Voi nyt ***** ku te elämöitte täällä ja hehkutatte. Ennen ei lähetä yhtään minnekään, ennenku mää oon alle 80kg! Itse valitsemallani ajanhetkellä tarjoon kierroksen sillä hetkellä paikallaoleville, jos oon tavoitteessa lähtöpäivän aamuna. Koska sillon on ihan *****moiset pileet.
Aika: Eihän tolla ajalla oo mitään väliä, esim. puol neljästä eteenpäin ilmaantukaa omaan tahtiin ennen junan lähtöä.
Paikka: Entinen Asemaravintola nyk. ravintola Eliel (tjsp) - löytyy kävelemällä Kaivokadun puolelta pääovista sisään asemalle ja loivasti oikeaan kaartaen. Tiedoksi siis jos mukana on joku joka ei ollut viimeksi.
Muuta: Toivottavasti liput saapuu ennen kun juna lähtee. :D
Voi nyt ***** ku te elämöitte täällä ja hehkutatte. Ennen ei lähetä yhtään minnekään, ennenku mää oon alle 80kg! Itse valitsemallani ajanhetkellä tarjoon kierroksen sillä hetkellä paikallaoleville, jos oon tavoitteessa lähtöpäivän aamuna. Koska sillon on ihan *****moiset pileet.
Onneks sulla Misukka on aina toteuttamiskelpoiset ratkaisumallit valmiina. Näin tehdään. Jos jää kilon vajaaks tavotteesta nii se on vaan 7000kcal tanssittava. Paljos siihen mahtaa kulua tanssiaikaa, anyone? Laskekaa muuten kovan kulutuksen mukaan, mä en ajatellu himmailla.
Nyt en kyllä osaa ihan suoralta kädeltä sanoo, vois iskee sykemittarin kyllä kiinni discon aukioloajaks ja kattella mitä tuloksia tulee. Edellisellä risteilyllä (ei siis pakkisristeilyllä) mittailin parin tunnin ajalta ja keskisyke tais olla 150 ja maksimisyke 195 :D kaloreista ei oo kyllä mitää muistikuvaa, mut voisin veikata et niitä muutama kulu ;)
Äläs ny edes ajattele tommosia. Yleensä pakkisristeilyllä riittää vauhtia ja vaarallisia tilanteita ihan ilman mitään tulen lieskoja.;)
Pohjanmaalla kuume nousee :dance:
mä oon vuosia harjoitellu tätä kuuluisaa lausetta "Jack, come back", sit jos illal ottaa vähän viskii ni saa äänen yhtä käheeks ku Kate Winslettillä on siinä kohtauksessa. Eli voin sit nyyhkyttää siinä vieressä jos te pojat innostutte Titanickia leikkiin