- Ikä
- 41
Todellakin, pari pulloa hyttijekkua pitää aina olla varmuuden välttämiseksi.Kaikki nuo jutut harjoista unohtuu kun pullo palauttavaa Jägermaisteria on kumottu :kippis1:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Todellakin, pari pulloa hyttijekkua pitää aina olla varmuuden välttämiseksi.Kaikki nuo jutut harjoista unohtuu kun pullo palauttavaa Jägermaisteria on kumottu :kippis1:
Onko länsi-rannikolta alaspäin Turkuun menijöitä?Tällä hetkellä ei ilmeisesti ole voimassa aikaisempien reissujen vr:n tarjousta, jolla junaliputtimet saisi puoleen hintaan. Eli jos ei ole opiskelija/eläkeläinen eikä halua matkustella normihintaisella junalla niin siitä vain suunnittelemaan kimppakyytejä.
kutsutteko te risteilyllä toisianne pakkiksen nickeillä :D??
Tietysti, vain ja ainoastaan niillä mitään muuttamatta.kutsutteko te risteilyllä toisianne pakkiksen nickeillä :D??
Tietysti, vain ja ainoastaan niillä mitään muuttamatta.
Taxfreessä:
"Samikasiyks osta puoliksi keissi?"
"Eiku mä ostin jo paukkuseiskaysin kanssa ton kossun"
Respaan/Infoon:
"Voitko kuuluttaa silkkaa lihasta? Se lähti sahaajan kanssa jonnekin, mutta ei sen jälkeen oo näkyny. Taicaviitta sanos, että se oli pelannu seiskakannella pokeria, mutta ämärpistereferee sanos ettei se oo enää sielläkään."
Myös nimimerkki sipulia on kadonnut-> Sipulia? Sipuliaaaa? Sipuliaaaaa?
Rookie-joukossa onkin sitten mm. kasväliviivavain. Väliviivalla on pari muutakin, mutta toivon oikein kovasti, ketään ^_nimimerkki_^ eli yläkolmioalaviivanimimerkkialaviivayläkolmiota ei tule.
Erityisesti mua mietityttää miten lausutaan JaNsu-nimimerkin iso N, ZannaZ:in iso zeta ja Classh nimimerkin toinen S.
![]()
Kohta ei ole risteilyyn mennessä varaa juttujen huonontua enää yhtään.
Mistä sä puhut? Ihan oikein se on siellä, ks. Misukan quotekin...Se on muuten paukkuseiskaysi.. eikä kasiysi... nuorensit sitä sitten kymmenenvuotta heti.. Paitsi en usko että paukkuseiskaysi sitä pahaksi laittaa...![]()
Siellä luki kasiysi.. olen satavarma.. korjasit sen :D
Kuusyisissä ei olis mitään pahaa... :hyvä:
EDIT: Misukka, ei.. kauheata häröilyä hyttikäytävällä... normisetti
Paukku88 se on.
revitkö elastolta taas kalsarit jalasta siinä unessa?
Joo, pakko myöntää että kirjotin kasiysi... Mutta kun se vaan on niin hyvin säilyny, etten osannu kuvitellakaan, että se olis päivääkään vanhempi.Siellä luki kasiysi.. olen satavarma.. korjasit sen :D
Kuusyisissä ei olis mitään pahaa... :hyvä:
Joo, todellakin. :hyvä: Arvaa vaan kuka lupas olla sen virallinen valvoja? :DFunkkeli sopii kyllä meidän seuraan ihan loistavasti... :hyvä:
Ihanaa.Jos jonkun hyttiin mahtuu, lähtisin mukaan.
Päätin äsken ansaitseneeni matkan.
Ja le bufee.
Toi onkin jännä homma. Reissun jälkeen sitten miettii, että mitä pahaa teki ansaitaakseen tämän. :lol2:Päätin äsken ansaitseneeni matkan.
Toi onkin jännä homma. Reissun jälkeen sitten miettii, että mitä pahaa teki ansaitaakseen tämän. :lol2:
Jos jonkun hyttiin mahtuu, lähtisin mukaan.
Päätin äsken ansaitseneeni matkan.
Ja le bufee.