Der un-official risteily från ÅBÅ, part IV

Eihän se mitään jos päästään kaikki samaan putkaan .... ja bileet jatkuu :kippis1:

nyt alkaa näemmä se risteilyhenkikin jo pikkuhiljaa löytyä. ;)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
nyt alkaa näemmä se risteilyhenkikin jo pikkuhiljaa löytyä. ;)

Joo ja mä voisin ottaa järkkärikortin ja -lätkän mukaa.Sit ku ne tulee märisee,ni tuimana sanoisin niille "kuulkaas pojat,kyl MÄ hoidan tän"(juu nou te vois,millä toi kuuluu sanoo).Sit rytkyt päästä varpaisiin mustat(oon kuullu et musta hoikentaa) ja kun matala ääni, niin kyl ne mua uskois...uskois uskois :worship:

Olisin TOSI uskottava ja PELOTTAVA. Käsiraudat viel vyötärölle roikkuu, ni johan ne lähtis karkuu .... lähtis lähtis. Ai niin ja ne radalle.com popot vielä (vain puoleen väliin kiini :itku: ) ni en olis ihan maan tasalla ....

Joo, mä hoidan ne waksit :whip:
 
...dominakisun päiväkirjaa...

...ja vielä kun otat sellaisen mustan nahkaisen lippalakin varusteeksi mukaan sen piiskan, ja niiden radalle.com popojen kera (sekä muiden mustien asusteiden), niin homma on paketissa. :lol2:

joo-o. kyllä mä näkisin että nyt alkaa todellakin välittyä se risteilyhenki - vihdoinkin - tähän trediin. :haart:
 
Joo ja mä voisin ottaa järkkärikortin ja -lätkän mukaa.Sit ku ne tulee märisee,ni tuimana sanoisin niille "kuulkaas pojat,kyl MÄ hoidan tän"(juu nou te vois,millä toi kuuluu sanoo).Sit rytkyt päästä varpaisiin mustat(oon kuullu et musta hoikentaa) ja kun matala ääni, niin kyl ne mua uskois...uskois uskois :worship:

Olisin TOSI uskottava ja PELOTTAVA. Käsiraudat viel vyötärölle roikkuu, ni johan ne lähtis karkuu .... lähtis lähtis. Ai niin ja ne radalle.com popot vielä (vain puoleen väliin kiini :itku: ) ni en olis ihan maan tasalla ....

Joo, mä hoidan ne waksit :whip:

:confused:
 
Joo ja mä voisin ottaa järkkärikortin ja -lätkän mukaa.Sit ku ne tulee märisee,ni tuimana sanoisin niille "kuulkaas pojat,kyl MÄ hoidan tän"(juu nou te vois,millä toi kuuluu sanoo).Sit rytkyt päästä varpaisiin mustat(oon kuullu et musta hoikentaa) ja kun matala ääni, niin kyl ne mua uskois...uskois uskois :worship:

Olisin TOSI uskottava ja PELOTTAVA. Käsiraudat viel vyötärölle roikkuu, ni johan ne lähtis karkuu .... lähtis lähtis. Ai niin ja ne radalle.com popot vielä (vain puoleen väliin kiini :itku: ) ni en olis ihan maan tasalla ....

Joo, mä hoidan ne waksit :whip:

Joo, suojaa sä mun selusta niin mä suojaan sun. Bring it on, babyh!
 
Noh noh... uudet on ruokailuketjussa viimeisempänä, eli saa mitä jää yli.

Mää toivon saavani oman dominan laivareissulle.. tästä tulee loistava matka :whip:

Sorry Honey, olen subisti suuntautunu (vaikkei uskois). Voisin tietty pientä korvausta vastaan pistää sut rautoihin ja piiskata ... paljaalle tiätty :whip:
 
...ja vielä kun otat sellaisen mustan nahkaisen lippalakin varusteeksi mukaan sen piiskan, ja niiden radalle.com popojen kera (sekä muiden mustien asusteiden), niin homma on paketissa. :lol2:

joo-o. kyllä mä näkisin että nyt alkaa todellakin välittyä se risteilyhenki - vihdoinkin - tähän trediin. :haart:

Mulla on ollu sellainen lakki, mut kadonnu. Mut mä kyl tunnen Show Timen pitäjät, voisin käydä niiltä lainaamassa jotain kivaa :thumbs: Mikäli vaan mahdun niihin Tiinan vermeisiin :itku:
 
Nonni, sit ku mie oon koneella, ni kaik muut vetää sikeitä :curs: Kosto elää :evil:

Ylös, Ulos ja Lenkille. Jumala ei laiskoja elätä :whip: :whip:

Mie oon käyny päivittämässä jo jalat,huom en pohkeita. Tuli kohtuullisesti tehtyä kk:n löhöilyn jälkeen. Pakarat kuumottaa kivasti eli perille män :rock: Kohta lähden patikoimaan muorille. Se on tunnin kävelylenkki. Tehkää perässä laiskurit !!!

Ps.Siel on mahtava keväinen keli, suosittelen ....
 
Nonni, sit ku mie oon koneella, ni kaik muut vetää sikeitä :curs: Kosto elää :evil:

Ylös, Ulos ja Lenkille. Jumala ei laiskoja elätä :whip: :whip:

Mie oon käyny päivittämässä jo jalat,huom en pohkeita. Tuli kohtuullisesti tehtyä kk:n löhöilyn jälkeen. Pakarat kuumottaa kivasti eli perille män :rock: Kohta lähden patikoimaan muorille. Se on tunnin kävelylenkki. Tehkää perässä laiskurit !!!

Ps.Siel on mahtava keväinen keli, suosittelen ....

no perkele jos on yöllä töissä ni saa sitä nukkua !!! :curs: sitäpaitsi pitää jo ruveta lataamaa akkuja risteilyä varten et jaksaa valvoa sinne aamupalaan asti, tosin ei se oo mikää ongelma ollu aikasemmillakaa risteilyillä :D ja aamupalallahan on sit tosi laadukkaat keskustelut joilla saada naapuripöytien ruokahalut katoamaa ;)
 
Nonni, sit ku mie oon koneella, ni kaik muut vetää sikeitä :curs: Kosto elää :evil:

Ylös, Ulos ja Lenkille. Jumala ei laiskoja elätä :whip: :whip:

Mie oon käyny päivittämässä jo jalat,huom en pohkeita. Tuli kohtuullisesti tehtyä kk:n löhöilyn jälkeen. Pakarat kuumottaa kivasti eli perille män :rock: Kohta lähden patikoimaan muorille. Se on tunnin kävelylenkki. Tehkää perässä laiskurit !!!

Ps.Siel on mahtava keväinen keli, suosittelen ....

Katsos neiti, se kun yöllä töissä painii ja kantaa teinejä ulos, niin menee ihan hyvästä aerobisesta treenistä.

Ashta, olet aivan oikeassa aamupalan suhteen, jos tällä kertaa ei keskittyisi liikaa domino-kekseihin, vaan keskusteluun.
 
Eli loput on ollu sitten baarissa asiakkaana renttuilemassa. Hävyttömät laiskurit :zzzz: :zzzz:

toiset on ollu jumppailemassa pajalla jo kahdeksan jälkeen - eikä täten oo päässy näin katselemaan muiden ´aamuvirkkujen´ tekstiä, jotka miettii vasta treenaamaan lähtemistään siihen aikaan. ;)

eikä siinä, kyllähän aamulla voipi nukkua jos nukututtaa. nukkuminen on namipuuhaa. :haart:

edit. vai olikos tuo domina sittenkin jo ennen ysiä ollu niitä koipiaan kurittamassa...
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom