Der un-official risteily från ÅBÅ, part III

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon elossa mutta krapulassa... Korjaussarjan aika siis.... Ja oli helvetin hyvä reissu taas vaihteeks
 
Vihdoinkin kantsussa. Taidan todeta että onpa kerrankin kiva olla taas kotona, vaikken kovasti oli positiivista tästä lähiöstä puhunut.

Ensiksikin, todella iso kiitos Maskotille ja Sumulle jotka jelppas Inskaa kun sen äiti ei ollut mukana pitämässä huolta sen tavaroista. No, mitä voi odottaa mieheltä joka tarvitsee tikkaat että pääsee alasänkyyn nukkumaan.

Ja pitänee kiittää sitä VR:n konnaria myös. Kun myi sen lipun ihan Saloon asti :D
Oli vähän orpo olo eilen siinä junassa junassa. Mutta kun asiat menee putkeen niin ne kanssa menee.

Jotta päivä olisi ollut täydellinen niin farkuista kimposi se ylin nappi irti. No, mikäs siinä. Vyöllähän ne housut pysyy jalassa. Alkoi olla vaikeaa ajatella positiivisesti siinä vaiheessa kun keskellä Helsinkiä jäi vyönsolki käteen ja jalassa on muutaman tuuman liian isot farkut. Tekevälle kuulemma sattuu.

Eilen alettiin päästä juttujen tasossa jo suht matalalle. Mikä on vaan hyvä, koska mulla ainakin oli tosi hauskaa. Niinkuin oli koko reissun :)

Taisi niitä litran stobejakin mennä muutama vuorokauden mittaan.

Tissit.
 
En ajanut paluumatkalla rekan alle, tai ainakaan en oo viel sitä huomannu...
Eli todennäköisesti elossa!

Over and out...
 
Kiva reissu oli:

+Bilehytin sängyssä oli tunnelmaa. -Refe ja Integrandi :love: Naiset oli vain tiellä

+Ashtalla oli tosiaan pokkaa
+x-taviksen hieronnat. Vieläkin niska huutaa Hoosiannaa :jahas:
+Kiitos S-T:lle ja Integrandille kyydityksestä hyttiin :jahas:

- Aika meni aivan liian nopeasti. Tuntui, että ekan korkatun kaljan ja sammumisen välillä oli vain tunti.

-Ensi kerralla jokin isompi bilehytti

-Ei kerennyt millään tutustua kaikkiin. Seuraavalle risteilylle pitänee varata samalta käytävältä kaikki hytit. Eli päätös seuraavan risteilyn ajankohdasta pitänee tehdä aika nopsaa, että se onnistuu.

-Joku antakaa Weakille sitä Smirkkua
 
Viimeksi muokattu:
Eli päätös seuraavan risteilyn ajankohdasta pitänee tehdä aika nopsaa, että se onnistuu.

päätöshän on jo tehty, ja uusi tredikin koetettu asiasta aloittaa, mutta joku mode oli päättänyt että keskustelua jatketaan tässä ketjussa - mikä ei ole kyllä kovinkaan hyvä päätös, kun tästä tredistä ei löydä muutenkaan mitään asiapitoista tekstiä. jos nyt joku asiapitoista tekstiä ylipäänsä haluaakaan löytää.

eli, koetetaanpa laittaa se uusi tredi siitä seuraavasta risteilystä pystyyn, ja pidetään jokainen risteily omana tredinään, kuten tähänkin asti. uusi matkahan taisi olla 2.3.2007, ellen ihan väärin muista. integrandi pääsee junailemaan nyt sitten ajoissa sitä sviittiä, ja ehkä jopa mahdollisesti onnistuu saamaankin sen, kunhan vaan lirkuttelee sopivan sulavasti. ;)
 
Olin sitten näköjään ottanut tasokkaita valokuvia kännykällä.
 
Viimeksi muokattu:
Punttimimmien laivalla suorittaman Virallisen Arvostelun mukaan minulla on parhaat pakarat!

Ja tästä päätöksestä ei sitten enää keskustella! :rock:
 
Kiitoksia hubasta reissusta myös omalta osaltani :)! Oli kiva saada uusia tuttavuuksia ja hengata jo ennestään tuttujenkin kanssa. Porukka tuntui olevan enemmän tai vähemmän asiallista - jatkakaa ;)...
 
Joopa joo, siittä se lähtee.

Tuli otettua laivakaste rohkeasti vastaan, vaikka tosin sellasta ei ollut vielä olemassakaan mutta nyt on ja hyvällä pohjalla ollaan :) Ashtalle kiitoksia että pystyi pitämään näppinsä erossa musta tanssin ajan :hyper: Ja että pystyi istumaan siinä tuolilla eikä lähtenyt karkuun :thumbs:

Hirveesti tutustuin uusiin ihmisiin ja kaikki oli hirveen mukavia, kiitos teille :worship:

Video- ja kuvamateriaalia on tosi paljon, Sumu jo uhkas tunkea mun kännykän sellaseen paikkaan mihin ei todellakaan kännykkä kuulu :) Koitan niitä kuvia sitte lähetellä kun saan ne tähän koneelle.

Eli kaikenkaikkiaan, aivan jymymenestys koko reissu ja uusiks maaliskuussa. Sitä odotellessa :kippis1:
 
Jees, hauskaa oli!! Nyt kyllä tietää mitä on tullut tehtyä koko viikonloppu, yök. Jatkoin siis suoraan satamasta rapujuhliin ja pysyinkin pystyssä jonnekin 05:00 asti kunnes väsymys vei voiton. Tänään pääsinkin JO kello 15:00 ylös sängystä :). Ei hetkeen viinaa mulle kiitos.

Tavis alisti jälleen katkarapujen kuoret eikä sen jälkeen enää ollut kovinkaan innokas lähtemään mun aveciksi rapujuhliin, outoa.

Ja mä olen varmasti mukana seuraavillakin keikoilla heittämässä jämävitsejä yms. ROKROK!
 
Tarkemman tutkimisen jälkeen taisin selvitä hyvin vähin vammoin. Satunnaisia mustelmia siellä täällä ja perna ja maksa oletettavasti vaihtoivat paikkaa, mutta hyvin toimii paketti vielä :thumbs: Enköhän mä sitten uskalla tulla seuraavalla kerrallakin mukaan.

Hyttikaverit - ja muut hytissämme käyneet! Mun laukusta löytyi ylimääräinen lähes täysi bombay sapphire -pullo... Jos omistaja ei löydy tai halua omaisuuttaan takaisin tyhjennän sen omiin ja muiden vapaaehtoisten kitusiin :D
 
Kiitoksia seurasta. Oli taas ihan hauska reissu, nää reissut vaan paranee. Aamupalallakin näytti olevan enemmän porukkaa tällä kertaa kuin viimeksi. Domino-keksejä löyty munkin laukusta kun pääsin kotiin, ne oli kovassa huudossa näköjään.

Toivotaan että päästään seuraavaan risteilyyn mukaan kans.
 
Ashta sanoi:
No mutta mua se tuliki pussaamaa

Mä olen niiin kateellinen!

jn sanoi:
x-taviksen hieronnat. Vieläkin niska huutaa Hoosiannaa

Ööh, olepa hyvä vaan. :D

Tavis alisti jälleen katkarapujen kuoret eikä sen jälkeen enää ollut kovinkaan innokas lähtemään mun aveciksi rapujuhliin, outoa.

:lol2: ..Hei vielä mitä!Mähän sanoin ääneen että mikäs siinä:D! Enhän mä katkarapuihin ole kyllästynyt, vaan se hiton suolanen valkoinen, epämielyttävän näkönen suolainen mätitahnamönjä ei oikein meinannu mennä alas.
 
Jotta päivä olisi ollut täydellinen niin farkuista kimposi se ylin nappi irti. No, mikäs siinä. Vyöllähän ne housut pysyy jalassa. Alkoi olla vaikeaa ajatella positiivisesti siinä vaiheessa kun keskellä Helsinkiä jäi vyönsolki käteen ja jalassa on muutaman tuuman liian isot farkut. Tekevälle kuulemma sattuu.

Ei juma :D Tota ei usko enää kukaan. Sano ny vielä että joku pudotti ydinpommin sun postiluukusta? :D

Eilen alettiin päästä juttujen tasossa jo suht matalalle. Mikä on vaan hyvä, koska mulla ainakin oli tosi hauskaa. Niinkuin oli koko reissun :)

Matala taso = hyvä meno. Ja hauskaa oli, siitä ei pääse mihinkään... Millanen päivä sul on huomenna?







...mullon normipäivä ;)
 
Jopas taas oli retki :D ..mutta pirun hauskaa oli! Pää tuli nollattua suunnitelmien mukaan ja nukkua ei juuri tarvinnut. Vielä tuo 14h työpäiväkään tuon päälle ei saa hymyä hyytymään... Eli meikä on messissä taas maaliskuussa!

Pohkeet on jumissa tanssimisesta.. Fättis: hyvin me vedettiin, h0hoh... ei hävetä onneks! Junamatkatki meni varsin rattoisasti, pelattiin perinteisiä "seurapelejä" kuten esim. kumman kaa, paluumatkalla meno olikin jo tyyliä :invataksi:

Niin, ja :kuvia: lähti juuri 35 kpl etiäpäin... ;)
 

Suositut

Back
Ylös Bottom