Oi ku kiva :hyvä: Voin tarvittaessa UHRAUTUA jonkun miehen hyttikaveriksi, jos naisten hytissä ei oo tilaa. :D ei mut ihan tosissaan, voin nukkua vaikka käytävällä, mut yksin en junalla mee :whip:
Oi ku kiva :hyvä: Voin tarvittaessa UHRAUTUA jonkun miehen hyttikaveriksi, jos naisten hytissä ei oo tilaa. :D ei mut ihan tosissaan, voin nukkua vaikka käytävällä, mut yksin en junalla mee :whip:
Oi nättii. Mul on ehkä tulos keuhkoputken tulehdus. No, ehkä se parantuu desinfiointiaineilla(alkoholilla) sitten risteilyllä. Onko ketään virallista lääkäriä, joka voisi tarjota mulle tota lääkettä? :D
hei Iloiset risteilijät... Tavataanko perinteiseen tapaan Shamrockissa klo 17.30 alkaen? Tunnetusti siitä on helppo valua satamaan siinä ennen klo 20, jossa hoidetan viime hetken järjestelyt. En tiedä muista, ainakin mulle Shamin "kokoontumisajot" on ihan olennainen osa risteilykokemusta :D
hei Iloiset risteilijät... Tavataanko perinteiseen tapaan Shamrockissa klo 17.30 alkaen? Tunnetusti siitä on helppo valua satamaan siinä ennen klo 20, jossa hoidetan viime hetken järjestelyt. En tiedä muista, ainakin mulle Shamin "kokoontumisajot" on ihan olennainen osa risteilykokemusta :D
Aaah.. puukottaja on oikeassa. Shämröckissä kokoontuminen.. be there or be square
Odotan muuten tällä hetkellä niitä ensinmäisiä peruuttamisia joita on aina tapahtunut joka reissulla... Ken uskaltaa olla ensinmäinen ja kertoa että veljenpojan kaiman siskon serkulla on jotkut juhlat :D
EDIT: hoitsu mukana.. saa sitten hoitaa meidät kuntoon sunnuntaina...