Der un-official risteily från ÅBÅ, part III

Alkaa kait tää ikä tekee tepposet itsekullekkin, mitää en juuri laivalla juonu...ja silti olo on huterahko viel näin parin päivän jälkeenki.
Mut salilla tuli käytyä ja pumppu takoo vielä, joten infarktin riski on sit joko pienenemässä tai sit vedellään viimesiä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kieltämättä ihan onnistunut reissu. Olisi ollut mukava tutustua paremmin ihmisiin, mutta ensikerralla jatketaan. Kiitos kaikille hauskasta seurasta :)
 
Jees. Kuvia meni himppasen lisää tu te web. Ja mun nettipiuha meni särki, ilmeisesti liian rankkaa kamaa yritettiin siirtää.. :jahas:
 
veikkaan että piuha meni siinä kohtaa särki, kun kone havaitsi silkkaapeniksen lapdance -kuvien siirtelyn yleisille näkymille. 2 much - pure - sex.
 
voiei voie! Miten tuo minun supervatsanpullistuspose läpäisi apinasuodattimen.

/me lähtee synnyttään :jahas:
 
Tulipas onnistunut kuva tosta taviksen ammentamasta maittavasta ja ravitsevasta kenttälounasannoksesta...hyi helevettan :urjo:

Voiskohan joku näppäräsormi rakentaa jonninlaisen before-after kuvan noista?
 
Tulipas onnistunut kuva tosta taviksen ammentamasta maittavasta ja ravitsevasta kenttälounasannoksesta...hyi helevettan :urjo:

Voiskohan joku näppäräsormi rakentaa jonninlaisen before-after kuvan noista?

Koska mulla tunnetusti on näppärät sormet :rolleyes: , niin tässä ois. Lisäsin myös välivaiheen:

tavis_ja_moska.jpg

Näköjään en ookaan niin näppäräsorminen tän foorumin kuvanlisäyksen kanssa, mutta ehkä se nyt näkyy, ehkä ei. Ja jos X-tavis ei tykkää tämän laatuisesta julkisuudesta yleisellä puolella, niin voipi siirtää tuonne salasanan taakse...

Sen lisäksi haluaisin kertoa, että NYT mä muistan ne nimet! Enköhän tosin jo ehdi unohtaa ennen seuraavaa risteilyä :nolo:
 
Koska mulla tunnetusti on näppärät sormet :rolleyes: , niin tässä ois. Lisäsin myös välivaiheen:

katso liitettä 28120

Näköjään en ookaan niin näppäräsorminen tän foorumin kuvanlisäyksen kanssa, mutta ehkä se nyt näkyy, ehkä ei. Ja jos X-tavis ei tykkää tämän laatuisesta julkisuudesta yleisellä puolella, niin voipi siirtää tuonne salasanan taakse...

Sen lisäksi haluaisin kertoa, että NYT mä muistan ne nimet! Enköhän tosin jo ehdi unohtaa ennen seuraavaa risteilyä :nolo:

Ihan järkyttäviä kuvia :nolo:. Häpäistään nyt sitten itseni kunnolla kaikkien edessä.

Tosiaan täytyy kyllä sanoa että nuo katkaravunkuoret ei ole edes pahoja (vain hieman rapsakoita ja tuntosarvet on ärsyttävän piikikkäitä) mutta entäs tuo valkoinen mätimönjä :urjo:. Vieläkin tulee kylmät väreet tuota kuvaa katsoessa.
 
Koska mulla tunnetusti on näppärät sormet :rolleyes: , niin tässä ois. Lisäsin myös välivaiheen:

katso liitettä 28120

Näköjään en ookaan niin näppäräsorminen tän foorumin kuvanlisäyksen kanssa, mutta ehkä se nyt näkyy, ehkä ei. Ja jos X-tavis ei tykkää tämän laatuisesta julkisuudesta yleisellä puolella, niin voipi siirtää tuonne salasanan taakse...

Hyvin näkyy ja on aivan loistava! :worship: Tuo kastike on oikeastaan aika menevän näköistä...

Sen lisäksi haluaisin kertoa, että NYT mä muistan ne nimet! Enköhän tosin jo ehdi unohtaa ennen seuraavaa risteilyä :nolo:
Aivan varmasti :lol2:
 
Muistutuksena tähän väliin sitten se, että kuvia ei laiteta yleiseen jakoon ilman kuvissa olevien henkilöiden suostumusta.
 
Sumu sanoi:
Muistutuksena tähän väliin sitten se, että kuvia ei laiteta yleiseen jakoon ilman kuvissa olevien henkilöiden suostumusta.
Kyllä ne on edelleen visusti salasanan takana, aivan kuten ennenkin. Älä ressaa, karvainen lärvisi pysyy piilossa ;).
 
Kyllä ne on edelleen visusti salasanan takana, aivan kuten ennenkin. Älä ressaa, karvainen lärvisi pysyy piilossa ;).

Jeps. Edelleen salasanan takana, lisää kuvia tuli vielä lisää.. Ehkä jossain välissä tulee vielä Sami81:n kuvia..
 
Melekosen hauskaa katsella kuvia vielä kuivalla maallakin -Kiitos TJJn näppärän sivuston. :D Olette te aikamoisia :hyper:
 
mikähän tällä nörtillä on vikana, kun noi videot ei näy...??

t. atk-tukihenkilö
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom