Ainakin kauniimpaa sukupuolta mielellään lisää mukaan. Lohta pitää olla mukana enempi ku seisovassa pöydässä.Me tultais viel mukaan jos "matti myöhäsiä" päästetään...siis ^JSV^ ja Viitsu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainakin kauniimpaa sukupuolta mielellään lisää mukaan. Lohta pitää olla mukana enempi ku seisovassa pöydässä.Me tultais viel mukaan jos "matti myöhäsiä" päästetään...siis ^JSV^ ja Viitsu
Misukka... Sun kuvas oli telekkarissa aamulla siinä viiden tienoilla?
Tai sit joku oli lainannu aivan muihin tarkotuksiin.
Mitä helvettiä? :wtf:
Julkkis
Krääääh, mä en edes tiedä mistä puhutaan. Mut Motteri varmaa valaisee asiaa mielellään?
Se näkee omiaan, tai sitten se vaan toivoo jo ennen risteilyä tekemään suhun vaikutuksen ja tekee viimeisen siirron laivalla :dance:
Olit Refe ihan oikeassa. Haeskelin netistä samat ilmot ja eihän se ollu sinne päinkään. Helevetti. Misukka oli pareman näkönen.:thumbs:
Misukka on tällä hetkellä suosituin lohi laivareissun lähestyessä..
Jo YKSI pelimies on aloittanut lämmittelyn ennen reissua :wtf:
BTW, 9days
Haha :D Luolamies on luovuttanu jo aikaa sitten vai? :lol2:
Mistään luovuttamisesta olla puhuttu mitään ;)
Vaanin hiljaa taustalla ennenkuin läväytän puunuijalla :dance:
Hei äijät,
jos syö kuormasta, pitää syödä kaikki.
^Mitä sä yrität sanoa? Eli jos antaa jollekkin ni on pakko antaa kaikille jotka haluu?
Köh, tää muakin vähä kiinnostaa...
Mä taidan ostaa peltipöksyt varoiks. Ja ykskään uros eikä naaras ei ota sitten rälläkkää eikä peltisaksia mukaan. :jahas:
Kun muutaman viestin taaksepäin luet, niin huomaat että mulla tulee olemaan polttopillit mukana.. ja niitä sää et kieltäny :hyvä::dance: