Der un-official risteily från ÅBÅ, part IV

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Refe ja Nigster taas kerran vauhis täällä risteilytredis, eihän tänne muut ees kerkee kirjotella mittee ;)
Onneks te poijjaat ootte livenä hissukoita :D
 
Refe ja Nigster taas kerran vauhis täällä risteilytredis, eihän tänne muut ees kerkee kirjotella mittee ;)
Onneks te poijjaat ootte livenä hissukoita :D

Ei me uskalleta sanoa livenä mitään, koska sun valtavan kokoisen ruumisi varjo lankeaisi meidän yllemme lähettäen meidät ikuiseen pimeyteen. Me kynikset palvomme sua, oi suuri ja mahtava Viitsu :worship:

nigster sanoi:
Ei tähän osaa enää muuta sanoa.......
no sää oot vielä poikanen, että kyllä tuo pitää paikkansa ;)
 
Ei me uskalleta sanoa livenä mitään, koska sun valtavan kokoisen ruumisi varjo lankeaisi meidän yllemme lähettäen meidät ikuiseen pimeyteen. Me kynikset palvomme sua, oi suuri ja mahtava Viitsu
Puhu vaan omasta puolestasi. :rock:
no sää oot vielä poikanen, että kyllä tuo pitää paikkansa ;)
Hohhoijaa...

Aijoo, TJ 11
 
Mä saisin duunista kundien pikkusen soittimen lainaa. Se on maksanu joku 30-40 € eli siin ei se äänentoisto ole huippuluokkaa. Jos kukaan ei ilmoita ottavansa parempaa soitinta mukaan, niin lainaan sen. Siin on se hyvä puoli,et jos se menee särki, ni se on vain 1,50 € / pää.

Sit voitte alkaa listaa levyjä, joita otatte mukaan, ettei kaikki kanna samoja levyjä sinne .... :thumbs:
 
Voisin raahata wanhat mutta (jotenkuten) toimivat tietokonekajarit mukaan, jos ne kelpaa. Eri asia on sitten ottaako joku vaikka mp3-soitinta/cd-soitinta/autostereoita mukaan, että saadan sitä musaa revittyä jostain ;)
 
Mie oon jo pinonnu valmiiksi : Matti & Teppo, Tauski, Meiju Suvas ja parasta bilemusaa on Nykäsellä ja Frederikillä .... :thumbs:
 
En nyt ole tietoinen pääsenkö laivalle mukaan tällä kerralla riekkumaan, joten jos jotain kiinnostaa niin voisin luopua hytistäni. Privailkaa asiasta.
 
Onneks en oo lähdössä. Musavalinnat kuulostaa aika kuralta kautta linjan.
 
Onneks en oo lähdössä. Musavalinnat kuulostaa aika kuralta kautta linjan.

tuosta asiasta on tuskin huolta silloin kun mä oon hytissä. voi meinaan lentää dominan musiikkihärveli tosiaan laidan yli (ja mä kaivan köyhästä kupeestani sen 40jotain euroa), jos alkaa rammsteinit siellä lujaa pauhaamaan.

se on sallittua ainoastaan silloin, jos tuotte jonkun kisakireen bodarin sinne vetämään vapariaan - ja silloinkin ainoastaan sen yhden minuutin ajan.

edit. ja mhk - tossun alla, vai mistä nyt popo puristaa?

edit2. ja ei siellä kyllä meijusuvaksetkaan perkele hoilaa. aikuisen naisen voisin kyllä ikinuorelta paulaselta kuunnella kerran.
 
:urjo: Toivottavasti kuuntelet korvalapuilla.

:lol2: tuonkin voin jättää kuuntelematta suht helpohkosti. ;)

kattelin vaan noita musiikkilinjavetoja, ja tuo tuli noista genreistä ekana (ja varmaan ainoana) mieleen, jonka vois pikkuhutikassa kuunnella - ja pelkästään siksi, kun se herättää mukavia muistoja erilaisista karaokereissuista (joissa olin siis ainoastaan kuuntelijana, mun ääni pilaantuu pahemman kerran kun se pääsee suusta ulos, saati sitten mikin kautta kovennettuna muiden korviin).
 
voi ei ... pitääköhän mun varautua siihen et joudun juomaa jos tollasta musiikkia siel kuunnellaa :D tai sit mä vaan lataan omaan puhelimeen sen about 8 biisiä ja kuunetelen niitä koko risteilyn ajan :hyper:
 

Suositut

Back
Ylös Bottom