Der un-official risteily från ÅBÅ, part VII

Niin joo saa nähdä mihin aikaan kerkiän paikan päälle kun pitäis vissiin käydä vielä kaupassa töiden jälkeen ja salilla kääntymässä ja kotona vähän siivota yövieraiden varalta (hui!). Mutta yritän kuitenkin ehtiä shämiin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2:
 
:dance2::dance2::dance2::dance2::dance2::dance2::dance2:

Ashta, mulla on jo aamureggaetonit täällä käynnissä!!! Lapsi huutaa vieressä, että "Äiti, tanssi!!!!" ku tulin taukoilee koneelle :D
 
:dance2::dance2::dance2::dance2::dance2::dance2::dance2:

Ashta, mulla on jo aamureggaetonit täällä käynnissä!!! Lapsi huutaa vieressä, että "Äiti, tanssi!!!!" ku tulin taukoilee koneelle :D

haha, oikee meininki ... kohta nähdään :hyper:
 
Hmmm... säätää soittolistaa risteilylle... np: KISS - Rock And Roll All Nite :rock:

edit: np: Cheek - Liekeissä. :dance2:

...oon valmis taas juhlimaan kallistan kuppia kallista kuplivaa
Meil on koossa hyvä jengi tänää, siis otetaan ensimmäiset ensihätään
Ei oo välii mitä lysti kustantaa, se kyydis pysyy joka kyytiin uskaltaa
Jos tuntuu niin mukaan vaan - ai että kun on taas mukavaa

(Meinaan jatkaa, en oo feidaamassa - ja meinaan kaataa ku oisin keilaamassa.)


:dance: :lol2:
 
Jos kävisi Sivuraiteella syömässä aamupalapizzan. Sitten kaupasta vähän suklaata mukaan.
Kai me siellä Turuss ollaan kuuden aikoihin.
 
No voihan nenä! Kysymys vaan kuuluu että olisko sulla sitä lämmintä ehramia mukana vai? Yrk. Jopa pahempaa kuin ass-tequila.


No siis mulla pullottaa taskussa aina suunmakuinen ja taskulämmin ehrammi :kuola:
 
Auto starttaamiseen aikaa 1,5h, ensimmäisen risteily-pakkislaisen tapaamiseen aikaa 3,5 h :arvi:

:hyper::hyvä:
 
Porukka alottelee jo nyt? Itse aattelin vasta laivassa alottaa.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom