Der un-official risteily från ÅBÅ, part VII

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :hyper: :dance2: :hyper:

feikkiedit. ilmeisesti sitä ZannaZin kyytiä ei oo ?!?!? ku ei oo mimmistä kuulunu mitää ... ehkä mä vaan sitä päätän mennä junalla ni vois ees suunnitella vähän aikataulua, mihinkäs aikaa muut on lähössä tampereelta ?
 
Kohta tämäkin reissu on jo ohi ;) Mikäli joku omistaa ylimääräisen puhvelin, voin ostaa sen alennettuun asevelihintaan, anyone?
 
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :hyper: :dance2: :hyper:

feikkiedit. ilmeisesti sitä ZannaZin kyytiä ei oo ?!?!? ku ei oo mimmistä kuulunu mitää ... ehkä mä vaan sitä päätän mennä junalla ni vois ees suunnitella vähän aikataulua, mihinkäs aikaa muut on lähössä tampereelta ?


Heiii, mennäänkö sit samalla junalla?? (en uskalla lähtee yksin suunnistamaan) :D


rairai :kippis1:
 
Jumalauta! Nyt näitä alkaa sitten ropisemaan ihan viime hetkellä. :eek:

Luuletko, että me pystytään Zein kanssa moderoimaan koko laivaa? :(
Anna mulle modevaltuudet, niin voin auttaa ;)
 
Ketä on tulossa autolla ja jättämässä sitä parkkiin terminaalin parkkipaikalle? Kiinnostaako kimppakyyti jollain kulkuvälineellä satamasta The Shäm nimiseen paikkaan? Tai sitten joku noheva Turun pakkislainen noutaa mut sieltä :)
 
Voi Juku! Äkkäsin tämä tredin ihan liian myöhään . . :(

Ensi kerralla oon ehdottomasti mukana :rock:

Oisit voinu paukku kertoa tämmöisestä merimatkasta mulle :rolleyes:

Mut iki-ihanaa cruisia teille kaikille, seuraavalla cruisilla nähdään :dance2:

Hetken kesti ennen kuin tajusin kuka kirjottelee! Niin, tossahan noita paikkoja olis, ei muuta kuin mukaan joukkoon tummaan!! Saadaan pari reenikeskustelua taas aikaseksi! :)
 
Hetken kesti ennen kuin tajusin kuka kirjottelee! Niin, tossahan noita paikkoja olis, ei muuta kuin mukaan joukkoon tummaan!! Saadaan pari reenikeskustelua taas aikaseksi! :)


Siellä mistään treenistä ehditä keskustella.. kun harrastetaan :dance2: ja :rock: ja :whip: ja jotkut jopa :urjo:, kun taas useat :kippis1: :kippis1: ja joku tekee jotain :eek:
 
Jaa mitä harrastetaan? Syntiä?? ei kai??? No joo, saattaa kyl reenikeskustelut jäädä hiukkasen vähemmälle...:dance: :kuola: :eek:

Ps. np: Robbie Rivera: Move Move
 
Epäilen kyllä vahvasti, että jää. Joka kerta jossakin välissä kokoonnutaan rinkiin vertailemaan hauiksia ja ojentajia, jonka jälkeen keskustellaan syvällisesti treenistä. Kyseessä on kuitenkin Pakkisristeily. :)
 
Mitkäs muutkaan? Minkäs sitä luonnolleen voi?:whip: varo vaan...
 
Vässykät peruu ja muut vikisee, vai miten se nyt oli.
Näin se menee, harvemmin näissä karkeloissa on ketään kynnelle kykenemätöntä ikävöity.

edit:

bananahuge3rd119202oj.gif
 
Sivuhuomautus koskien musiikkia sviitissä.

Jos tällä kertaa saisimme ensisijaiset äänentoistolaitteet salakuljetettua laivaan asti, niin musiikkia toivotaan otettavan matkaan kannettavien soittimien muodossa. Kunhan laitteen saa kiinni 3.5mm AUX liitäntään ts. siihen menee se yleisin/normaali kuulokeplugi niin saadaan soimaan.

Ilman omaa kontribuutiota mistään soivasta musiikista ei saa valittaa.

Itsehän tuon lähinnä iskelmää. No ehkä Elvistä jos tekee mieli revitellä. Ja hot tamalen varmaan.

(Oikeastihan se on aivan sama mikä siellä soi, mutta valitus vs. kontribuutio-lauseke on silti tärkeä. :lol2: )
 
Minulle saa valittaa, jos soitan taas epähuomiossa Laman Totuutta n+1 kertaa.
Sivukysymys 2. Sviitithän on omalla käytävällään? Ja sille käytävälle pääsee ainoastaan hytin avaimella?
Veikkaan ettei sviitti enää puolenyön jälkeen aukene meille.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom