Der un-official risteily från ÅBÅ, part IV

Tännehän on nyt flundssapotilaana pakko tulla toivottelemaan:

Oikein mieleenpainuvaa ja kosteaa, muttei liian märkää (vrt. avomerellä veden varassa) risteilyä!:rock:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tännehän on nyt flundssapotilaana pakko tulla toivottelemaan:

Oikein mieleenpainuvaa ja kosteaa, muttei liian märkää (vrt. avomerellä veden varassa) risteilyä!:rock:

*heh* kävin just toistamiseen pilailukaupan kautta :evil:

.... ja sulle ei muuten kerrota sit YHTÄÄN MITÄÄN ;)
 
Kyllä sen pöydän tunnistaa, kaikilla sämpylät kainalossa ja naiset on kuumia. Harmi kun x-tavis ei oo paikalla, ois varmast tunnistanu sitte :D . Mut tunnistettiinki ekalla risteilyllä, ei ois tarvinnu ees löytää koko pöytää :nolo:
 
*heh* kävin just toistamiseen pilailukaupan kautta :evil:

.... ja sulle ei muuten kerrota sit YHTÄÄN MITÄÄN ;)

Mä luulen että jostain kautta KAIKKI tulee kyllä selville, enemmin tai myöhemmin. :evil:

Weak sanoi:
Harmi kun x-tavis ei oo paikalla, ois varmast tunnistanu sitte

Hahha :lol2: . Eikä mua oikeesti tunnistais...:D
 
Noniin, meikäläisen 2 kuukauden tipaton kausi päättyi, NYT. Ensimmäinen tölkki siis auki, ihan vain lämmittelen tässä. :hyper:
 
terveisiä bussista. Matkalla kohti turkua, korkattu on jo muutama tölkki. Pian alkaa hauskuus. Tampereen isoin mies on varmaan eka baarissa.
 
/me odottaa innolla päivityksiä...:hyper:
 
Hauskaa on aivan takuuvarmasti ollut :rock:. Ja joku onnekas on varmasti saanut käytettäväkseen sen mun buffet-kupongin :thumbs:
Harmi, kun en päässyt mukaan. Ensi kerrella sitten. ;)
 
Vielä pihisee henki!

Muutama ajatus matkasta.

- Naiset oli erittäin kauniina, miehetkin ihan sieviä (ainakin pienessä sievässä, jos ei muuta)
Pahoittelen jos tuijoitin heteromaisesti paikoitellen.

- Viitsu oli jälleen MASSIIVINEN. Ja vaikka tyttelillä olikin tulokaskasteessa ns. kotikenttäetu ja kuvioita on varmasti kotona harjoiteltu, kohtalaisen hyvältä paikalta nähtyäni esityksen... siitä riittää lämpöä pitkäksi aikaa. :thumbs:

- Uudet tyypit oli asiallisia, vanhat asiattomia (mutta hyvällä tavalla!).

- Miksi niitä pieniä vehkeitä kutsutaan, joiden kanssa ästee leikki perjantai-iltana melkeen hermoromahduksen partaalla? Integrandi, sinunko vehkeet oli pelissä?

- Sviitti oli about just hyvä, eli ihan parhautta.

- En olisi ikinä uskonut pystyväni vetämään risteilyä selvinpäin, mutta näin siinä kävi. Ihan hyvin ottaen huomioon että perjantaina klo 16 vasta päätin että "jaapajaa, jos lähtis mukaan".

Ei mulla muuta tällä erää. Kiitos osallistujille ja järjestäjälle.

Edit: Voi jeesus mulla on nälkä, taidan syödä kokonaisen vesipuhvelin! ...jos semmonen eläin on olemassa.
 
Kiitos kaikille hulvattomasta seurasta, vaikka itse tylsäilin selvinpäin...Ehdottomasti täytyy ottaa uusinta, vaikka kastetilaisuus olikin melko traumaattinen..
 
Millanen reissu sellanen rapula, eli kova.
Mukava porukka oli kasassa ja sviitti oli siisti mesta (paitsi lopussa). S-T sainpas sen hassunhauskan vehkeesi purettua, vai mikä se palikkatesti olikin, mutta integrandin versio osoittautui liian kovaksi palaksi. Noin niinku ihan yleisesti Refen sanoin "rairai ja helliä tunteita" :love:

feikkiedit: Kiitos jänkäkoiralle ja Pesupallolle herkästä hyttiseurasta, ensi kerralla uudestaan :kippis1:
 
Äh, liian kesyä juttua. :D

Koska Ashta (tai kuka tahansa muukin kelpaa) tulee kertomaan mitä TODELLA tapahtui ;)?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom