hyper:

EDIT: siis JaNsuhan on isoJiianisoNsu... ja sitten isoZetannaisoZet...

EDIT part 2: näin muuten unta jo tästä risteilystä...
 
Tietysti, vain ja ainoastaan niillä mitään muuttamatta.

Taxfreessä:
"Samikasiyks osta puoliksi keissi?"
"Eiku mä ostin jo paukkuseiskaysin kanssa ton kossun"


Respaan/Infoon:
"Voitko kuuluttaa silkkaa lihasta? Se lähti sahaajan kanssa jonnekin, mutta ei sen jälkeen oo näkyny. Taicaviitta sanos, että se oli pelannu seiskakannella pokeria, mutta ämärpistereferee sanos ettei se oo enää sielläkään."

Myös nimimerkki sipulia on kadonnut-> Sipulia? Sipuliaaaa? Sipuliaaaaa?

Rookie-joukossa onkin sitten mm. kasväliviivavain. Väliviivalla on pari muutakin, mutta toivon oikein kovasti, ketään ^_nimimerkki_^ eli yläkolmioalaviivanimimerkkialaviivayläkolmiota ei tule.

Erityisesti mua mietityttää miten lausutaan JaNsu-nimimerkin iso N, ZannaZ:in iso zeta ja Classh nimimerkin toinen S.

:rolleyes:

Kohta ei ole risteilyyn mennessä varaa juttujen huonontua enää yhtään.

*huutonaurua* :lol2: :lol2:

edit: mä en oo päässy vielä yhteisymmärrykseen itseni kanssa että lähtisinkö paatille vai en. :wtf: mihinkäs asti sitä aikaa oli miettiä? 18.8?

edit2: Refe: painajaisia?
 
Se on muuten paukkuseiskaysi.. eikä kasiysi... nuorensit sitä sitten kymmenenvuotta heti.. Paitsi en usko että paukkuseiskaysi sitä pahaksi laittaa... :hyper:
Mistä sä puhut? Ihan oikein se on siellä, ks. Misukan quotekin... :confused: (;))

No ei kai toi kasisysi paha olis ollu, mutta kuusysi sitten... hmmmm.
 
Siellä luki kasiysi.. olen satavarma.. korjasit sen :D

Kuusyisissä ei olis mitään pahaa... :hyvä:

EDIT: Misukka, ei.. kauheata häröilyä hyttikäytävällä... normisetti
 
Siellä luki kasiysi.. olen satavarma.. korjasit sen :D

Kuusyisissä ei olis mitään pahaa... :hyvä:

EDIT: Misukka, ei.. kauheata häröilyä hyttikäytävällä... normisetti

Paukku88 se on.

revitkö elastolta taas kalsarit jalasta siinä unessa?
 
Siellä luki kasiysi.. olen satavarma.. korjasit sen :D

Kuusyisissä ei olis mitään pahaa... :hyvä:
Joo, pakko myöntää että kirjotin kasiysi... Mutta kun se vaan on niin hyvin säilyny, etten osannu kuvitellakaan, että se olis päivääkään vanhempi.

Funkkeli sopii kyllä meidän seuraan ihan loistavasti... :hyvä:
Joo, todellakin. :hyvä: Arvaa vaan kuka lupas olla sen virallinen valvoja? :D
 
Eäh, en voi irtautua tästä topikista, sen verran alkaa kiinnostaa..... Mutta liian kaukaa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom