- Ikä
- 41
Mr.Referee sanoi:No oletko koskaan tehnyt mitään töissä??
Pitääkö tohon vastata? No sanotaan vaikka näin, että kyllä toi reissu viimeistään työstä käy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mr.Referee sanoi:No oletko koskaan tehnyt mitään töissä??
Pitääkö tohon vastata? No sanotaan vaikka näin, että kyllä toi reissu viimeistään työstä käy.
Heh, joo totta.
Mulla alkaa olemaan ihan törkee matkakuume jo, suorastaan -olo. Kuitenkin kun päästään liikkeelle niin mulla iskee matkakuumeen tilalle ramppikuume, enkä uskalla poistua hytistä ollenkaan.
Heh, joo totta.
Mulla alkaa olemaan ihan törkee matkakuume jo, suorastaan -olo. Kuitenkin kun päästään liikkeelle niin mulla iskee matkakuumeen tilalle ramppikuume, enkä uskalla poistua hytistä ollenkaan.
Joo no luulen et täytyy itsekkin ottaa vähän rohkaisua ennen kuin uskoltaa poistua edes kämpän nurkasta Kun tulee yksin eikä ainakaan tunnistettavasti ole tavannut ketään ennen. No siihen tarkuitukseen sopii varmasti viikonloppuna saamani 1,5l koskenkorvalainen :D
Jaahas... schorch tulee haastamaan Viitsun isoimman miehen tittelistä. Ja ei siellä mitään juoda, me hierotaan toisiaan ja vaihdetaan treenineuvoja. mennään ajoissa nukkumaan, kunnes pastori, joka valitaan joukostamme, on uhrannut neitsyen Body-jumalalle, eli Hulkille. Aamu aloitetaan ennen auringon nousua venyttelyllä. :D
Ai sinäkin huomasit?Mr.Referee sanoi:tää on kyllä sitten epätodellinen skenaario
Alkaa tän tredin juttujen taso laskee siihen malliin, ettei kohta viitti enää lähtee ees...ku ootan kuitenki et jutut o livenä useimmilla vielä huonompia.
I'm too old for this shit...
I'm too old for this shit...
:jahas: Pitääkö mun sittenkin lähteä mukaan näyttämään esimerkkiä.
Elsa perui :itku:kuka perui?
/ Topic warning
Monelta se laiva nyt lähtikään perjantaina?
Ja muistakaa ottaa vaihtosukat!
Arvasin, ettei tästä threadistä mitään infoa enää tässä vaiheessa löydä.Vaikka eihän tässä voi ihmisiä syyttää tiedon puutteesta kun Refe ja Nikke ovat spämmänneet koko tredin täyteen sontaa ;)
Mitääh? Tuo on kyllä täysin perusteeton väite!!Integrandi sanoi:Vaikka eihän tässä voi ihmisiä syyttää tiedon puutteesta kun Refe ja Nikke ovat spämmänneet koko tredin täyteen sontaa