Der un-official risteily från ÅBÅ, part III

TJJ sanoi:
Hyvä reissu, vaikka turusta lähdettiinkin ja työviikko verotti jaksamista..
Sama täällä, pitäisi ottaa ennakoivasti perjantai valmistautumisvapaata tai lähtö vasta lauantaina, jos meinaisi aamupalaan asti jaksaa samoilla silmillä painaa.
JN sanoi:
-Ei kerennyt millään tutustua kaikkiin. Seuraavalle risteilylle pitänee varata samalta käytävältä kaikki hytit. Eli päätös seuraavan risteilyn ajankohdasta pitänee tehdä aika nopsaa, että se onnistuu.
Komppaan JN:ää, tyypeistä varmaan puolet jäi yhä tuntemattomiksi, kun porukka tuntui koko perjantai-illan olleen hajallaan 2-kannella, bilehytissä, discossa, kannella, kuka lie missäkin.

ps. Melly, kiitos ihanasta yhteisestä yöstä :love:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo-o pikkuhiljaa aletaan tästä toipumaan jollain tasolla. Kovasti jäi osa tuntemattomaksi mutta onneksi kuitenkin uusia tuttavuuksia tuli paljon myös vastaan :)

Kiitokset vaan naisille "hyvistä" jutuista junamatkalla :D :invataksi:
 
Järkyttävä olo (kyllä, vieläkin). Onneksi tästäkin selvitään, ainakin toivottavasti. Juuri tällä hetkellä on kyllä sellainen fiilis, ettei enää koskaan viinaa mulle...
 
Hmmm..... miks mullon kauhee henkinen ahdistus ja krapula...? Vaikka mitään en oo tehny, kiltisti ollu ku mikäkin.... :nolo:
 
Ei juma :D Tota ei usko enää kukaan. Sano ny vielä että joku pudotti ydinpommin sun postiluukusta? :D

Matala taso = hyvä meno. Ja hauskaa oli, siitä ei pääse mihinkään... Millanen päivä sul on huomenna?

...mullon normipäivä ;)

Hoho, sitten kun vihdoin pääsin kotiin niin asiat alkoi mennä jo parempaan suuntaan :D

Aamulla tuli sähköposti jossa duunikaveri kysyi "että onko mulla aikaa tehdä pari duunijuttua?". Piti vasta että "Mulla on normipäivä" :lol2:
 
Viimeksi muokattu:
Kai luennolla on ihan luvallista ja suotavaa nukkua viikonlopun väsymystä pois?

Nimim. "Ai Scrödingerin yhtälö.. no sepä kiinnostavaa :zzzz: "
 
Järkyttävä olo (kyllä, vieläkin). Onneksi tästäkin selvitään, ainakin toivottavasti. Juuri tällä hetkellä on kyllä sellainen fiilis, ettei enää koskaan viinaa mulle...

Sama :D eilinen päivä oli aivan tuskaa, ja tää päivä on samanlainen.. vanhuus ei tule yksin :rolleyes:
 
Mä olin luvannut sitä salibandymaalivahdin tuurausta hoitamaan sunnuntaina. Päivällä... Kaveri vielä huijasi, kuulemma se makaaminen riittää. Ei kertonut, että se oli kaupungin mestaruusliiga ja joukkue vielä yksi parhaimmista. Hikoilin kolme litraa vettä varmaan salin lattialle (poruka kaatuili maalin edessä). Ekassa erässä tuntui aika pahalta, sydän jyskytti. Meillä ei ollut yhtään vaihtomiestä, toisilla oli. Voitettiin 7-15. En oo pelannut varmaan kertaakaan tällä vuostuhannella. Jäi alemmat polvarit kotiin ja nyt on molemmat polvet auki. Kauhea henkinen ja fyysinen krapula yhä. :nolo:
 
Minä jo eilen luulin että tästä reissusta selvitään vaan pienellä väsymyksellä. Tänään krapula sitten iski takavasemmalta hirvittävällä voimalla. Moraalista krapulaa on tullut pikkuhiljaa kun eri lähteistä on kuulunut mitä kaikkea on tullutkaan sählättyä :eek:

Normipäivä.
 
Minä jo eilen luulin että tästä reissusta selvitään vaan pienellä väsymyksellä. Tänään krapula sitten iski takavasemmalta hirvittävällä voimalla. Moraalista krapulaa on tullut pikkuhiljaa kun eri lähteistä on kuulunut mitä kaikkea on tullutkaan sählättyä :eek:

Normipäivä.

Sama vika täällä. Pahinta on että muistan kaiken reissusta, ehkä sen takia itsellekkin puskee moraalista krapulaa :eek:
 
Mutta kuka tietää kauanko kestää Veltosta Velttoon?





:lol2:
 
Fättis sanoi:
Mutta kuka tietää kauanko kestää Veltosta Velttoon?
*KRÖHM* Menee vähän henkilökohtaisuuksiin, mutta myönnettäköön, että on tuokin joskus tullut koettua. Joskus jopa siten, että siinä välissä ei ole mitään vaihetta edes ollut.

Mahtaakohan VelttoV tietää tarkan ajan?
 
Ehkä kysyjä tietää itse vastauksen? :eek: :rolleyes:

Nyt kaivattaisi neuvoja miten saa tämän olon paranemaan, pitäisikö rohkeesti vaan mennä tuliaisten kimppuun.
Joo, mahdolliset laivatuliaiset kuten saddarit kannattaa hävittää asap.
 
Jutun taso ei ainkaan noussut. No ei oo mitään menetettävää enää. :rolleyes:

Perimätiedon mukaan juttujen taso menetettiin lopullisesti vuonna 1976. Tuolloin syntyi allekirjoittanut sekä muutama muu pakkiksen matureosastoa laivalla edustanut...
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom