Der un-official risteily från ÅBÅ, part III

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitääkö tohon vastata? :) No sanotaan vaikka näin, että kyllä toi reissu viimeistään työstä käy.

totta.. se on rankkaa työtä, varsinkin jos joutuu "nukkumaan" epäinhimillisissä asennoissa.

Jos tää ketju menis kansioihin, niin lähtis suurin osa mun viesteistä bitti-avaruuteen...:hyper:
 
Heh, joo totta.

Mulla alkaa olemaan ihan törkee matkakuume jo, suorastaan :hyper:-olo. Kuitenkin kun päästään liikkeelle niin mulla iskee matkakuumeen tilalle ramppikuume, enkä uskalla poistua hytistä ollenkaan.
 
Heh, joo totta.

Mulla alkaa olemaan ihan törkee matkakuume jo, suorastaan :hyper:-olo. Kuitenkin kun päästään liikkeelle niin mulla iskee matkakuumeen tilalle ramppikuume, enkä uskalla poistua hytistä ollenkaan.

No jaa.. siinä vaiheessa kun on käyny mäihä, niin heitän sut viimeistään sieltä ulos, punttimimmit odottaa sun suonia siellä kuolat valuen... tää on kyllä sitten epätodellinen skenaario :eek:
 
Heh, joo totta.

Mulla alkaa olemaan ihan törkee matkakuume jo, suorastaan :hyper:-olo. Kuitenkin kun päästään liikkeelle niin mulla iskee matkakuumeen tilalle ramppikuume, enkä uskalla poistua hytistä ollenkaan.


Joo no luulen et täytyy itsekkin ottaa vähän rohkaisua ennen kuin uskoltaa poistua edes kämpän nurkasta :hyper: Kun tulee yksin eikä ainakaan tunnistettavasti ole tavannut ketään ennen. No siihen tarkuitukseen sopii varmasti viikonloppuna saamani 1,5l koskenkorvalainen :D
 
Joo no luulen et täytyy itsekkin ottaa vähän rohkaisua ennen kuin uskoltaa poistua edes kämpän nurkasta :hyper: Kun tulee yksin eikä ainakaan tunnistettavasti ole tavannut ketään ennen. No siihen tarkuitukseen sopii varmasti viikonloppuna saamani 1,5l koskenkorvalainen :D

Jaahas... schorch tulee haastamaan Viitsun isoimman miehen tittelistä. Ja ei siellä mitään juoda, me hierotaan toisiaan ja vaihdetaan treenineuvoja. mennään ajoissa nukkumaan, kunnes pastori, joka valitaan joukostamme, on uhrannut neitsyen Body-jumalalle, eli Hulkille. Aamu aloitetaan ennen auringon nousua venyttelyllä. :D
 
Jaahas... schorch tulee haastamaan Viitsun isoimman miehen tittelistä. Ja ei siellä mitään juoda, me hierotaan toisiaan ja vaihdetaan treenineuvoja. mennään ajoissa nukkumaan, kunnes pastori, joka valitaan joukostamme, on uhrannut neitsyen Body-jumalalle, eli Hulkille. Aamu aloitetaan ennen auringon nousua venyttelyllä. :D

Niin no uhrauksen ongelmana on, että siinä vaiheessa kun se tulee ajankohtaiseksi on laivalta vaikea löytää enää yhtään neitsyttä, kun pakkiksen itseään dissaavat karismaatiset herrasmiehet on laittanut tohinaksi :rolleyes: Tulee kova nestevajaus, jos mitään ei saa juoda ja hieroakkin pitää, täytyy selvästikkin varata pari ylimmääräistä litraa kehoon kreatiini kuurilla! :eek:
 
Alkaa tän tredin juttujen taso laskee siihen malliin, ettei kohta viitti enää lähtee ees...ku ootan kuitenki et jutut o livenä useimmilla vielä huonompia.
 
Alkaa tän tredin juttujen taso laskee siihen malliin, ettei kohta viitti enää lähtee ees...ku ootan kuitenki et jutut o livenä useimmilla vielä huonompia.

Älä ny oo tommonen :D
 
:jahas: Pitääkö mun sittenkin lähteä mukaan näyttämään esimerkkiä.

eiköhän tuo maturepuoli oo edustettu ihan hyvin jo - siis tuon esimerkin osalta. ja veikkaan että se koheltaminenkin. muuten toki kyllä läsnäolosi olisi suotavaa. ;)
 
kuka perui?

/ Topic warning
Monelta se laiva nyt lähtikään perjantaina?

Ja muistakaa ottaa vaihtosukat!
Elsa perui :itku:

Ja laiva taisi yhdeksän kiekuroilla lähteä...luetaan niitä aiempia posteja :)
Vaikka eihän tässä voi ihmisiä syyttää tiedon puutteesta kun Refe ja Nikke ovat spämmänneet koko tredin täyteen sontaa ;)
 
Integrandi sanoi:
Vaikka eihän tässä voi ihmisiä syyttää tiedon puutteesta kun Refe ja Nikke ovat spämmänneet koko tredin täyteen sontaa
Mitääh? Tuo on kyllä täysin perusteeton väite!!

:D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom