Der un-official risteily från ÅBÅ, part V

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
14pv. Tasan 2viikkoo, niin ollaan jo hyvin aloteltu laivalla :kippis1:
 
Näin/koin yöllä näyn.
Helsinki-Turku junalla ja joitakin hassuja kivimiehiä.
17.09 - 18.58.
Eli joutus aloittelee viiden aikaan. Ja minua on siunattu heikolla lihalla.
Mites Igor lähettä ne liput? Ja tilinumero on kai sama.
 
Näin/koin yöllä näyn.
Helsinki-Turku junalla ja joitakin hassuja kivimiehiä.
17.09 - 18.58.
Eli joutus aloittelee viiden aikaan. Ja minua on siunattu heikolla lihalla.
Mites Igor lähettä ne liput? Ja tilinumero on kai sama.

Oisko se järkevintä että ne liput tulee yhteen osoitteeseen eikä jokaiselle erikseen? Ja sitten vaikka se yks hommais siihen samaan vaunuun kaikille paikat vai mitä ootte mieltä?
 
Joo lähetellään kaikki liput yhteen paikkaan. Annetaanpa vaikka Dymondille tämä kunnia kun on ollut tuo kimppakyytivastaava siellä Helsingin jaostossa. Jos lippuja tilaillaan vaan muutama niin lähetellään siinä tapauksessa erikseen.

Eli perjantaihin mennessä privaan nimi, osoite, kengännumero ja tieto siitä millä junalla menee ja millä tulee takaisin. Helpointahan olisi jos jokainen olisi mennen tullen samassa junassa. Jos löytyy opiskelijakortti niin ei kannata vaivautua koska tuon saman alennuksen saa silläkin.
 
Joo, Dymond voi hoitaa ;)

Mun tarvii selvitellä tuo mun opiskelijakortti-kuvio, saanko mää sellast ku tuo miun koulu on niin lyhytkestonen. Se selvii kyl täs heti alkuvkosta, kun vaan poikkeen asiaa tiedustelemassa.
 
Jos me stadilaiset nyt mennään junalla niin mun mielestä Dymondi vois tosiaan ottaa ne kaikki liput ja voitais yhessä sopia, että millä junalla mennään. Miitattais sitten vaikka jossain steissillä ni Dymondi voi jakaa ne liput ja siitä lähettäis sitten kimpassa. Niin ja tietenkin jos sais samasta vaunusta ne kaikki paikat mahdollisimman lähekkäin ni olis kiva.
 
Joo, Dymond voi hoitaa ;)

Mun tarvii selvitellä tuo mun opiskelijakortti-kuvio, saanko mää sellast ku tuo miun koulu on niin lyhytkestonen. Se selvii kyl täs heti alkuvkosta, kun vaan poikkeen asiaa tiedustelemassa.

Jees, eli opiskelijakorttia ei heru, kun tuo opiskelu on tuommonen monimuoto- ja lyhytkestonen ja blablablaaaaa. :jahas:

Mennäänks me kaikki tolla Huu:n aikatauluttamalla junalla klo17:09 lähtevällä... tai jotain sinnepäin se lähtöaika oli?

Mitä piti ilmottaa ja kenelle? :david:
 
Laivalla harrastetaan seuraavia aktiviteetteja: :dance: :rock: :whip: :kippis1: :kuola: :zzzz::wall::curs::wtf::eek::lol2::urjo::kippis1:

Siinähän nuo..
:love: jäi puuttumaan ;) . Tosin, ite en myönnä mitään!
 
Joo, Dymond voi hoitaa ;)
Tää oliki menny ohi - joo mulle vaan piletit.

Katotaan kenen huutelijan piletti hukkuu, ne kun on henk.kohtasia VR:llä... :wtf: :dance:

edit: Jaa olihan tuossa Refen listassa tuo :zzzz: kun mä mietin että mitähän mä sitten teen tuolla. :bingo:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom