Mennääkö tuolla anixin ehdottamalla junalla? Mulle ainaki kelpais
Sopii mullekki, eipähän tarvii kärvistellä töissä =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Anix, onko teillä jo liput vai ostetaanko sitte kimpassa ?
Jep, ja tossa 3 postia ylempänä on toinen peruutus. Saa aika puusilmä olla. :D
Hetken kesti ennen kuin tajusin kuka kirjottelee! Niin, tossahan noita paikkoja olis, ei muuta kuin mukaan joukkoon tummaan!! Saadaan pari reenikeskustelua taas aikaseksi!
Itsekin otin tossa lasillisen kiljua pari tuntia sitten. Huomenna sitten kunnolla, mutta ei tota. :kippis1:
Ota laivalle 10L jerrykannu kiljua!
TJ0. :dance2:
Hä? Perut sen takia, että et oo vielä suunnitellu mitä otat mukaan?Mäkin joudun perumaan :itku: mutta siis ainoastaan sen kun sanoin ettei muka olis paljon matkatavaraa, sillä otan sittenkin koko vaatekaapin mukaan ja muutamat kengät ja evväitä. Ja kun ei kerkee enää kunnolla ajattelemaan noita pakkailuja, niin työnnän sitten sinne kassiin vielä niin paljon tavaraa kun mahtuu, siis ihan vaan kaiken varalta.
Hä? Perut sen takia, että et oo vielä suunnitellu mitä otat mukaan?
Mitä v*ttua? :wtf: :D10 tuntia ja tapaaminen Shämrockissa, kai kaikilla on siveysvyöt paikoillaan kun Dymondi saapuu.. :whip:
Noin mäkin teen... :DMäkin joudun perumaan :itku: mutta siis ainoastaan sen kun sanoin ettei muka olis paljon matkatavaraa, sillä otan sittenkin koko vaatekaapin mukaan ja muutamat kengät ja evväitä. Ja kun ei kerkee enää kunnolla ajattelemaan noita pakkailuja, niin työnnän sitten sinne kassiin vielä niin paljon tavaraa kun mahtuu, siis ihan vaan kaiken varalta.
Joo, todella paljon nopeampi joten häpeillen poistin koko ohjeistuksen ja jätin vaan kuitin. :DEdit: Olinpas nopeempi kuin Dymo Weakin ohjeistamisessa :D
No olis olis, mutta kun en vain kykene. Se tässä v*****a eniten. Olis sitten edes jolla täynnä :D
Voih, mä en mitään muuta rakastakaan kun treenikeskusteluja sun kanssa. Kai kahdenkesken ? Saisinko syödä lämmintä ehramia sun vatsan päältä ?
Seuraavalle retkelle lupaan kyllä tulla . . 'kautta kiven ja kannon'