SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official risteily från ÅBÅ, part VI

Toivottavasti en kamalasti valehtele, mutta klo 18 on ollut sovittu aika. Porukkaa on tullut jo aiemminkin ja osa on valunut sitten tuon jälkeenkin, mutta tuota vois pitää myös tällä kertaa sellasena yleisenä tavoiteaikana. :)

Matkakuumehan tässä nousee!:wtf:

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Dymond varmaan ruinaa sulta liput taas samalla systeemillä hkin jengille ku viimeks. Oli pikkusen puhetta siihen suuntaan. :)
Mä en muuten ruinaa. Tai en muista ruinata, sillon kun pitäs. Kun en edes tienny äsken millon toi risteily on. Nyt tiedän kun tarkistin. Kohta varmaan unohdan sen taas.

Oon muuten unohtanu maksaakin, sori kaima(a)ni.

Häh? Muistaako "vanha" väärin, mutta eikös se ollut 17.00 jossain vaiheessa?

Tämän vanhan muistamattomuus johtuu nyt siitä, että itse olen tullut aikasintaan klo 18 paikalle. :piis:

Mä en muuten ruinaa. Tai en muista ruinata, sillon kun pitäs. Kun en edes tienny äsken millon toi risteily on. Nyt tiedän kun tarkistin. Kohta varmaan unohdan sen taas.

Oon muuten unohtanu maksaakin, sori kaima(a)ni.

No mä voin sopii kauniitten silmien kanssa tällä puheella, että lähettää sulle piljetit, kun hkistä ilmoittautuu ne lähtijät tähän threadiin tai sulle, jotka haluaa matkustaa halvemmalla hki-turku-hki. Oliko tarpeeks monimutkasesti ilmaistu? :D

IIIIIKS ja sori mäki oon unohtanu ton maksun kokonaan. Hoidetaan ensitilassa.

Eli jos tuikkaan itseni aamujunaan jo perjantaina niin saatan ehtiä paikalle lauantaiksi kello joku aika ennen 18. Hyvä, se riittää.

Sunnuntaihin mennessä sitten tiedot junalipuista ja mielellään privaan ettei tarvitse täältä ketjusta haravoida ja arpoa noita tilauksia. Mukaan oma nimi + osoite ja tarkka tieto siitä, millä junalla tulee ja millä menee.

Ja muistutetaan vielä, että jos taskusta löytyy opiskelija- tai eläkeläiskortti niin ei tarvitse vaivautua. Samat alennukset saa niillä :wtf:

Sunnuntaihin mennessä sitten tiedot junalipuista ja mielellään privaan ettei tarvitse täältä ketjusta haravoida ja arpoa noita tilauksia. Mukaan oma nimi + osoite ja tarkka tieto siitä, millä junalla tulee ja millä menee.

Dymond, eltsu etc mikä juna? sama ku viimeksi? Ihmiset vois nyt alkaa reagoimaan tähän pikkuhiljaa... :evil:

Eläkeläiskortti. :lol2: Misulla on sellanen.

SHHH, aina sä möläytät kaiken.

Joo sama ku viimeks eli menomatkalla neljältä lähtö ja kuudelt turuuuuuus ja sit takasin sillä junalla mikä vaan ekana lähtee. :D

Joo sama ku viimeks eli menomatkalla neljältä lähtö ja kuudelt turuuuuuus ja sit takasin sillä junalla mikä vaan ekana lähtee. :D

Joo jotain tällästä, vaan ku ei tiedä noit lähtö- ja paluuaikoja eikä mistään muustakaan mitään, eikä kukaan reagoi mihinkään, niin on vähän vitun vaikee sopii mitään yhteismenemisiä ja -tulemisia.

Dymond?
Gadfly?
elasto?
puuma?

ketä muita hgistä lähtijöitä on?

Ottaaks joku muuten jonkun huudattimen sinne taas mukaan? Paukkuhan toi viimeks mut nyt kun se ei oo tulos ni tuoks joku muu?

Ottaaks joku muuten jonkun huudattimen sinne taas mukaan? Paukkuhan toi viimeks mut nyt kun se ei oo tulos ni tuoks joku muu?

Jaa joku poppivehje vai? Kyllä multa yks irtoo tosta nurkasta ihan kevyesti mukaan, mut ottakaa te musat, ku mää saatan olla marginaalimusiikin kuuntelija teidän mielestä ;)

Jaa joku poppivehje vai? Kyllä multa yks irtoo tosta nurkasta ihan kevyesti mukaan, mut ottakaa te musat, ku mää saatan olla marginaalimusiikin kuuntelija teidän mielestä ;)

No mä voin ainaki poltella musaa mukaan. Jos tässä nyt pääsee mihinkään lähtemään...

Joo jotain tällästä, vaan ku ei tiedä noit lähtö- ja paluuaikoja eikä mistään muustakaan mitään, eikä kukaan reagoi mihinkään, niin on vähän vitun vaikee sopii mitään yhteismenemisiä ja -tulemisia.
Tässä ei ole mitään vaikeaa. Mä päätin jo junat, ja ne on seuraavat:

MENO: 16:03 Helsinki 18:00 Turku InterCity2 139
TULO: 21:00 Turku 22:57 Helsinki Pikajuna 154

Eli samat junat kuin viimeksi. Nyt vaan tosiaan vahvistuksia muiltakin Helsingistä lähteviltä. Tällä hetkellä lähdössä vain minä ja Misukka. Sovitaan vaikka nyt Integrandin kanssa joku päivämäärä mihin mennessä pitää ilmottaa jos haluu noihin juniin puoleen hintaan sen lipun, muuten jää ilman. Integrandi voisi sitten jollekin valitulle henkilölle lähettää ne liput ja tämä henkilö sitten jakaa liput muille rautatieasemalla ennen lähtöä. Integrandi varmaan lähettelee privalla sitten laskupyynnöt lipun tilanneille. Dymondin osoite Integrandilla vissiin onkin jo, joten jos Dymond on tulossa näillä junilla niin hänelle voisi varmaan lähettää taas liput? Jos ei, niin minä voin vaikka ottaa ne, jotta päästään eteenpäin tässä hommassa.

EDIT: Jaa, Integrandi olikin jo määrittänyt tämän päivän eräpäiväksi. Laitan iltaan mennessä sitten ilmotusta Integrandille ainakin mun ja Misukan puolesta. Muut jää sitten ilman jos eivät ole itse mitään ilmotelleet suoraan Integrandille.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Määkin voin poltella musiikkia, mutta kukaan ei sitä kuitenkaan halua kuunnella, vaan kaikki kuuntelee kari tapioo :wtf:

Löysin sulle Refe ne jänökorvat äsken ku siivoilin kaappeja :D

Hyvä eltsu, ku rupesit "tarhatädiks" :thumbs:

Back
Ylös Bottom