Der un-official risteily från ÅBÅ, part IV

Nyyh :( . Joku saa olla mun kirjeenvaihtaja, tiedustelen menoa...

Voi meidän pientä ressukkaa :( En mä tiedä viittiikö sulle kertoo mitä siel tapahtuu ku sulle tulee vaan paha mieli ku et oo mukana, me nimittäin aiotaan pitää hulvaattoman hauskaa siel :hyper:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
number_one.png
 
Ainii. Ja kuvat jakoon :evil:
 
Pääsen duunista vasta 16.30 eli menee varmaan lähelle 18 ennen kuin pääsen lähtee himasta ...

Varmaan klo 16.00 junalla lähden, eli pitäisi munkin olla turkusessa sit klo 18.00. Olishan se apu, jos joku paikallinen opastais mua, ettei tarvitse metri x metri kartan kanssa pyöriä ympäriinsä näyttäen turistilta :)
 
Näillä näkymin olisin shämissä vasta joskus kuuden aikaan... Toivottavasti siellä on vielä kännisten pakkislaisten jämät jäljellä ainakin. Meinaa en tod. uskalla matkustaa yksin turun julkisilla, niillä kuskinmulkuilla on edelleenkin joku fakin' salaliitto mua vastaan. PERSREIÄT! :curs: :D
 
Komppaniassa herätys! Jooh... Kaikki kenen numero mul on, pitäkää kännykkä hollilla.
 
Ja sitten tosiaan kamerat laulamaan. Maajoukot odottavat merenkävijöiltä kattavaa raporttia.. ja hyvää matkaa teille :)
Solid Necro, kuvia ei tule ulkopuolisille :D
:( That makes me a sad panda..
6a00c225264605604a00c22526c99e8fdb-200pi
 
Koittakaahan lapsoset sitten pysyä laivassa, kannelle ei mennä kännissä pelleilemään ;)
 
En sit löytänyt avaimia käsirautoihin :itku:

Nyt pojat alatte kaivelee lelulaatikkonne pohjia. Jollain on pakko olla jossain avaimet käsirautoihin. Jos ne mukaan tulee, ni pakko niiden kanssa on leikkiäkkin ;)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom