Niin.. no sen voin paljastaa että Motteri näyttää enemmän 18vuotiaalta kuin +30vee, kun taas jutut on jotain 15vuotiaan tasoa
Sopii siis hyvin porukkaan.. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin.. no sen voin paljastaa että Motteri näyttää enemmän 18vuotiaalta kuin +30vee, kun taas jutut on jotain 15vuotiaan tasoa
Sopii siis hyvin porukkaan.. :D
Misukka, taisin tajuta mikä tuo kinkkupinko on. Se on siis bingo missä on sinkkukinkku palkintona.Kerrotko ensin vähän lisää.
jos tuun niin haluaako joku kantaa minua sitten?:D
Misukka, taisin tajuta mikä tuo kinkkupinko on. Se on siis bingo missä on sinkkukinkku palkintona.
(I'm in.)
jos tuun niin haluaako joku kantaa minua sitten?:D
Kaikki kävelee omilla jaloillaan tai jos ei siihen kykene niin vaihtoehtoisesti voi myös ryömiä ja/tai kontata.
Vähän väärä kuva sulla tuosta risteilystä.. kukaan ei oo niin huono että konttaa tai ryömii.. kokoajan omilla jaloillaan :D
23
Mä vaan aattelin tosiaan niitä jotka ei kykene kävelee, itsehän oon tolpillani viimeseen asti :D
Voe vittu minkä kakskolmosen oot tohon löytäny :D Menin viel aukasee sen, päivä pilalla.
Siis, etkö sää usko maailman vanhimman kirjan kirjoituksiin? Millainen ihminen sinä oikein olet? Mun tarvitsee nyt kyllä tuoda Raamattu mukaan laivalle ja istutaan vaan sviitissä ja mää luen kaikille raamattua että saadaan meidän synnit sovitetuksi....
Tää körttisetä voi ottaa polvelle ja piiskata synnit pois... Niikö tyyliin että ajetaan se paha pois nätistä ruumiista...:whip:
Tää körttisetä voi ottaa polvelle ja piiskata synnit pois... Niikö tyyliin että ajetaan se paha pois nätistä ruumiista...:whip:
Mä voisin kanssa tehdä synt....eiku piiskata noista synnit pois!
Tota... entäs jos ei ole nättiä ruumista??
Tekeekö sen sitten joku muu... kuten X? ;)
Körttilääset tullaan Refen hyttiin päästeleen pahaa ilmaa pois hyvistä körttilääsistä. Ja sitä riittää. Lähdenpä tonkiin vanhat Wrangen protskut esiin...
Tuanoinni... Eka teette sitä syntiä vähä lisää ja sit alkaa piiskaamine?