Der un-official risteily från ÅBÅ, part V

On tullut sen verran noita lipputilauksia että jospa sitten laitan kaikki kirjattuna Dymondille. Mahtaisko poppoolle sopia juna, joka lähtee Hesasta klo 16.03 ja on Turussa noin klo 18. Ehditte siitä sitten vielä Shamiin :kippis1: josta porukalla lähdetään satamaan. Toinen vaihtoehto on se, että meette suoraan satamaan kahta tuntia myöhemmin.

Takaisin klo 21 junalla sunnuntaina (en oo varma lähteekö suoraan satamasta, mutta siihen ehtii silti hyvin).

Jos ei tule vastaväitteitä huomisiltaan mennessä niin otan tuon ykkösvaihtoehdon.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaa niin tämmönen laivamatkailujuttu oli kans tulossa...

Mahtaapikohan vielä tässä vaiheessa olla mahdollista ilmottaa se kuuluisa hypoteettinen avec mukaan kun mulle olis ennestään varattu yhden hengen erakoitumisluukku ja se hypoteettinen avec on alkanu viime aikoina olemaan ehkä jopa melkein vähemmän hypoteettinen... niinku... periaatteessa... vois olla..?

Hmmm... Tosin... Ei se varmaankaan lue pakkista... niin... jos toi ilmottautuminen tässä vaiheessa tuottaa jotain ongelmia niin voin mä ihan hyvin jättää sen kotiinkin ja esittää laivalla olevani sinkku. :D


niinku...

:dance: :dance: :dance:


Ja sit ihan asiasta toiseen. Onkohan joku junailemassa Tampereen suunnasta Turkkuseen tuolloin lauantaina? Jos on niin mulle jotain ilmoitusta asiasta niin änkeän matkaseuraksi lupaa kysymättä... :)


edit: Voi hyvin olla, että löytäisin näihin kysymyksiin vastauksia jos lukisin tätä threadia, mutta en jaksa nyt panostaa ihan niin paljoo... =]
 
Se on sit sama homma kun koulussa mässyttää karkkia tunnilla niin kaikki karkit jaetaan luokan kesken.

Polttoleikkaus aikas hyvä esileikki - ei tartte lämmittää enää, on paikat kuumana. Kyllä rautakoura tietää...

Mulla alko kesäloma

"kaikille annetaan, kukaan ei jää ilman"?

Kesäloma? Sateisessa syyskuussa? :wtf:

On tullut sen verran noita lipputilauksia että jospa sitten laitan kaikki kirjattuna Dymondille. Mahtaisko poppoolle sopia juna, joka lähtee Hesasta klo 16.03 ja on Turussa noin klo 18. Ehditte siitä sitten vielä Shamiin :kippis1: josta porukalla lähdetään satamaan.

Takaisin klo 21 junalla sunnuntaina (en oo varma lähteekö suoraan satamasta, mutta siihen ehtii silti hyvin).

Sopii miulle.
 
Tais misukka sulla alkaa heti Kesäkuussa sun kesäloma, ensinmäisten joukossa ;) :dance::dance::dance: Ja mulla ei edes lomaa olekkaan...

Mä en kauheesti kyselly, että voinko mä pitää lomaa sillon ja sillon. Mä ilmotin, että olen lomalla nämä ja nämä päivät. ;) Pidin juhannukselta eteenpäin pois mun vähät lomat, kun piti olla serkun häätouhuissa mukana ja on muuten vimonen kerta koskaan ku tuhlaan kesälomaani kenenkään hääjärjestelyihin ja kaasona olemiseen.


Dymond, perskules, sun kanssas :D
 
On tullut sen verran noita lipputilauksia että jospa sitten laitan kaikki kirjattuna Dymondille. Mahtaisko poppoolle sopia juna, joka lähtee Hesasta klo 16.03 ja on Turussa noin klo 18. Ehditte siitä sitten vielä Shamiin :kippis1: josta porukalla lähdetään satamaan. Toinen vaihtoehto on se, että meette suoraan satamaan kahta tuntia myöhemmin.

Takaisin klo 21 junalla sunnuntaina (en oo varma lähteekö suoraan satamasta, mutta siihen ehtii silti hyvin).

Jos ei tule vastaväitteitä huomisiltaan mennessä niin otan tuon ykkösvaihtoehdon.
No siis mitä häh? Eikö sulle nyt tarvi sitten lähettää sitä privaa vaan lähetät kaikille stadista lähtijöille ne liput Dymondille? Mä meen sillä junalla millä kaikki muutkin menee eli valitset vaikka ton junan ja laitat kaikille vaan liput siihen ja tulemaan Dymondille ne.
 
^VR:llä tarvii nimet? [???] Ainakin muistaakseni siinä lukee, että lippu on henkilökohtainen jne.


Ja sen kengännumeron tartti vissiin kanssa. Ne laittaa isokenkäset eri vaunuun. :arvi:
 
Ja sen kengännumeron tartti vissiin kanssa. Ne laittaa isokenkäset eri vaunuun. :arvi:

Hummm... Mä pääsen varmaa sinne pienikenkästen osastolle sit. :jahas: Onks isoperseisille kääpiöille oma vaunu vai joutuuks ne sinne leikkipaikalle?
 
Joo privalla noi vahvistukset tilauksesta ettei tarvitse arpoa täältä ketjusta noita "saatan ehkä tarvita"-viestejä. Aikaa siis vielä tämä ilta, huomenna käyn hakemassa.
 
^VR:llä tarvii nimet? [???] Ainakin muistaakseni siinä lukee, että lippu on henkilökohtainen jne.
Tuohon + edelliseen elaston viestiin viitaten, taitaapi Integrandilla nuo nimetkin jo olla, mut mitäs sitten tehdään jos käykin niin, että joku ei sitten jostain syystä tahdokkaan junalla mennä...

Hummm... Mä pääsen varmaa sinne pienikenkästen osastolle sit. :jahas: Onks isoperseisille kääpiöille oma vaunu vai joutuuks ne sinne leikkipaikalle?
Eksoottiset eläimet on sitten ihan erikseen jos ollenkaan...



...teh PussiAhma.


edit: Kyllä sä oot Integrandi kiva kun hoitelet meitin pilettejä.
 
Vois tässä nyt heittää ilmoille, että ketkä ovat lähdössä perjantaina jo ottamaan vähän esimakua tulevasta? Minä ainakin olen. :thumbs:
 
Vois tässä nyt heittää ilmoille, että ketkä ovat lähdössä perjantaina jo ottamaan vähän esimakua tulevasta? Minä ainakin olen. :thumbs:

No, turkuun tullaan kyllä täältä seinäjoelta jo perjantaina illasta. Ehkä voisi harkita yhtä tai kahta neuvoa antavaa.. :kippis1:

Ja lauantaina pumppi laivalle hakemaan salilta.. :david:
 
Vois tässä nyt heittää ilmoille, että ketkä ovat lähdössä perjantaina jo ottamaan vähän esimakua tulevasta? Minä ainakin olen. :thumbs:
Fak. Piti ite just samaa kysyä, mut ehitki jo. :dance::dance::dance::kippis1:
 
Onhan tota speksattu jo paljon aikasemminkin... :wanha:
Sori kingi. Tiiän kyllä, mutta nyt vois epäviralliset sitoutumiset pistää ilmoille.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom