Der un-official risteily från ÅBÅ, part V

Oi ku kiva :hyvä: Voin tarvittaessa UHRAUTUA jonkun miehen hyttikaveriksi, jos naisten hytissä ei oo tilaa. :D ei mut ihan tosissaan, voin nukkua vaikka käytävällä, mut yksin en junalla mee :whip:

OOoooh! Pikkuinen Fiona-neitikin tulee! :love:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oi ku kiva :hyvä: Voin tarvittaessa UHRAUTUA jonkun miehen hyttikaveriksi, jos naisten hytissä ei oo tilaa. :D ei mut ihan tosissaan, voin nukkua vaikka käytävällä, mut yksin en junalla mee :whip:

Fiona! Tuut meidän hyttiin sieltä (miesten hytistä/käytävältä), höpsö! Tämähän on ihan itsestään selvää. :rock:

Misukka sanoi:
OOoooh! Pikkuinen Fiona-neitikin tulee! :love:

Me ei taideta puhua samasta Fionasta, koska pikkuista tämä tyttö ei ole nähnytkään. ;)
 
Kyllä meidänkin hytissä olisi tilaa voinut löytyä... Olis ainakin turvallinen olo :hyper:

17päivää jäljellä, kun tajusin että 17vuotiaat ovat sallittuja... :whip::rolleyes:
 
Oolsprait, mikäli se ei 3kymppiä enempää maksa se kyyti niin ihmeessä autoillen!

Onpas meitä nyt paljon :dance:
 
Me ei taideta puhua samasta Fionasta, koska pikkuista tämä tyttö ei ole nähnytkään. ;)

Kyllä se siellä kultsalla näytti ihan pieneltä ja sievältä. Olin kuitenkin selvinpäin vielä silloin :D

Toivotaan, et mahdun viel hytin ovesta sisään.. Muuten joudun sinne käytävälle nukkumaan :jahas:

Me voidaan tuupata sitten jos jäät oviaukkoon kiinni. :dance:
 
Oi nättii. Mul on ehkä tulos keuhkoputken tulehdus. No, ehkä se parantuu desinfiointiaineilla(alkoholilla) sitten risteilyllä. Onko ketään virallista lääkäriä, joka voisi tarjota mulle tota lääkettä? :D
 
Onko ketään virallista lääkäriä, joka voisi tarjota mulle tota lääkettä? :D

Virallinen lääkäri on, mutta saa itse kyllä kipata määrätyt lääkkeet kurkkuusi.. :evil:

Eli kuka on virallinen hoitsu, joka kaataa lääkkeet weakin kurkkuun? :D
 
Amatöörit on erikseen. Ne nukkuu käytävillä ja oksentelee ;)
Ammattilaiset tekee ton hytissä, niin ettei ketään nää.
 
hei Iloiset risteilijät... Tavataanko perinteiseen tapaan Shamrockissa klo 17.30 alkaen? Tunnetusti siitä on helppo valua satamaan siinä ennen klo 20, jossa hoidetan viime hetken järjestelyt. En tiedä muista, ainakin mulle Shamin "kokoontumisajot" on ihan olennainen osa risteilykokemusta :D
 
Tsadi varmaan lähtee mielellään ajoissa? Mä alotan dokaamaan viimestään klo 18.00, olin sitten kuskina tai en. ;)

Jos nyt saadaan edes 10:lle auto :wtf: kun stanan p*skafirmat ei ilmottele itestään... :curs:
 
Virallinen lääkäri on, mutta saa itse kyllä kipata määrätyt lääkkeet kurkkuusi.. :evil:

Eli kuka on virallinen hoitsu, joka kaataa lääkkeet weakin kurkkuun? :D

Oonkohan mä risteilyn ainoa hoitsu?? ounou. Btw, shamrock kuulostaa hyvältä :) jipii!:kippis1:
 
Tsadi varmaan lähtee mielellään ajoissa? Mä alotan dokaamaan viimestään klo 18.00, olin sitten kuskina tai en. ;)

Jos nyt saadaan edes 10:lle auto :wtf: kun stanan p*skafirmat ei ilmottele itestään... :curs:

Joo ajoissa startataan, passaa mulle. :D Murise niille ja sano notta ois parempi alkaa järjestyy.

Oonkohan mä risteilyn ainoa hoitsu?? ounou.

Paukku-muru, sä fiksaat sit kaikki epäkunnossa olevat ton tohtorin kanssa :D
 
hei Iloiset risteilijät... Tavataanko perinteiseen tapaan Shamrockissa klo 17.30 alkaen? Tunnetusti siitä on helppo valua satamaan siinä ennen klo 20, jossa hoidetan viime hetken järjestelyt. En tiedä muista, ainakin mulle Shamin "kokoontumisajot" on ihan olennainen osa risteilykokemusta :D

Aaah.. puukottaja on oikeassa. Shämröckissä kokoontuminen.. be there or be square :rolleyes:

Odotan muuten tällä hetkellä niitä ensinmäisiä peruuttamisia joita on aina tapahtunut joka reissulla... Ken uskaltaa olla ensinmäinen ja kertoa että veljenpojan kaiman siskon serkulla on jotkut juhlat :D

EDIT: hoitsu mukana.. saa sitten hoitaa meidät kuntoon sunnuntaina...
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom