Der un-official risteily från ÅBÅ, part IV

Voisi koostaa muutaman levyn tuolta "Biisi josta häpeät tunnustaa pitäväsi"-ketjusta. Näyttäisi olevan ihan helmiä joukossa :nolo:

Ottakaa vaan levyjä reppuun, enköhän saa soittimen järkättyä mukaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viime reissulla fanitettiin Anssi Umpikelaa eturivissä... :nolo:
 
Mitä?! Eikö löydy Kirkaa tai Juicea? Niitä on mukava hoilotella koko sviitin voimalla :D
Nyt kaikki yhdessä: *kalan kuollen siellä näin, varrella virran*
ja tietty *marilyn, marilyn, koska riisut jumpperin*
Kuulen jo laivapoliisin koputuksen oveen :rolleyes:
 
Ja aatelkaa, kuorossa Armi & Danny:"tahdon olla sulle hyvin hellä .... " mie kuoronjohtajana ohjaan radalle.comeissa piiskan kanssa, käsiraudat lanteilla kilkattaen :rock:
 
Jos Ashta alkaa juomaan niin ei sitä tiedä mitä tapahtuu... ei varmaan mitään ihmeempää enää :hyper:

Ihan sama mitä soitetaan, sillä mulla on kuitenkin Jägermaisteri + battery..:kippis1:
 
Jos Ashta alkaa juomaan niin ei sitä tiedä mitä tapahtuu... ei varmaan mitään ihmeempää enää :hyper:

En mä oo kännissä sen kummallisempi ku muut, en vaan pysy pystyssä ja kuvittelen olevani hirveen seksikäs :D ku selvinpäin pysyy pystyssä ja tietää olevasa seksikäs ... :jahas: tai sit ei :hyper:
 
Päivät senkun vähenee ja Refen epäluuloisuus omaan laskutaitoon kasvaa...

Laivaedit: onneksi pääsee huomenna pois Helsingistä. ;)
 
Nyt on sit vissiin tämän vuoden risteilykiintiö täynnä :

  • olin Isabellalla Tammikuun lopussa
  • tää meitin reissu 2.3.,edelleen isabella :kippis1:
  • 23.3 Isabella (yks vapari vielä mikä pitää käyttää pois 31.3 mennessä)
  • 5.4 Silja Europa.7 kahdenhengen hyttiä varattuna tyttöporukalle.Tehdään
joka kevät A-luokan risteily tietyllä kaveriporukalla (ilman ukkoja TIÄTTY) :rock:

.... voi olla ettei ihan heti tee mieli laivalle, ton viimeisen reissun jälkeen :D
 
Ota huomioon että tämä poppoo lähtee taas varmaan syksyllä uudelle reissulle vahvistettuna niillä luopioilla jotka keksivät tekosyyn nyt jäädä pois :hyper:

Mulla on sellaset fiilikset tästä reissusta että tää menee samalla kaavalla kuin muutkin... :kippis1:
 
Ota huomioon että tämä poppoo lähtee taas varmaan syksyllä uudelle reissulle vahvistettuna niillä luopioilla jotka keksivät tekosyyn nyt jäädä pois :hyper:

Mulla on sellaset fiilikset tästä reissusta että tää menee samalla kaavalla kuin muutkin... :kippis1:

Vasta syksyllä ??? Kesällä, et voi suoraan yökerhosta mennä kannelle varaa hyvää auringonottopaikkaa !!!! Voitais vallata koko kansi. Ei sinne kyl ketään varmaan uskaltai edes tulla .... :D
 

Suositut

Back
Ylös Bottom