Der un-official risteily från ÅBÅ, part III

TJ 3... nyt on jo mennyt puolet six-päckistäkin.

Ja ei täällä mitään turhaa puhetta harrasteta.. eikös siinä ensinmäisessä viestissä ensinmäisellä sivulla ole kaikki tärkeimmät??
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hmmm... jos pojat niin minäkin... :rolleyes:

3 päivää jäljellä kun ilmoitin pomolle etten tule perjantaina töihin ollenkaan :D Saan ottaa varaslähdön fiiliksiin vaikka heti puolen päivän jälkeen :kippis1:
 
Hmmm... jos pojat niin minäkin... :rolleyes:

3 päivää jäljellä kun ilmoitin pomolle etten tule perjantaina töihin ollenkaan :D Saan ottaa varaslähdön fiiliksiin vaikka heti puolen päivän jälkeen :kippis1:

Hmm, alotusbileet tampereella ? Mäki otin vapaata koulusta nimittäin :D Mun nimittäin pitää latautuu henkisesti et kestän reissun selvinpäin :rolleyes: Ei millää malttais oottaa perjantaita :hyper:
 
Hmm, alotusbileet tampereella ? Mäki otin vapaata koulusta nimittäin :D Mun nimittäin pitää latautuu henkisesti et kestän reissun selvinpäin :rolleyes: Ei millää malttais oottaa perjantaita :hyper:

Alotusbileet ja sä oot selvinpäin....ookoo, mennään juottaan mua johonki. Klo 14.
 
Hmm, alotusbileet tampereella ? Mäki otin vapaata koulusta nimittäin :D Mun nimittäin pitää latautuu henkisesti et kestän reissun selvinpäin :rolleyes: Ei millää malttais oottaa perjantaita :hyper:

Onneks mää otan letkun ja trätin messiin niin voidaan juottaa sitten vaikka väkisin :rolleyes:

Pahus kun on ruotsin sanakokeet perjantaina... noh, niitten jälkeen voi sitten aloitella jo.. :kippis1:
 
Mä kato juotan sut niin kännii et miehet ei enää pidä sua viehättävänä ja mä kerään koko potin :evil:

Hoho, tuo onnistuu kokonaisuudessaan ilman suurempia ponnisteluja ;)
 
Taitaa vaan tuo suunnitelma tulla liian kalliiks mulle, ehkä mä tyydyn siihen et mä istun hiljaa jossain nurkassa ja toivon et joku ees vilkasis muhun päin :D
 
Alotusbileet ja sä oot selvinpäin....ookoo, mennään juottaan mua johonki. Klo 14.
No niin, mäkin ilmottaudun mukaan 'alotusbileisiin', pääsen nimittäin koulusta sopivasti klo 13... Mennään siis juottamaan toisiamme :D ja Ashtalle sit jotain limuu :kippis1:.
 
2 päivää jäljellä kun ajattelin, että ei ketään voi/saa tätä reissua olla selvinpäin. Anteeksiantamatonta.

Nyt pojat ja tytöt jättää ne hera-makrilli-rahka-puurot kotiin ja antaa virran viedä :D.
 
2 päivää jäljellä kun ajattelin, että ei ketään voi/saa tätä reissua olla selvinpäin. Anteeksiantamatonta.

Nyt pojat ja tytöt jättää ne hera-makrilli-rahka-puurot kotiin ja antaa virran viedä :D.

Mäpä aion uhmata sua ja oon selvinpäin, mua ei miehet komentele ;) Ruualla aion sit kyl mässätä senki edestä etten alkomaholiikkiin koske. Nyt rupee jo :kuola: ku miettii niitä kaikkia herkkuja buffetissa.
 
Nyt tulee Ashta sellasta tekstiä jo, että noin nuoren flikan kannattaisi pitää sitä suuta vähän pienemmällä :whip: ;)

yleisluonnollinen tiedoite, Viking Linelta saamani tiedon mukaan, laivaan EI saa viedä 4kg herapönttöjä :hyper:
 
Ashta sanoi:
Taitaa vaan tuo suunnitelma tulla liian kalliiks mulle, ehkä mä tyydyn siihen et mä istun hiljaa jossain nurkassa ja toivon et joku ees vilkasis muhun päin

"Jostain kumman syystä" en vois millään uskoa näin tapahtuvan. ;) Ja hyvä niin!

yleisluonnollinen tiedoite, Viking Linelta saamani tiedon mukaan, laivaan EI saa viedä 4kg herapönttöjä :hyper:

Voi ei :itku:. Minun täytyy siis vain tyytyä TJJ:n ja Nigsterin kehittelemään suklaasoijaprode-kalja"drinkkiin" :lol2:.
 
Nyt pojat ja tytöt jättää ne hera-makrilli-rahka-puurot kotiin ja antaa virran viedä :D.

:lol2: Juuri näin.
Sitäpaitsi tuollainen puuro voi kaasuttaa kokonaisen hyttikannen asumiskelvottomaksi.
Voi morjens jos joku vielä luulee että laivalla rauta kolisee ja vertaillaan rasvaprosentteja :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom