Der un-official risteily från ÅBÅ, part III

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!





Tiedän, fiksua matskua.
 
Mulla alko massan kerääminen jo tänä iltana. Pitää sitä vähä harjotella ettei tarvi laivalla istua sormi siellä :kippis1:
 
Nyt voi muuten jo laittaa, että tänään lähdetään :rock:

Ja Sumu kertokin jo kaiken tarpeellisen ääntelyn mitä tulee tapahtumaan laivalla :D
 
7h Elieliin, 9,5h Mäkrokkiin, 10h Shämrokkiin, 13h laivalle!

Then the most embarrasing 20 hours in your lives!
 
En pysy hosuissani, ei tarvinu mennä duuniin vaan saa kaikessa rauhassa henkisesti valmistautua törkeeseen hauskanpitoon :D


Aivan ihanaa.... :haart:
 
2h49min toivottavasti koulua jäljellä, n. 3h49min amarilloon menoon, n. 6h bussin lähtöön. n. 21h aamupalaan ja 22h nukkumiseen :kippis1: :kippis1: :kippis1:
 
Vielä töitä sen verran, että kehtaa hilpasta vähin äänin. Sitten kotiin aloittamaan preparation.
 
Ei tässä enää paljoa muuta, kuin kamat kassiin, suihkuun, meikit naamaan ja menoks.

Pitäähän sitä tietenkin olla hyvässä tällingissä itse kunkin...:lol2:

Mä joudun pakkaamaan mukaan varuilta myös buranaa, mutta lupaan jaksaa bilettää raivokkaasti loppuun asti. :rock: Shamrock, täältä tullaan n. 7h 30 min. päästä. :kippis1:
 
Mä joudun pakkaamaan mukaan varuilta myös buranaa, mutta lupaan jaksaa bilettää raivokkaasti loppuun asti. :rock:

Mmm.. se kun nähtäis :rolleyes: Sää väsyt jo aikasin kun joudut hieromaan kaikkien selät. Vai oliko meillä niitä ensikertalaisia mukana jotka joutuu tekemään kaiken duunin?
 
Hyvää matkaa kaikille juopoille, ja vähemmän juopoille! Ehkä mäkin sitten joskus uskaltaudun mukaan :)
 

Suositut

Back
Ylös Bottom