Der un-official risteily från ÅBÅ, part IV

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kokoontuminen kaiketi Shämröckissä joskus viiden pintaan, josta siirrytään bussilla terminaaliin, tällä kertaa toivottavasti kaikki koko matkan, sieltä laivaan ja :kippis1:
 
Tässä vielä tuo juna-asema <---> Shamrock reitti:

shami.jpg
 
Äbaut sen aikaa.
Jiihuu, enää pitää suorittaa tuo reitti käytännössä.
Tässä vielä tuo juna-asema <---> Shamrock reitti:
Ahaa.:D Itse aattelin pistää talonmiesratkaisun kehiin, ja mennä ratapihankatua ja sitten kauppiaskatua niin pitkälle kunnes olen liian pitkällä ja sitten otan taksin ja pyydän sitä ajamaan oikeaan osoitteeseen.
Asun 2½ korttelia juna-asemalta keskustaan. Saa tulla auttaa ketjujen kantamisessa :whip:
Kuulostaa hyvältä.
 
Nyt on junalippukin ostettu :rock: Asemalla olen 18:00 ja siitä sitten varmaan osaan madella jo shämrokkiin - vanha Turkuristeilykävijä kun jo olen :D

VR saa luvan perjantaina hoitaa osansa kunnialla, että ehdin laivaan.
 
Kaksi päivää

Vallataanko me se Shamrockin taka loosi? kaikki varmaan jo osaa kyseiseen paikkaan ihan hienosti :kippis1:

Paitsi minä, vaikka olen paikallisia :down: no sen verran tiedän että se on eerikinkadulla torin laidalla. Sitä takaloosia en ehkä löydä .... tai sit suunnistan metelin perusteella ... :lol2:
 
Vittu... pistän pienen varauksen tähän hommaan, oon vieläkin influenssassa sekä poskiontelontulehduksessa ja vaikka nyt on pitkästä aikaa vähän parempi olo, niin ehkä hoidan itseni kerrankin kunnolla kuntoon ja jätän risteilyn väliin.

Katotaan huomenna tilannetta uudestaan kun käyn arvauskeskuksessa taas kerran...

Mieli tekee lähteä, ja on sitä pahemmissakin taudeissa viihteilty eikä sydän oo vielä sanonu seis :evil:

Mut ois vaan helvetin mukava päästä sinne duuniinkiin joskus hankkimaan sitä kuuluisaa voita leivän päälle. Katon tilannetta huomenna uudestaan. PERKELE! :curs:
 
Hmm. ite asun stadissa ja duunit loppuu 15.30. Sitten junasella varmaan turkuseen. Ketään muita lähdössä junalla täältä syrjäiseltä etelärannikolta länteen päin? Jos vaikka samaan junaan eksyis?
 
Ne jotka tulee junalla, vois ilmoittautua huomisen aikana. Asun siinä aseman lähellä, ni voidaan kömpiä samaa matkaa sinne shämrockiin.

Edit: en ota lelulaatikkoa matkaan = en tarvi kantoapua :rolleyes:
 
Ne jotka tulee junalla, vois ilmoittautua huomisen aikana. Asun siinä aseman lähellä, ni voidaan kömpiä samaa matkaa sinne shämrockiin.

Edit: en ota lelulaatikkoa matkaan = en tarvi kantoapua :rolleyes:


Niinh. oletko menossa jo klo 5 sinne shämrockiin? Mä en ainakaan niin aikaiseen sinnepäin ehdi.
 
No nyt on katsottu tilanne uudestaan ja oon todellakin lähdössä! Tällä kertaa meininki tulee olemaan noin miljoona kertaa fataalimpaa,niin että kaikki ujot/sydänvikaiset/muuten vaan hissukat voivat suosiolla jäädä pois reissusta. Teitä on varoitettu! :curs:
 
Nyyh :( . Joku saa olla mun kirjeenvaihtaja, tiedustelen menoa...
 

Suositut

Back
Ylös Bottom