Der un-official risteily från ÅBÅ, part V

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Habavertailu? :hyvä:
No kai sitä vois taas verrata jos saan pumppailtua nyt vaikka tässä vielä muutamassa viikossa bodaajan innottamana tota habaa vähän isommaks. Tällä kertaa otetaan kyl kunnolla ne reiskat ainaki vertailuun ja vaikka perse. Viimeks oli vaan sellanen "pre-judging" noista reiskoista, mutta tällä kertaa pitää ihan kunnolla verrata.
 
Mää voin tulla kans mukaan persevertailuun :kyykkyperse:.
 
No kai sitä vois taas verrata jos saan pumppailtua nyt vaikka tässä vielä muutamassa viikossa bodaajan innottamana tota habaa vähän isommaks. Tällä kertaa otetaan kyl kunnolla ne reiskat ainaki vertailuun ja vaikka perse. Viimeks oli vaan sellanen "pre-judging" noista reiskoista, mutta tällä kertaa pitää ihan kunnolla verrata.

Katotaan nyt. :D

Mää voin tulla kans mukaan persevertailuun :kyykkyperse:.

Sua ei oo kutsuttu :D
 
Pikkasen kyllä pelottaa ton Huun kanssa samaan hyttiin majottuminen. :D On nimittäin kaverilla pikkasen värikästä juttua ollut täälläkin... :jahas:
 
Löytyi kuvahausta tällainen huu-kaveri (kuvassa oikealla):

huu20509.jpg


busted? ;)
 
Who the fuck is natukingi?? Joku ei edes has-been???? ;)

Alkaa olemaan sen verran uusia mukana, että veikkaan että Ashtalla tulee olemaan mukavaa... Ja Weakilla kans, vai ketä se toinen vapaaehtoinen oli... ei voi muistaa...

Kukaan ei saa, eikä kukaan anna...
 
LOL, hiukka repesin tuolle "Huun" kuvalle. Komee särki kädessä. :hyvä:
 
Löytyi kuvahausta tällainen huu-kaveri (kuvassa oikealla):

huu20509.jpg


busted? ;)
Voi hitsi.Ehkä vähän isompi pakki ja posliini leuka.
Mutta ehkä toi Hannu Karpo look selittää paljon.
Olen aina ihmetellyt miksi olen pökö magneetti.
Pitäisikö jatkaa laivalla Karpo-linjaa. Jakaa poronpaisteja rumille miehille, jos niillä on hyvännäköinen nainen mukana.

Natukuningas?
Joo. Meillä on sitten naturalistien hytti.
 
Täälä on ihan vääränlaiset painot ja pukeutumiset...
Mä halua luokan +100 ja pitkät kalsarit. Lähes kaikki näyttää hyvältä stringeissä mutta harva näyttää hyvältä pappakalsareissa.:jahas:
Nii ja niihi stringeihin ei mahu kikkeli ja nyytit. (kokeillu) On muutes härskin näköstä ku pippeli on siinä etumus pussissa ja pussukat roikkuu molemminpuolin ulkosalla. Ainoa pettävä versio on sellanen norsu stringi misä nyytit peittyy korvien taakke. Ja on myös olemassa petteripunakuono-stringit joulua ajatellen...:hyper:
 
Täälä on ihan vääränlaiset painot ja pukeutumiset...
Mä halua luokan +100 ja pitkät kalsarit. Lähes kaikki näyttää hyvältä stringeissä mutta harva näyttää hyvältä pappakalsareissa.:jahas:
Nii ja niihi stringeihin ei mahu kikkeli ja nyytit. (kokeillu) On muutes härskin näköstä ku pippeli on siinä etumus pussissa ja pussukat roikkuu molemminpuolin ulkosalla. Ainoa pettävä versio on sellanen norsu stringi misä nyytit peittyy korvien taakke. Ja on myös olemassa petteripunakuono-stringit joulua ajatellen...:hyper:

BULLSHIT :evil:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom