Der un-official risteily från ÅBÅ, part V

Joo ajoissa startataan, passaa mulle. :D Murise niille ja sano notta ois parempi alkaa järjestyy.



Paukku-muru, sä fiksaat sit kaikki epäkunnossa olevat ton tohtorin kanssa :D

Vai fixaan..hmm..kuulostaa hyvin epämääräiseltä, mutta toisaalta hauskalta. Kaivetaan napoja ja silleen. Ja voin ottaa verikokeitakin jos joku sitä haluaa..:eek:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
[QUOTE

EDIT: hoitsu mukana.. saa sitten hoitaa meidät kuntoon sunnuntaina...[/QUOTE]
taitaa valitettavasti mennä niin että hoitsu on kykynemätön mihinkään inhimilliseen toimintaan sunnuntaina, jos vanhat merkit paikkansa pitävät.
 
Vai fixaan..hmm..kuulostaa hyvin epämääräiseltä, mutta toisaalta hauskalta. Kaivetaan napoja ja silleen. Ja voin ottaa verikokeitakin jos joku sitä haluaa..:eek:

Tuanoinni, verikokeita. Mä passaan. :jahas:
 
Tästähän saadaan vielä aikamoinen roolileikki pystyyn. On hoitsua, lääkäriä ja ties mitä...

Kuka mahtaa hoitaa ketäkin. Aivan sama, kunhan se ei aina tapahdu lääkärin valvovan silmän alla. :D

Ah, sweet 16.
 
Hoitsu nro 2 ilmottautuu! Mä voin toimia rokottajana sitten :evil:

Hohoo! Meil on hoitsuhytti! Lääkintätarvikkeet messiin!:evil:
 
Fak. Meitä olis nyt sitte 1+9 kiNppakyydissä ja tarttis kuulemma olla lisää kirjaimia ajokortissa että saa ajaa sitä mitä on tarjolla. On vielä aika eksoottinen tuo kirjain, D1. :rolleyes:

Ny ei ainakaan mulla raksuta, onko kellään hyviä ideoita?
 
Miks te ette vaan hanki kahta autoa ja kuskia? Bensakulut jaettuna kymmenellä ei tee paljon paskaakaan. Ne kaks kuskiks joutunutta joutuu vaan alottamaan juomisen myöhemmin.
 
Pikkudösässä olis enempi fiilistä.

Lisäks sitä vois (periaatteessa) ajaa kuka vaan, joten yksittäisten taistelijoiden sairastumiset tms. ei ainakaan aiheuttas minkäänlaista onkelmaa muulle posselle.
 
Pikkudösässä olis enempi fiilistä.

Lisäks sitä vois (periaatteessa) ajaa kuka vaan, joten yksittäisten taistelijoiden sairastumiset tms. ei ainakaan aiheuttas minkäänlaista onkelmaa muulle posselle.

Tai sit mennään kaikki junalla.. kai siitäki jonkinlaisen kimppa-alen saa?

Edit. mä tiiän että te ette lämpee :(
 
^Taitaa laivapileteilläkin saada alea. Junassa on hauska matkustaa...

Paitsi takasin. ;)
 
Paitsi että mun pitää käydä ostamassa ne liput teille :itku:

Jos tuohon junaan päädytte niin sitten nopeita päätöksiä. Tuossa tilanteessa kyllä ehdottaisin että muutama vapaaehtoinen hyppää junaan ja loput sillä autolla. Junalla sitten tietysti opiskelijat varusmiehet tai eläkeläiset (sama alennus kuin lipuilla) niin mun ei tarvitse sykkiä :D
 
Fak. Meitä olis nyt sitte 1+9 kiNppakyydissä ja tarttis kuulemma olla lisää kirjaimia ajokortissa että saa ajaa sitä mitä on tarjolla. On vielä aika eksoottinen tuo kirjain, D1. :rolleyes:

Ny ei ainakaan mulla raksuta, onko kellään hyviä ideoita?

Ei oo lisäkirjaimia ainaka miulla :( Eikä D-kuppia...

Miks te ette vaan hanki kahta autoa ja kuskia? Bensakulut jaettuna kymmenellä ei tee paljon paskaakaan. Ne kaks kuskiks joutunutta joutuu vaan alottamaan juomisen myöhemmin.

Helpommin kai sanottu, kun tehty.

Pikkudösässä olis enempi fiilistä.

Lisäks sitä vois (periaatteessa) ajaa kuka vaan, joten yksittäisten taistelijoiden sairastumiset tms. ei ainakaan aiheuttas minkäänlaista onkelmaa muulle posselle.

True, paitti mikäli noit lisäkirjaimia tarvitaan.

^Taitaa laivapileteilläkin saada alea. Junassa on hauska matkustaa... Paitsi takasin. ;)

No jos ei muuta vaihtoehtoa ole niin sitten mennään kaikki junalla, sovitaan vaiks millä junalla mennään ja hommataan ne liput samaan vaunuun mikäli mahollista? Pidetään ne pileet sit siellä.

Takastulomatka onkin sitten jokaiselle pahoinvoivalle hyvin mieluisa kokemus. :D *muistelee kaiholla junamatkaa 3 päivän goomilta kotio*

Paitsi että mun pitää käydä ostamassa ne liput teille :itku:

Jos tuohon junaan päädytte niin sitten nopeita päätöksiä. Tuossa tilanteessa kyllä ehdottaisin että muutama vapaaehtoinen hyppää junaan ja loput sillä autolla. Junalla sitten tietysti opiskelijat varusmiehet tai eläkeläiset (sama alennus kuin lipuilla) niin mun ei tarvitse sykkiä :D

Kyllä se juna käy, mut tosiaan sit sinkkukinkku hoitaa liput meitille, notta saahaan halvennukset. Mulla ei oo minkäänluokan alennuspilettejä olemassa ennestään, joten toi junailu tulee vähä turhan kalliiks muuten.

Pussiahma kuittaa.
 
Okei. Mulle passaa se juna kyl, sehä menee iha kivasti sitte jos ollaa koko kööri samassa syssyssä. Ei tarvii kenenkään sitte niistä auto/kuskiasioista stressata.



Olisko okkk?







:dance:
 
No jos ei muuta vaihtoehtoa ole niin sitten mennään kaikki junalla, sovitaan vaiks millä junalla mennään ja hommataan ne liput samaan vaunuun mikäli mahollista? Pidetään ne pileet sit siellä.
Eikös ton alennuksen saa vaan siitä yhestä tietystä junasta, joka on se mikä on Turussa klo 20.00 ja menee suoraan sinne satamaan. Eli toi mikälie laivajunayhteyshommeli. Eipä tarvi sillon paljoa miettiä millä junalla mennään. :rolleyes:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom