Der un-official risteily från ÅBÅ, part IX

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tässä vielä kartta. :D Eli kuvassa sinisellä näkyvä on Sairashuoneenkatu. Vihreällä ne parkkipaikat. Iso rakennus kuvassa on poliisiasema, joka on Eerikinkadulla. Punainen nuoli osoittaa Shamrockiin, joka on siis tuolla samalla kadulla kyttiksen kanssa. Kävelee vain suoraan tuosta, niin saapuu torille, jonka reunalla se kuppila on.

Itselle ei muita ilmaisia 24h -paikkoja torin läheltä tule mieleen, joten muut turkulaiset voivat jakaa omat tietonsa, jos löytyy.

parkkipaikat.jpg

Ja sit heti perään toinen kysymys, kuka haluu majottaa mua la-su yöksi johonkin nurkkaan?? Sunnuntaina siis vasta päteviä yhteyksiä takas Jklään ja pitäähän lauantai-iltana jotkut jatkot pitää vai mitä? :D

Ilmaistaskuparkkeja myös täl pual jokke auransillalta förille päin tien molemmin puolin (5 minuuttia kävelee shamrokkiin). Siis siinä jokilaivojen kohdilla.

Ja sit heti perään toinen kysymys, kuka haluu majottaa mua la-su yöksi johonkin nurkkaan?? Sunnuntaina siis vasta päteviä yhteyksiä takas Jklään ja pitäähän lauantai-iltana jotkut jatkot pitää vai mitä? :D
Sahaajan ja Silkkiksen kämpille voi varmaan hätätilanteessa sammua :D.

Minä varaan sen mun patjan, tyynyn ja peiton!

Piru, meni kaupunki pieleen!

Nooh..se on se toinen koti, ettei se nyt ihan pieleen menny:)

Ilmaistaskuparkkeja myös täl pual jokke auransillalta förille päin tien molemmin puolin (5 minuuttia kävelee shamrokkiin). Siis siinä jokilaivojen kohdilla.

Hienoa, kiitokset! Vielä kun otat jonkun matkapullon messiin ja menet yhteen tyhjään ruutuun seisomaan siinä puoli kuuden aikaan niin täydellistä:D

edit.

Sairashuoneenkatu, joenpuoleinen pääty. Siinä on vinoparkkeja molemmin puolin tietä, ei maksa mitään. Kävelymatkaa Shamiin muutama sata metri. Voi tosin olla aika täynnä. Rautatieasemalle mahtuu ainakin satavarmasti ja maksaa 4e/vuorokausi. Siitäkin lyhyt kävelymatka Shamiin.

Thanks sinnekin. Hyviä vaihtoehtoja tulee..:)

Woaaaaaaah :D Mun pitäs vielä keksii joku kyyti Seinäjoelta Vaasaan lauantai-iltana, ku meen sunnuntaina aamuvuoroon :eek:

Aika täpinät rupee olee...

Voi jumpe! Huomenna pitää jo pakkailla!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom