Der un-official risteily från ÅBÅ, part VII

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jee.
 

Liitteet

  • 10102008060.jpg
    10102008060.jpg
    99,1 KB · Katsottu: 203
Menkää jo!! :rolleyes:
 
Ellei sitten jopa kontata konjakin avulla.. ;)
Mä voin auttaa tässä, joku leili tais tulla matkaan... :kippis1:

Perinteinen tilanneraportti; matkalla ollaan jossain kohtaa ja ollaan sitten jossain vaiheessa siellä.
 
Mulla on nilkka paskana :curs: eli passaan tän risteilyn. Sori kaikille. Jos joku haluaa viä viimesillä hetkillä ostaa mun osuuksia (ruokailuista, hytistä jtk.) ni saa ottaa yhteyttä.Muuten pítäkää hauskaa munkin puolesta. Mä poden kotona "vähän" nyrjähtynyttä nilkkaa... hmm... kolmatta viikkoa.. uu jeah. Varmaan leikkaus eessä.. Onneks ei ees vituta :jahas:... :itku:
 
Hei kaverit nyt päivitystä mitä siellä risteilyllä oikein tapahtuu!!?! Voi sitten tehdä päätöksiä koskien seuraavaa reissua;)

Terkuin,

Utelias sivustaseuraaja:dance2:
 
Mitä helvetin päivitystä? Kertoo risteilyn tasosta aika paljon jos ekat päivitykset jaksetaan laittaa ennen maanantaita.
 
No älä nyt vakavasti ota, mutta jokainen siellä on takuulla niin kännissä etteivät edes palstan osoitetta muista.

Loppuillan rynnäkkö johonkin komentosillalle:

" Juoksin portaat ylös kopat kainalossa, pitää päästä koneelle! Treeeenipäiv..*umgh* "
Terveisiä putkasta.
 
No älä nyt vakavasti ota, mutta jokainen siellä on takuulla niin kännissä etteivät edes palstan osoitetta muista.

Loppuillan rynnäkkö johonkin komentosillalle:

" Juoksin portaat ylös kopat kainalossa, pitää päästä koneelle! Treeeenipäiv..*umgh* "
Terveisiä putkasta.

En otakaan:)

Ja kännissähän ne siellä ovat se on selvä, muttakun nuo kommunikaattorit on nykyään keksitty niin varmasti ne siellä muistelevat pakkotoistoa lämmöllä:haart:
 
Haa, eka!

Kiitoksia järjestäjälle, mukava reissu oli. Anix ja Weak kiittää :)
 

Suositut

Back
Ylös Bottom