Der un-official risteily från ÅBÅ, part V

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se on vaan ammattitaidon puutetta jos ei pysty hlöautossa bilettämään siten että kuski ei jätä teitä Helsinki-Turku välille :hyper:
2x3+1 ei voi virallisesti pitää bileitä, kun ne ei ole samassa tilassa. 7+1 voi. :arvi: kerto. ;)

edit: esim. ryhmähoilotus on vttumaista kahdessa autossa, kun ei oikein tiijä mitä ne toiset laulaa. :D

BTW, 24...
Khyl.

24_iso.jpg
 
Saa se auto mun puolesta vaikka 30e/nuppi maksaa, mutta en sulje junalla menemistäkään pois.
 
Olen hillinyt itseni enkä vieläkän postannut tähän ketjuun,
mutta monen Turkuristeilyn veteraanina täytyy jo reagoida...
tästähän tulee kaikkein maturein reissu ever.
Allekirjoittanut, puuma, Motteri, Taicaviitta, Dymond, Huu - kaikki ollaan jo 30+ viisaassa iässä :D :rolleyes: No ei sillä että se menoa haittaisi. Jotankin vaan nostalginen olo kun Weakki on jo 20v.
 
Olen menossa 28.9 laivalle joten tulen takaisin päin silloin kun te kähdette. Pitäiskö vetää 2 reissua putkeen???:evil:
 
Olen menossa 28.9 laivalle joten tulen takaisin päin silloin kun te kähdette. Pitäiskö vetää 2 reissua putkeen???:evil:
Haluat kuitenkin, miksi kysyt?
Enkä minä halua millekään Mature risteilylle. Ollut semmoisella.
Eläkeläiset kysyy missä on noppapotti/megavisa. Ja kaikilla naispuolisilla on punainen tukka. Ja niistä parhaimmassa kunnossa oleva kehuu kovaan ääneen saavansa liivinsä vielä takakautta kiinni.
 
Eli tottakai taistelija mukaan.
Ja tuosta kuljetuksesta. VR:ltä saa menopaluun puoleen hintaan. Täytyy esittää risteily lippu matkaa ostettaessa. Eli silloin Igri( se pitkä niminen kaveri) joutuisi ostamaan lipun?
Meno voisi mennä junalla, mutta takaisin tulo junassa olisi tuskaa.
 
Olen hillinyt itseni enkä vieläkän postannut tähän ketjuun,
mutta monen Turkuristeilyn veteraanina täytyy jo reagoida...
tästähän tulee kaikkein maturein reissu ever.
Allekirjoittanut, puuma, Motteri, Taicaviitta, Dymond, Huu - kaikki ollaan jo 30+ viisaassa iässä :D :rolleyes: No ei sillä että se menoa haittaisi. Jotankin vaan nostalginen olo kun Weakki on jo 20v.
Ei hätää. En ole muuttunut tippaakaan. Sama vanha teini ;)
 
Olen hillinyt itseni enkä vieläkän postannut tähän ketjuun,
mutta monen Turkuristeilyn veteraanina täytyy jo reagoida...
tästähän tulee kaikkein maturein reissu ever.
Allekirjoittanut, puuma, Motteri, Taicaviitta, Dymond, Huu - kaikki ollaan jo 30+ viisaassa iässä :D :rolleyes:
Mä taisin joskus jollekin jossain sanoa, että mä mielummin vaikka näytän vanhalta ku käyttäydyn ku vanha. Mut kai se on aika alottaa. Ku bingo loppuu - Dymo nukkumaan. Jos jaksaa edes bingoon.

edit: Kai siel on bingo? Jos ei, en lähe. :D
 
Ei hätää. En ole muuttunut tippaakaan. Sama vanha teini ;)

Sitähän tässä pelätäänkin... :jahas:

Mä taisin joskus jollekin jossain sanoa, että mä mielummin vaikka näytän vanhalta ku käyttäydyn ku vanha. Mut kai se on aika alottaa. Ku bingo loppuu - Dymo nukkumaan. Jos jaksaa edes bingoon.

edit: Kai siel on bingo? Jos ei, en lähe. :D

Tuanoinni... Käyks kinkkupinko? :D
 
Olen hillinyt itseni enkä vieläkän postannut tähän ketjuun,
mutta monen Turkuristeilyn veteraanina täytyy jo reagoida...
tästähän tulee kaikkein maturein reissu ever.
Allekirjoittanut, puuma, Motteri, Taicaviitta, Dymond, Huu - kaikki ollaan jo 30+ viisaassa iässä :D :rolleyes: No ei sillä että se menoa haittaisi. Jotankin vaan nostalginen olo kun Weakki on jo 20v.

Niin.. no sen voin paljastaa että Motteri näyttää enemmän 18vuotiaalta kuin +30vee, kun taas jutut on jotain 15vuotiaan tasoa :rolleyes:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom