SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official risteily från ÅBÅ, part VI

Dymond varmaan ruinaa sulta liput taas samalla systeemillä hkin jengille ku viimeks. Oli pikkusen puhetta siihen suuntaan. :)

Muuten sie voitki alkaa jo henkisesti valmistautumaan siihen, että kuulet vuorokauden sitä "Ihanat silmät! Kauniit silmät!"-laulua :kuola: :D

Juu.. sekä karmaisevan huudon KOSSUA vähän väliin :D

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
En kysy :D

Lainaan kaverilta sen koiran kuonokoppaa ja otan sen mukaan niin ei kuulla "KATO KOSSUA" huutoa enään :wtf:
Yksi parhaista posteista tässä tredissä.

Integrandi, ooops, mä olen ainakin täysin unohtanut tuon maksupolitiikan. Lähetän siis heti tänään vekselin postissa!

No ku me kauniisti pyydetään että sää et jäisi pois risteilyltä, vaan tulisit sinne ilahduttamaan meitä aurinkoisella olemuksellasi ja viisailla sanoillasi...

No ku me kauniisti pyydetään että sää et jäisi pois risteilyltä, vaan tulisit sinne ilahduttamaan meitä aurinkoisella olemuksellasi ja viisailla sanoillasi...

:jahas:

Ton vois ottaa myös vittuiluna.

Mä otan sit ne viikkarin junatiketit vr:ltä siihen puoleen hintaan välille stadi-turku-stadi. Ihan vaan Dymondille ja Integrandille tiedoksi kun alkaa tarkempi speksi.

Mites noi Tampesterin suunnalta tai tän kautta kulkevat immeiset lähtevät laivalle? Ja meettekö suoraan laivalle vai onks joku kiertämässä Turkua vielä ennen laivan lähtöä?

Mites noi Tampesterin suunnalta tai tän kautta kulkevat immeiset lähtevät laivalle? Ja meettekö suoraan laivalle vai onks joku kiertämässä Turkua vielä ennen laivan lähtöä?

Meikäläinen ainaki menee junalla ja sen verran aikasin että ehtii shamissa pyörähtää ku näin on ollu tapana ennenki, siitä sitte porukalla laivalle :)

Shämissä on siis virallinen pre-risteilytilaisuus. Sieltä sitten siirrymme satamabaariin hetkeksi parhaaksi katsomallamme tavalla, toiset bussilla, toiset taxilla (siwan kautta toki). Mitäpä sitä hyvää kaavaa miksikään muuttamaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom