Der un-official risteily från ÅBÅ, part V

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo niinkuin privaan pistelin niin aika täyttä alkaa olemaan. Katsoin äsken viikkarilta josko voisi vielä yhden hytin varata mutta on täysin loppuunmyyty båtski :(
 
Olit Refe ihan oikeassa. Haeskelin netistä samat ilmot ja eihän se ollu sinne päinkään. Helevetti. Misukka oli pareman näkönen.:thumbs:
 
Se näkee omiaan, tai sitten se vaan toivoo jo ennen risteilyä tekemään suhun vaikutuksen ja tekee viimeisen siirron laivalla :dance:

Jahaz jahaz :wtf:

Olit Refe ihan oikeassa. Haeskelin netistä samat ilmot ja eihän se ollu sinne päinkään. Helevetti. Misukka oli pareman näkönen.:thumbs:

:evil:
 
Misukka on tällä hetkellä suosituin lohi laivareissun lähestyessä..

Jo YKSI pelimies on aloittanut lämmittelyn ennen reissua :wtf:

BTW, 9days
 
Mistään luovuttamisesta olla puhuttu mitään ;)

Vaanin hiljaa taustalla ennenkuin läväytän puunuijalla :dance:

Jos mää otan oman nuijani niin syntyykö siitä sitten nuijasota? :wtf:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
 
d040.gif
d040.gif
d040.gif
 
^Mitä sä yrität sanoa? Eli jos antaa jollekkin ni on pakko antaa kaikille jotka haluu? :eek:
 
Hei äijät,

jos syö kuormasta, pitää syödä kaikki.

Köh, tää muakin vähä kiinnostaa...

^Mitä sä yrität sanoa? Eli jos antaa jollekkin ni on pakko antaa kaikille jotka haluu? :eek:

Mä taidan ostaa peltipöksyt varoiks. Ja ykskään uros eikä naaras ei ota sitten rälläkkää eikä peltisaksia mukaan. :jahas:
 
Köh, tää muakin vähä kiinnostaa...



Mä taidan ostaa peltipöksyt varoiks. Ja ykskään uros eikä naaras ei ota sitten rälläkkää eikä peltisaksia mukaan. :jahas:


Kun muutaman viestin taaksepäin luet, niin huomaat että mulla tulee olemaan polttopillit mukana.. ja niitä sää et kieltäny :hyvä::dance:
 
Se on sit sama homma kun koulussa mässyttää karkkia tunnilla niin kaikki karkit jaetaan luokan kesken.

Polttoleikkaus aikas hyvä esileikki - ei tartte lämmittää enää, on paikat kuumana. Kyllä rautakoura tietää...

Mulla alko kesäloma:dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom