Der un-official risteily från ÅBÅ, part III

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi morjens jos joku vielä luulee että laivalla rauta kolisee ja vertaillaan rasvaprosentteja :D

Jos rasvaprosentteja vertaillaan, niin sitten vertaillaan sitä kuka söi eniten rasvaa buffetissa vrt nauttimaansa alkoholimäärään. Tai vähiten. Ihan sama kunhan molempia nautitaan runsaasti :kippis1:
 
Mä voisin perua mun perumisen ja lähteä mukaan. Siis jos siellä joku paikka on vapaana? Käsittääkseni tuli jotain peruutuksia. Auttakaa avutonta.
 
Mä voisin perua mun perumisen ja lähteä mukaan. Siis jos siellä joku paikka on vapaana? Käsittääkseni tuli jotain peruutuksia. Auttakaa avutonta.
Oliko tää lopullinen päätös? :)

Olishan tossa toi Elsan paikka vapaana. Mitäs jos lunastat sen ja jäät vaikka bilehyttiin nuokkumaan jos punttimimmit ei huoli kolmijalkaisia vonkaajia hyttiinsä ;)
 
Oliko tää lopullinen päätös? :)

Olishan tossa toi Elsan paikka vapaana. Mitäs jos lunastat sen ja jäät vaikka bilehyttiin nuokkumaan jos punttimimmit ei huoli kolmijalkaisia vonkaajia hyttiinsä ;)

Juu, tämä on lopullinen päätös :)

Luulen että punttimimmien hyttiin pääsyn kanssa on aika hiljasta :D
Jos en muualle pääse niin sammun vaikka TeHon ja kumppaneiden hytin lattialle.
 
Reissu lähestyy! Flunssa pentele yrittää ottaa niskalenkkiä, mutta mä tuun tonne vaikka tiputuslaitteiden kanssa jos se siitä on kiinni! :D

Sitten seuraa virallinen tiedoite. Osa pk-seudun porukasta näyttää olevan junakyydillä menossa Turkuun, mutta kysynpä löytyisikö täältä kimppakyydin kannattajia jakamaan bensakuluja? Itsellä on siis "auto" (riisikuppi), johon mahtuisi 3 henkeä kyytiin. Neljäs vielä menee jos haluaa ottaa tarpeettoman paljon läheisyyttä jo ennen laivalle pääsyä. Jos halukkaita löytyy, niin autolla lähtöä vois harkita. Kyyti järjestynee myös takaisin päin jos porukassa on vielä joku ajokuntoinen jäljellä (jonkun reissu menny pieleen?)... :)
 
Sama homma. Koitan sitä selättää kojakki+kaakao-kombolla :kuola: Tuntuu auttavan...suosittelen.

mulla ei oo mitään flunssaa, mutta tuo kuulostaa niin hyvältä että vois ottaa ihan vaikkapa ennalta ehkäisevänä. aloitetaan nyt kuitenkin tällä viinillä, joka on (taas) kädessä. ;)
 
Mites, onko porukat menossa jatkoille lauantaina?


Oon kyl jo suht :hyper: . Viel 2pv...
 
Ashta sanoi:
Jaa olinko mä noin tylsää seuraa viime risteilylläki vai
Et toki, en mä sitä tarkoittanut :).

Weak sanoi:
Mites, onko porukat menossa jatkoille lauantaina?
Kuten sulle jo sanoinkin, niin mä olen menossa. Eli seuraa kupin kallistamiseen saat ainakin lauantaina laivalla :kippis1:.

Pelottaa jo nyt se sunnuntain olotila.
 
Fräulein, Ein Maß, bitte!

Rehti oluttuoppi, 1 litra oktoberfest-olutta (tuoppi kuuluu hintaan) 9,60
Tuopin täyttö 1 litra 7,80
Tuoppi matkamuistoksi (tyhjä) 3,50
Inskan muistikuvat illasta (tyhjä) x määrä rahaa
 
Mr.Referee sanoi:
Ehkä vaan se ei lämmennyt sun huumorille.. se ei olis ihme
Niinpä, se ei todellakaan olisi ihme. Oonkin ihmetellyt miksi aina tulee korville...

Mää varaan alapunkat!!
Paskat, sä saat toisen yläpedin ja toisen alapedin och samma till mig. Jos tahtoo vielä vähän sekoittaa niin otetaan ristiin.

Prkl, lähdetään jo!
 
Paskat, sä saat toisen yläpedin ja toisen alapedin och samma till mig. Jos tahtoo vielä vähän sekoittaa niin otetaan ristiin.

Prkl, lähdetään jo!

Ja sit kans nukut siel omassa sängyssä etkä vallota mun alasänkyä ... prkl :curs: :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom