- Ikä
- 51
Eihän se mitään jos päästään kaikki samaan putkaan .... ja bileet jatkuu :kippis1:
nyt alkaa näemmä se risteilyhenkikin jo pikkuhiljaa löytyä. ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eihän se mitään jos päästään kaikki samaan putkaan .... ja bileet jatkuu :kippis1:
nyt alkaa näemmä se risteilyhenkikin jo pikkuhiljaa löytyä. ;)
...dominakisun päiväkirjaa...
Joo ja mä voisin ottaa järkkärikortin ja -lätkän mukaa.Sit ku ne tulee märisee,ni tuimana sanoisin niille "kuulkaas pojat,kyl MÄ hoidan tän"(juu nou te vois,millä toi kuuluu sanoo).Sit rytkyt päästä varpaisiin mustat(oon kuullu et musta hoikentaa) ja kun matala ääni, niin kyl ne mua uskois...uskois uskois
Olisin TOSI uskottava ja PELOTTAVA. Käsiraudat viel vyötärölle roikkuu, ni johan ne lähtis karkuu .... lähtis lähtis. Ai niin ja ne radalle.com popot vielä (vain puoleen väliin kiini :itku: ) ni en olis ihan maan tasalla ....
Joo, mä hoidan ne waksit :whip:
Joo ja mä voisin ottaa järkkärikortin ja -lätkän mukaa.Sit ku ne tulee märisee,ni tuimana sanoisin niille "kuulkaas pojat,kyl MÄ hoidan tän"(juu nou te vois,millä toi kuuluu sanoo).Sit rytkyt päästä varpaisiin mustat(oon kuullu et musta hoikentaa) ja kun matala ääni, niin kyl ne mua uskois...uskois uskois
Olisin TOSI uskottava ja PELOTTAVA. Käsiraudat viel vyötärölle roikkuu, ni johan ne lähtis karkuu .... lähtis lähtis. Ai niin ja ne radalle.com popot vielä (vain puoleen väliin kiini :itku: ) ni en olis ihan maan tasalla ....
Joo, mä hoidan ne waksit :whip:
Joo, suojaa sä mun selusta niin mä suojaan sun. Bring it on, babyh!
Noh noh... uudet on ruokailuketjussa viimeisempänä, eli saa mitä jää yli.
Mää toivon saavani oman dominan laivareissulle.. tästä tulee loistava matka :whip:
Kovat on puheet pojilla
POJILLA?? POJILLA??? mitä vittua... junnu hiljaa... ;)
Saat vielä toimia ketjun kantajana ellet oo hiljaa siellä.. prkl.. :D
Kova jätkä :D
jos ei pian hiljene niin saatat tuntea yön pimeinä tunteina jotain kovaa kopsuttelevan takapuoltasi... :whip: :D
Noh noh... uudet on ruokailuketjussa viimeisempänä, eli saa mitä jää yli.
Mää toivon saavani oman dominan laivareissulle.. tästä tulee loistava matka :whip:
...ja vielä kun otat sellaisen mustan nahkaisen lippalakin varusteeksi mukaan sen piiskan, ja niiden radalle.com popojen kera (sekä muiden mustien asusteiden), niin homma on paketissa. :lol2:
joo-o. kyllä mä näkisin että nyt alkaa todellakin välittyä se risteilyhenki - vihdoinkin - tähän trediin. :haart:
Nonni, sit ku mie oon koneella, ni kaik muut vetää sikeitä :curs: Kosto elää :evil:
Ylös, Ulos ja Lenkille. Jumala ei laiskoja elätä :whip: :whip:
Mie oon käyny päivittämässä jo jalat,huom en pohkeita. Tuli kohtuullisesti tehtyä kk:n löhöilyn jälkeen. Pakarat kuumottaa kivasti eli perille män Kohta lähden patikoimaan muorille. Se on tunnin kävelylenkki. Tehkää perässä laiskurit !!!
Ps.Siel on mahtava keväinen keli, suosittelen ....
Nonni, sit ku mie oon koneella, ni kaik muut vetää sikeitä :curs: Kosto elää :evil:
Ylös, Ulos ja Lenkille. Jumala ei laiskoja elätä :whip: :whip:
Mie oon käyny päivittämässä jo jalat,huom en pohkeita. Tuli kohtuullisesti tehtyä kk:n löhöilyn jälkeen. Pakarat kuumottaa kivasti eli perille män Kohta lähden patikoimaan muorille. Se on tunnin kävelylenkki. Tehkää perässä laiskurit !!!
Ps.Siel on mahtava keväinen keli, suosittelen ....
Eli loput on ollu sitten baarissa asiakkaana renttuilemassa. Hävyttömät laiskurit