Der un-official risteily från ÅBÅ, part IV

Liittynyt
1.1.2005
Viestejä
3 839
Taitaa olla korkea aika viritellä tämä ketju pystyyn. Niin kuin osa varmaan muistaakin, niin ehdittiin viime reissun yhteydessä sopimaan aika seuraavalle Turku-risteilylle. Tämähän tehtiin myös sen takia, että saataisiin buukattua se himoittu bile-sviitti, joka yleensä on varattuna kuukausia eteenpäin.

Legendaarinen Turku-risteily ottaa siis alkunsa pe 2.3.2007 klo 21 Viking Isabellalla. Quotataan suoraan mainospuhe aiemmasta ketjusta niin ei tarvitse toistella itseään.
Reissuilla I ja II on ollut uskomattoman hauskaa. Molemmilla kerroilla mukana on ollut paljon populaa, jotka ovat lähteneet matkaan aivan yksikseen..kohti suurta tuntemattomuutta ja tietämättä siitä millaisia muut ihmiset ovat. Eli nyt ei odotella sitä kaverin mielipidettä vaan laitetaan nimi ilmoittautumislistaan jos vähääkään siltä tuntuu. Edellisistä matkoista voi käydä lukaisemassa vaikkapa täältä.
Varailin alkuun 10 kpl C-luokan hyttiä. Hintaa näillä oli pöyristyttävät 20 euroa kappale. Olisin ottanut niitä lisää, mutta kun loppuivat kesken. Toinen ongelma tässä vaiheessa on se, että noihin hytteihin saa ilmoittaa maks. 31 henkeä :confused: . Ongelma on ratkaistu sillä, että hyttejä saa vielä tässä vaiheessa helposti lisää toisesta lähteestä. Tosin tässä lähteessä C-luokan hytin hinta onkin 40 euroa. B-luokkaa irtoaa 55 euroon ja A-luokkaa 66 euroon. No, niin tai näin niin halvallahan nuo kaikki lähtevät.

Sviitti on siis myös varattu. Hintaa sillä on 408 euroa. Jos matka on suunnilleen yhtä suosittu kuin edellisillä kerroilla niin sierainparia kohti tulee runsas kymppi tuosta sviitistä. Kokonaishintaa matkalipulle tulee siis halvimmillaan noin 15 euroa. Ei voi siis sanoa, että miitinki olisi jollain tavalla hinnalla pilattu. Tietysti rahalla saa ja hevosella pääsee. Jos haluaa erottua rahvaasta eikä halua majoittua mannekannelle niin voi ottaa esim yksin tuon A-luokan hytin + osuuden sviittiin. Tällöinkin hinta on vielä reilusti alle normaalihintaisen C-luokan hytin.

Ruokailusta. Etukäteen tilattuna aamiaislippu 8 e ja päivällinen 22 e. Liput kelpaavat laivalla maksuvälineenä muulloinkin kuin noiden kahden eineshetken yhteydessä. Eli jos on ison palan tunnetta kurkussa aamulla niin sijoitus ei silti mene välttämättä hukkaan. Laivalta ostettuna hintoihin tulee jokunen ropo lisää.

Eli jos hoidettaisiin homma samalla kaavalla kuin viime kerroilla. Tähän ketjuun sitovia ilmoittautumisia tammikuun loppuun mennessä. Ilmoittautumisen yhteyteen tieto siitä haluaako hytin yksin, kaksin, kolmin vai nelin, plus tietysti ne ateriat. Hoidellaan maksut sitten myöhemmin tilille.

Nopeat syövät hitaat...noita "ilmaisia" hyttejä on rajallinen määrä. Varaillaan kalliimpia koppeja lisää kun nuo ovat menneet...vaikka aika ilmaisia nekin ovat.

Ikärajoista vielä pientä kertausta. Eli miehille 23 ja naisille 20-v (elämä on). 18-22-vuotiaita mahtuu mukaan se perinteinen 4-6 kpl. Nopeat syövät tässäkin asiassa.

Ei kai tässä muuta, Nigster ja Refe olkaa hyvät :)

Huomatkaa muuttunut ilmoittautumisaika! Tammikuun loppuun mennessä ilmoittautumiset.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
puuhamies vauhdissa, loistavaa.

vanhan kaavan mukaan 1 hytti (yksin) ja päivällinen mulle, tack. tjj:ltä ei tarvitse varmaan enää erikseen kyytiä takaisin pyydelläkään? ;)
 
MUKANA!!! yks hytti rakkaan hyttikaverin kanssa. Ja molemmat safkat

Tätä on jo odoteltu..

Kai aloitetaan taas shämröckissa??


Risteily TJ: liian paljon EDIT: laskin muuten ajankuluksi... 45
 
Loistavaa!
I am in!

Integrandi, hytti kahdelle? :haart:
Voisin kanssa tjj tulla kyydissä keskustanliepeille? Maksan jopa osan parkkimaksuista. (tuskin) :D
 
Mukana, sillä tätä(kään) ei voi missata :rock:!

Nelinpeliä mahdollisimman halvalla muiden naisten kanssa samassa hytissä + jo perinteeksi muodostunut buffetissa ruokailu.

Ja EI, en missään nimessä aio mättää katkaravunkuori-mätitahna-suolakurkku-viinirypäle-mättöä buffetissa. Vaikka maksettas enemmän kuin viimeksi. Vaikka olisi pienempi annos kuin viime kerralla. Tai no noilla edellytyksillä en ainakaan mielellään. :D

:kippis1:!

Nyt vaan paljon porukkaa taas mukaan!
 
Ja EI, en missään nimessä aio mättää katkarapu+mätitahna-mättöä buffetissa. Vaikka maksettas enemmän kuin viimeksi. Vaikka olisi pienempi annos kuin viime kerralla. Tai no noilla edellytyksillä en ainakaan mielellään. :D

:kippis1:!

Niinhän sää sanot :hyper: Varmasti puhutaan syt yli
 
Kahden hengen hytti mulle ja Viitsulle:)
Edit. buffetti myös kahdelle!
 
:hyper:

1 hytti (voi olla ja mielellään saakin olla luokkaa B), hytin sisältönä allekirjoittanut ja minimari.

taicaviitta: juueitarvi. sulla on kestovaraus. :D

JN, varaamme paikan autoon.
 
Vois ilmottautua alustavasti ettei junnupaikat mee alta... En osaa viel sanoa meenkö ghettomeiningillä mannekannella vai otanko jonkun luxxxus bling bling sviitin stripparilla varustettuna, kai saan vielä arpoa vähän aikaa?
 
Minä minä miiiiiinäääää! Mahdollisimman halvalla (3-4h hytissä) ja molemmat ruuat.

Toivottavasti olen jo sunnuntaina siinä kunnossa, että lento Hki-Tokio ei saa aivan uusia ulottuvuuksia epämukavuudessa...
 
Mä on kyllä kanssa mukana jos vaan olosuhteet sallii. Nyt on vaan vähän kysymysmerkkinä mitä mun elämässä tapahtuu tammikuun jälkee ku valmistun koulusta, mutta mikäli mulla on tarpeeks töitä, että on varaa lähteä ja mikäli mä saan vapaata ni tää tanssityttö on mukana (mut hyttishowta en lupaa ;) )

X:n kanssa varmaa samaa hyttii vois tunkea, lupaan olla aiheuttamatta järkyttäviä hetkiä sulle :D

edit, niin ja molemmat safkat mulle
 
Meitsi messissä.

Inska, sama mökki kenties?





P.S. Sukset mukaan, selkeästi hiihtolomareissu kyseessä.
 
Meitsi messissä.

Inska, sama mökki kenties?





P.S. Sukset mukaan, selkeästi hiihtolomareissu kyseessä.

Juu, samaan hyttiin vaan kun molemmat ollaan raittiita.
Täytyy vähän käyttää harkintaa menenkö junalla Turkuun. Ihan kun mulla olisi viime kerrasta vähän huonoja kokemuksia. Tai lähinnä siitä paluumatkasta :D
 
Juu, samaan hyttiin vaan kun molemmat ollaan raittiita.
Täytyy vähän käyttää harkintaa menenkö junalla Turkuun. Ihan kun mulla olisi viime kerrasta vähän huonoja kokemuksia. Tai lähinnä siitä paluumatkasta :D

Joo, selvin päin. Tää on päätetty...... Ja katotaan miten sen siirtymisen suhteen tehdään, mä kyllä luulen että ollaan yhtä hukassa kuin ennenkin :D




P.S. :kippis1:
 
I'm in, luonnollisesti.

Refen kanssa samaan luukkuun (mannehytti ei kelpaa). A:n ja B:n ero on muistaakseni vain ikkuna, joten tyydymme täten Refen kanssa vaatimattomaan B-luokan yksiöön.

Ja mulle molemmat safkat. Pakko ottaa se aamupala vaikka se tuskaa teettääkin nousta siihen, mutta siihen ruokailuun on yksinkertaisesti liian pitkä aika (katapoolipeikko iskee ja kekkonen rankaisee).

Eli yhteenvetona:
- Olen mukana
- Refen kanssa B-luokan hytti
- Aamupala+ruokailu
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom