2 autoa ei vaan ole se kaikista siistein vaihtis, koska ei hlöautossa mitään bileitä pidetä. ;)
Se on vaan ammattitaidon puutetta jos ei pysty hlöautossa bilettämään siten että kuski ei jätä teitä Helsinki-Turku välille
BTW, 24...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
2 autoa ei vaan ole se kaikista siistein vaihtis, koska ei hlöautossa mitään bileitä pidetä. ;)
2x3+1 ei voi virallisesti pitää bileitä, kun ne ei ole samassa tilassa. 7+1 voi. :arvi: kerto. ;)Se on vaan ammattitaidon puutetta jos ei pysty hlöautossa bilettämään siten että kuski ei jätä teitä Helsinki-Turku välille
Khyl.BTW, 24...
Haluat kuitenkin, miksi kysyt?Olen menossa 28.9 laivalle joten tulen takaisin päin silloin kun te kähdette. Pitäiskö vetää 2 reissua putkeen???:evil:
Ei hätää. En ole muuttunut tippaakaan. Sama vanha teini ;)Olen hillinyt itseni enkä vieläkän postannut tähän ketjuun,
mutta monen Turkuristeilyn veteraanina täytyy jo reagoida...
tästähän tulee kaikkein maturein reissu ever.
Allekirjoittanut, puuma, Motteri, Taicaviitta, Dymond, Huu - kaikki ollaan jo 30+ viisaassa iässä :D No ei sillä että se menoa haittaisi. Jotankin vaan nostalginen olo kun Weakki on jo 20v.
Mä taisin joskus jollekin jossain sanoa, että mä mielummin vaikka näytän vanhalta ku käyttäydyn ku vanha. Mut kai se on aika alottaa. Ku bingo loppuu - Dymo nukkumaan. Jos jaksaa edes bingoon.Olen hillinyt itseni enkä vieläkän postannut tähän ketjuun,
Allekirjoittanut, puuma, Motteri, Taicaviitta, Dymond, Huu - kaikki ollaan jo 30+ viisaassa iässä :D
Ei hätää. En ole muuttunut tippaakaan. Sama vanha teini ;)
Mä taisin joskus jollekin jossain sanoa, että mä mielummin vaikka näytän vanhalta ku käyttäydyn ku vanha. Mut kai se on aika alottaa. Ku bingo loppuu - Dymo nukkumaan. Jos jaksaa edes bingoon.
edit: Kai siel on bingo? Jos ei, en lähe. :D
Mulle sitten kuvia
Miks tää on nykyään yleisellä?
Jahas, jahas. :jahas:Siel vippipuolel on toinen samaa aihetta käsittelevä ;)
Kerrotko ensin vähän lisää. ?Käyks kinkkupinko? :D
Olen hillinyt itseni enkä vieläkän postannut tähän ketjuun,
Allekirjoittanut, puuma, Motteri, Taicaviitta, Dymond, Huu - kaikki ollaan jo 30+ viisaassa iässä :D No ei sillä että se menoa haittaisi. Jotankin vaan nostalginen olo kun Weakki on jo 20v.