Der un-official risteily från ÅBÅ, part III

Mulla oli kivaa. Oliko teillä?


Sniffi: Olen kunnossa.


Integradi: kiitos paljon järjestelyistä ja terminaalisäädöstä!!


I'm afraid that i was very, very drunk. Olen kylläkin vieläkin :)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla oli kivaa. Oliko teillä?


Hieno homma oli hauskaa, ja oli kiva tutustua uusiin ihmisiin toivottavasti en pahasti nolannut itseäni ja joku haluaa vielä olla kanssani parempi ystävä... Itsseni puolesta ainakin olisi kiva saada uusia tuttavuuksia, kun täälä turussa on niin vähän niitä, tapailemiseen 2007 risteilyllä jollei teistä kuulu aijemmin

ps. eikö s tämä voisi olla virallinen threadi risteilylle, miksi perustaa uutta??? anteekni kirjoitu virheet, ymmmärtäneeeettte että whiskyhä menee parhaillaan......
 
Välikuoleman kautta hengissä perillä!!

Olihan risteily, kuvia ei tuu kenellekkään, SilkkaaLihasta on todellakin silkkaalihasta ja Saahaaja on bodaaja. X tekee mitä tahtoo ja muut tulee perässä, tällä kertaa nukuttiin sentään nigsterin kanssa samassa hytissä. Puukkoja ei tarvinnu tälläkertaa tuoda takas poriin niin paljon kuin viimeksi, Fättis & co aka Tampereen lohimafia edusti paikkakuntaansa kiitettävästi tanssilattialla, mutta niillä oli etulyöntiasema kun niillä oli ammattitanssija Ashta, joka tienaa tanssimisella.

Anteeksi bussikuskille ku se joutu herättämään.


EDIT: ja uudelle risteilylle en lupaa heti lähteen mukaan, mutta jos oon maassa niin lähden. Ja sitten varmaan tarvii kehittää oma ketju asia viesteille ja bileviesteille.
 
ammattitanssija Ashta, joka tienaa tanssimisella.
jep ;)

Voiskohan joku suomentaa sen buffet-duunarin heittämän vuosisadan läpän? Taisi mennä jotenkin niin, että "mitä eroa on menkoilla ja soralla? V:koitapa kullata soraa" WTF?! Vai muistanko ihan päin v*****?

Ja tattis referee kun jätit mulle pohjat mun lauantain survival-pulloon. Noh, ei se niin vakavaa ole :)
 
Tosi hieno kuulla, että kaikilla on ollu hauskaa laivalla :D
Itseäni harmittaa silmittömästi, etten kuullut risteilystä vasta, kun Turun kisojen yhteydessä :(
Mutta jos vaikka ensi risteilylle mukaan ;)
 
Heheeeh, kiitosta vaan hauskasta seurasta itse kullekin :haart:

Vähän "pettyneitä" eräiden huonoon biletyskuntoon, me sentäs Gippinin kanssa jaksettiin melki aamu 8:00 saakka, maturet rokkaa :rock:

Ja hei, ei puhuta siitä tanssimisesta, ihan vähän tuntuu pakaroissa ja ihan kuin pikkasen nolottaisikin :D

Ehottomasti mukana seuraavalla reissulla :)
 
Lähes hengissä Helsingissä. Kiitos matkanjärjestäjälle ja matkaseurueelle
jiihaa.gif


En vaan ymmärrä miksei meidän ehdotusta, että turkuristeily olisi parempi, jos se lähtisi Helsingistä ja mukana ei olisi turkulaisia, toteuteta :jahas: :D
 
Eli sekoilua. Pahoittelen huonoa käytöstä osasta reissua.

Eli oma meno meni näin: Tuli iskettyä joku nainen ja jätin sen sinne. Kauhea morkkis. Narsismi oikein paistoi. Pojat sekoili jotain ja esimies kutsuttiin paikalle. Sattumalta se esimies oli mun ex... wtf? koko reissu meni sitten siihen. :hyper:

(ja kyttäsin naisten rintavakoa fättis ja giippin <3) :D

Taas mä sähelsin.... En mä tarkotuksella. Mutta voin sanoa, että tää porukka on sallivampaa mitä muut. :)
 
Voiskohan joku suomentaa sen buffet-duunarin heittämän vuosisadan läpän? Taisi mennä jotenkin niin, että "mitä eroa on menkoilla ja soralla? V:koitapa kullata soraa" WTF?! Vai muistanko ihan päin v*****?

Mä käsitin että se ois sanonu "Koitappa kurlata soralla"
 
ammattitanssija Ashta, joka tienaa tanssimisella.

Olihan tuo mukava ku saldo jäi plussan puolelle :D Mut mäpä sainki kunnon lapdance-esityksen ala SilkkaaLihasta :kuola: eikä tarvinu ees maksaa mitää :D

Oli kyllä taas oikein tapahtumarikas risteily ... voi taas hetken aikaa kestää ennen ku pystyy ajattelee selkeesti mitä tuol tapahtu :rolleyes: Taidanpa jättää kirjottelun nyt tähän ku on "vähän" väsyny olo :zzzz:
 
Ei saatana mua väsyttää... No mut elämä on.


Ja Inska, tästä ei oo klun yks suunta.. ja se on.. öö, emmä tiä? :D


edit: Ja joo, hyvä reissu. Mutta Turkuun en mee enää ikinä. Seuraava risteily lähtee sit Stadista.
 
Maalainenki pääs turvallisesi kotiin. Ilmottaudun jo seuraavalla risteilylle eli kivaa oli :thumbs:
 
Pääsihän Eki kotia?

/me on huolissaan siitä poijaasta

Yritin heruttaa viikkiä mut ei se perkele lämmenny :itku:
Naurettua tuli niin paljon että naamaan sattuu. En kaatunut kun kerran ja käyttäydyin nin hienosti et itekin ihmettelen. Tuli pitkälti jumitettua wanhojen tuttujen kanssa mut uusia tuttavuuksiakin löyty, ehkä enempi sitten ens reissulla ;)

Nyt oon niin känässä että paree mennä nuggumaan, mut emmä mikään jumala ole, mä oon lentäjä!

Inska :tissit:
 
Yritin heruttaa viikkiä mut ei se perkele lämmenny :itku:

Määpäs pääsinkin tanssimaan hitaita Ekin kanssa. :D

Mellynkin aika koittanee seuraavalla risteilyllä. Sitä odotellessa! :)
 
:rock: Hyvä reissu, vaikka turusta lähdettiinkin ja työviikko verotti jaksamista..

Ja ne jotka otti kuvia (ainakin Sami81, nigster, kwiik, hinaaja, silkkaapenistä) niin voisi pistää privaa, voisin kerätä ne yhteen nippuun ja pistää ne salasanan taakse osallistujille nähtäväksi.
 
-:kippis1: Minimarin neuvosta hyvää valkkaria tuli nautittua sen verran että aamulla pää ilmoitti olemassaolostaan
:D mä taidan olla viimeinen henkilö neuvomaan juoma-asioista, "hiukan" saatoin ottaa liikaa maistiaisia.
Hauskaa oli kyllä, porukkaa oli jo niin paljon, että ei ehdi millään tutustua kaikkiiin uusiin.
Uutta risteilyä odotellessa, olette :rock:
 
"onko neiti tanssijoita?"

"sitä saa mitä tilaa"

...ja lukemattomia muitakin lentäviä lauseita tuli kuultua. ja kaikkea nähtyä. ja nyt viimeistään on myönnettävä, että ashtalla on todellakin pokkaa. :lol2:

integrandi - sori, etten vastaillut puhelimeen eilen. väsymys yllätti, eikä vanha enää jaksanut lähtee mihinkään baariin. eli toisinsanoen oma peti vei voiton tällä kertaa...

loistava risteily, äkkiä uusiks!
 

Suositut

Back
Ylös Bottom