SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official risteily från ÅBÅ, part VI

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
TJ 18, keikka lähenee uhkaavasti...

Eighteen_Cake.jpg

Jee, pari viikkoa vielä.

Joo, eihän nää idiootit osaa edes kävellä suoraan eteenpäin jos ei hakkaa pampulla takaraivoon.

Elähä sie hermostu...
Mie oon tulos hesasta, olen jo ilm Integrandille, mutta voin nyt samalla ilmoittaa kaikille muillekin:)

Nähräänks jossai steissillä?

Olikohan joukossa muita junnuja kuin gadfly? Kysymys koskee lähinnä weakin tiimiä. Isäntä itse näyttää profiilin mukaan olevan jo 21 (joka siis riittää).

Eipä nuo ole enää nykyään paljoa tuosta välittäneet. Pitänee kuitenkin ilmoittaa etukäteen..voi olla taas vahtivuorossa se ensimmäisen risteilyn gestapo, jonka elämäntehtävänä oli tarkistaa junnujen taustat :wtf:

Olikohan joukossa muita junnuja kuin gadfly? Kysymys koskee lähinnä weakin tiimiä. Isäntä itse näyttää profiilin mukaan olevan jo 21 (joka siis riittää).

Eipä nuo ole enää nykyään paljoa tuosta välittäneet. Pitänee kuitenkin ilmoittaa etukäteen..voi olla taas vahtivuorossa se ensimmäisen risteilyn gestapo, jonka elämäntehtävänä oli tarkistaa junnujen taustat :wtf:
Gadfly on ainoa alle 21, mutta hänkin on kuitenkin -87, eli täyttää tänä vuonna. Weakin tiimi on vähintään 21 hela gängen.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Se vois olla ihan hyvä aika. Vai mitä sanoo muut matkaajat?
Aika: Eihän tolla ajalla oo mitään väliä, esim. puol neljästä eteenpäin ilmaantukaa omaan tahtiin ennen junan lähtöä.

Paikka:
Entinen Asemaravintola nyk. ravintola Eliel (tjsp) - löytyy kävelemällä Kaivokadun puolelta pääovista sisään asemalle ja loivasti oikeaan kaartaen. Tiedoksi siis jos mukana on joku joka ei ollut viimeksi.

Muuta: Toivottavasti liput saapuu ennen kun juna lähtee. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom