Der un-official risteily från ÅBÅ, part VII

Minulle saa valittaa, jos soitan taas epähuomiossa Laman Totuutta n+1 kertaa.
Sivukysymys 2. Sviitithän on omalla käytävällään? Ja sille käytävälle pääsee ainoastaan hytin avaimella?
Veikkaan ettei sviitti enää puolenyön jälkeen aukene meille.


Se väliovi on kuitenkin pelkkää lasia! Kyllä me siitä läpi mennään. :dance2:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eiköhän se kelpaa kun sviitin ovi pidetään kiinni. Tuon hintaluokan hyteissä äänieristys on varustamon ongelma, ei siellä kuitenkaan sikaa tapeta. (?)

:kippis1:
 
Kerrattaisko vielä kellonajat?!

Shämissä ?
Lähtö satamasta?

En ole enää yhtään perillä asioista, vaikka koitin sinnikkäästi lueskella threadia läpi :rock:
 
Kerrattaisko vielä kellonajat?!

Shämissä ?
Lähtö satamasta?

En ole enää yhtään perillä asioista, vaikka koitin sinnikkäästi lueskella threadia läpi :rock:

Perinteikäs Turku-risteily käynnistyy pe 10.10.2008 klo 20.15.

Kieltämättä aika ovelasti piilotettu laivan lähtöaika ketjun ensimmäisen viestin toiseen lauseeseen. ;)

Shämiin jengiä on valunut perinteisesti joskus klo 17 jälkeen.
 
Passia? No ota vaan jos luulet tarvitsevasi. Jotku henkkarit olisi toki hyvä olla, mutta passia, sen varsinaisessa merkityksessä et kylläkään tarvitse.
 
Kieltämättä aika ovelasti piilotettu laivan lähtöaika ketjun ensimmäisen viestin toiseen lauseeseen. ;)

Shämiin jengiä on valunut perinteisesti joskus klo 17 jälkeen.

No joo :nolo: ... Mut hyvä, kiitos näistä :thumbs: Mä valun sitten luultavasti vasta sinne satamaan öbaut seiskan aikoihin...
 
Lähtisin vaikka samantien. Just olin Roskapankissa, haalaripukuisten ihmisten kanssa. Ei ne ole pahoja. Paitsi jos niitä on paikka täynnä niinkuin hattivatteja.
Huomasin Speedojen kadonneen. Pitää ottaa mukaa savonlinnan mummon uimahousut.
Ihan oikeasti tulen Turkuun. Anteeksi kaikille jo etukäteen...
 
Entä missä kohtaa terminaalia miitataan ennen laivaan menoa?
 
Noniin! Kuten aikaisemmin hieman pelkäsinkin, niin mulla on lentoja viikonloppuna.:jahas: Risteily siis kusee ja meitsi jää tumputtamaan kotiin eli mun kontribuutio vaakamambon ja rakkauden osalta jää valitettavasti väliin.:curs: Pitäkää hauskaa ja Dymond voi lähetellä vittuiluviestejä koko matkan.:D:itku:

EDIT: jos jollain on joku kaveri, joka haluaisi lähteä mun tilalla risteilemään, niin saa ilmaiseksi mun paikan.
 
Entä missä kohtaa terminaalia miitataan ennen laivaan menoa?
Aikaisemmin ollaan oltu siinä terminaalin viereisessä (viikkaria vastapäätä) juottolassa jakamassa piletit ja pitämässä nesteytystä yllä, eiköhän mennä taas samalla kaavalla. Siitä sitten muutama minuutti ennen lähtöä laivaan :hyper:
 
Perinteisiinhän kuuluu, että kaikki newbiet harhautetaan satamassa. Oikeastaan täytynee reiluuden nimissä jo paljastaa ettei teille mitään matkaa&puhvetteja ole edes ostettu, vaikkakin jo rahat niistä olette lahjoittaneet matkanjärjestäjä Integrandille. Millä te ensikertalaiset luulette meidän rahoittavan omat taxfree-ostoksemme yms?
 
Noniin! Kuten aikaisemmin hieman pelkäsinkin, niin mulla on lentoja viikonloppuna.:jahas: Risteily siis kusee ja meitsi jää tumputtamaan kotiin eli mun kontribuutio vaakamambon ja rakkauden osalta jää valitettavasti väliin.:curs: Pitäkää hauskaa ja Dymond voi lähetellä vittuiluviestejä koko matkan.:D:itku:
Maverickillä on Maverickin velvollisuudet. Olin kyllä luottanut siihen, että sun hotellihuoneessa on jatkojen etkot vai mitkä ne oli. :rolleyes:

EDIT: jos jollain on joku kaveri, joka haluaisi lähteä mun tilalla risteilemään, niin saa ilmaiseksi mun paikan.
Reilu mies.

Perinteisiinhän kuuluu, että kaikki newbiet harhautetaan satamassa. Oikeastaan täytynee reiluuden nimissä jo paljastaa ettei teille mitään matkaa&puhvetteja ole edes ostettu, vaikkakin jo rahat niistä olette lahjoittaneet matkanjärjestäjä Integrandille. Millä te ensikertalaiset luulette meidän rahoittavan omat taxfree-ostoksemme yms?
Tuleekin ihan hyvät kemut noissa masseilla, oli sen verran paljon uusia.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom