- Ikä
- 37
Piru, meni kaupunki pieleen!No ei todellakaan! Täältä Lahdesta onkin sitten jo ihan toinen juttu :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Piru, meni kaupunki pieleen!No ei todellakaan! Täältä Lahdesta onkin sitten jo ihan toinen juttu :D
Sahaajan ja Silkkiksen kämpille voi varmaan hätätilanteessa sammua :D.Ja sit heti perään toinen kysymys, kuka haluu majottaa mua la-su yöksi johonkin nurkkaan?? Sunnuntaina siis vasta päteviä yhteyksiä takas Jklään ja pitäähän lauantai-iltana jotkut jatkot pitää vai mitä? :D
Piru, meni kaupunki pieleen!
Ilmaistaskuparkkeja myös täl pual jokke auransillalta förille päin tien molemmin puolin (5 minuuttia kävelee shamrokkiin). Siis siinä jokilaivojen kohdilla.
Sairashuoneenkatu, joenpuoleinen pääty. Siinä on vinoparkkeja molemmin puolin tietä, ei maksa mitään. Kävelymatkaa Shamiin muutama sata metri. Voi tosin olla aika täynnä. Rautatieasemalle mahtuu ainakin satavarmasti ja maksaa 4e/vuorokausi. Siitäkin lyhyt kävelymatka Shamiin.
Ja sit heti perään toinen kysymys, kuka haluu majottaa mua la-su yöksi johonkin nurkkaan?? Sunnuntaina siis vasta päteviä yhteyksiä takas Jklään ja pitäähän lauantai-iltana jotkut jatkot pitää vai mitä? :D
Mun viereen pääsee... :D