SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official Pakkismiitti I ÅBÅ, Turkhu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Lisäyksiä:

-Multa alko vuotaa verta nenästä tanssilattialla, kun joku tuuppas siihe(en muista kuka se oli :D ), ehkä se oli DRN en oo varma...
-Mun päässäny pyörii nyt kokoajan Ex-taviksen selkäposettelu :)
-Hävisin Keijolle kädenväännössä, vaikka käytin kahta kättä :jaahas:

Niin, se kenen rintoja puristelin oli vaan joku random nainen, ettei synny väärinkäsityksiä.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Jokohan on tullut selviö siihen, että mihin kummaan se RRKalle jäi? Tai sitten se oli siellä jossain, mutta ei vain huomattu. Tosin 140 kg:n luulisi kohtalaisen hyvin näkyvän.

Niska aivan h******* kipeä. Tuli pienellä viiveellä..tai sitten känni peitti kivut. Oli tasan yksi aseno jossa pystyi yön makaamaan. Ei tainnut olla ihan kunigasidea kokeilla kyykkytaitoja Tavis niskassa 2 promillen humalassa :itku:

Mutta eiköhän se siitä viimeistään huomenna pikkujouluissa :kippis1:

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Olihan tuolla ihan hilpeä meininki.
Ja kiitoksia kaikille, varsinkin muodollisesti päteville mimmeille.

trebla sanoi:
Tästä vasta tulikin mieleen, että mä taisin voittaa Keijon kädenväännössä ;)

:wall: niin teit, mutta pakkoko sitä on koko maailmalle kuuluttaa :jahas: :D

Integrandi sanoi:
Niska aivan h******* kipeä. Tuli pienellä viiveellä..tai sitten känni peitti kivut. Oli tasan yksi aseno jossa pystyi yön makaamaan. Ei tainnut olla ihan kunigasidea kokeilla kyykkytaitoja Tavis niskassa 2 promillen humalassa :itku:
Mullakin on niska aivan sa***nan kipeä, tosin en tule paljastamaan minkä takia :nolo: Aivan kosketusherkkä, ja on varmaan täynnä pieniä sormenmuotoisia mustelmia :D

Mutta tämä tullaan vielä kostamaan!:evil:

Aika monella vissiin on muistikatkosia tanssilattiashowsta? Ainakin näin täällä päässä toivotaan :D

TJJ sanoi:
Hei.. Olet sentään 18 vuotta.. V**tu. Kts. ylempänä allekirjottaneen viesti. :evil:

Ja virallinen kantamme edelleen on, että mitään ei tapahtunut. :D
Laivalla tapahtu mitä tapahtu, mutta vähiten minä halusin pahaa mieltä ihmisille tuottaa. Varsinkaan sinulle :love:

weak sanoi:
Lisäyksiä:

-Multa alko vuotaa verta nenästä tanssilattialla, kun joku tuuppas siihe(en muista kuka se oli ), ehkä se oli DRN en oo varma...

Tönin vaan isompiani niin tyhmää kun se onkin :david:, eli saatoinpa hyvinkin kaataa sinut kumoon :D
integrandi sanoi:
Niska aivan h******* kipeä. Tuli pienellä viiveellä..tai sitten känni peitti kivut. Oli tasan yksi aseno jossa pystyi yön makaamaan. Ei tainnut olla ihan kunigasidea kokeilla kyykkytaitoja Tavis niskassa 2 promillen humalassa

:confused: Mulla myös, mitä sitten lienee tapahtunutkaan :eek:

Lopuksi vielä, unohtakaa se mun "ojentaja-vinkki" (napatkaa ojentajasta, ei jää jälkiä ja sattuu perkeleesti). Huomasin äsken treenin jälkeen että mulla on molemmat ojentajat ihan mustelmilla kun annoin ihmisten kokeilla omaa temppua itseeni :jahas:

Edittiä. Yllämainittu tanssilattiashow tarkoittanee sitä kun kaksi (likaista) bodaria ottaa paidat pois ja alkaa tanssittamaan neitejä? ;)

Mitään laivalla sattunutta ei myönnetä...varsinkaan tanssilattialla tapahtuneena.
Itsehän olin luonnollisesti aivan asiallinen koko risteilyn ;)

Kiitos drn vielä kyydistä :love:

Ja laittakaahan niitä :kuvia: tulemaan. Tein juuri tilaa maililaatikkoon, jotenka pitäisi mahtua. Vasta 160 kuvaa kasassa, lisää tarvitaan ;) Poistan kuvista ne, jotka ovat täysin perseestä (tai nimenomaan niitä en poista...) joten varsinaiseen pakettiin jää sitten laatukuvat/-lihat

drn sanoi:
Huomasin äsken treenin jälkeen että mulla on molemmat ojentajat ihan mustelmilla kun annoin ihmisten kokeilla omaa temppua itseeni :jahas:

Itsellä ei ole mustelmia mutta kohtuullisen taidokkaasti imutettuja fritsuja löytyy sekä olkapäästä että vasemmasta nännistä :jahas: parahultaisen vaikea arvata kuka on ollut asialla... :david:

Intergrandi sanoi:
Niska aivan h******* kipeä. Tuli pienellä viiveellä..tai sitten känni peitti kivut. Oli tasan yksi aseno jossa pystyi yön makaamaan. Ei tainnut olla ihan kunigasidea kokeilla kyykkytaitoja Tavis niskassa 2 promillen humalassa
:lol2: . Usko tai älä,vaikka luulin muistavani melkein kaiken jopa nimeltä mainitsemattomien poikien;) tanssilattiashowsta, tämä oli mulle täysi yllätys:D . No vähemmästäkin niskat tulee kipeäksi, mutta toisaalta, eikös tämä vaan kerro siitä että kyykkytaitojen kehittämistä on tietenkin vielä jatkettava:thumbs: !Hmmp, tämä saattaakin olla selitys mun kummallisille mustelmille käsissä...(luultavasti kyykkäilyistä seurannut kaatuminen...)

ace-oo- sanoi:
Mullakin on niska aivan sa***nan kipeä, tosin en tule paljastamaan minkä takia :nolo: Aivan kosketusherkkä, ja on varmaan täynnä pieniä sormenmuotoisia mustelmia :D

Mutta tämä tullaan vielä kostamaan!:evil:

Aika monella vissiin on muistikatkosia tanssilattiashowsta? Ainakin näin täällä päässä toivotaan :D
:

:lol2: !Anteeksi tästä paljastuksesta jo etukäteen:

No tämähän on oikeasti suuri kohteliaisuus!..Mulla on sitten varmaan liikaa voimaa :hyper: ! Laita vaikka mobilaattia jos se vaikka helpottas!Joo, antaa tulla vaan samalla mitalla takasin, mä kestäsin sen takuulla irvistelemättä;)..

Vähän teillä on ollu hauskaa.......:D
Se on kerättävä täältä Oulusta pienehkö porukka ensi risteilylle mukaan!:rock:

drn sanoi:
Lopuksi vielä, unohtakaa se mun "ojentaja-vinkki" (napatkaa ojentajasta, ei jää jälkiä ja sattuu perkeleesti). Huomasin äsken treenin jälkeen että mulla on molemmat ojentajat ihan mustelmilla kun annoin ihmisten kokeilla omaa temppua itseeni :jahas:

Heh, tämän vinkin toimivuuden voin muuten minäkin näköjään kumota:lol2: . Sulla tais sitten olla ihan prkl:sti voimaa siinä puristuksessa tai mä todellakin olen herkkä saamaan mustelmia, mutta jokatapauksessa huomasin juuri mustelman ojentajassani, jolloin mieleeni tulvahti pelkkää rakkautta täynnä oleva kuva susta...:jahas: :lol2:.no ei nyt sentään::love:!

Ei helvetti noita kuvia :lol2:

Sellaisen asian voisin ihan yleisesti kuuluttaa niille, jotka syystä tai toisesta eivät päässeet mukaan että noille reissuille kannattaa yksinkin lähteä. Luulisin, että aika moni ei lähtenyt sen takia ettei ollut kaveria mukana nenää niistämässä. Tuolla oli varmaan yli puolet porukasta lähtenyt yksin matkaan enkä usko että ketään kaduttaa.

Integrandi sanoi:

"Laatua" vai laatua pojille vai "laatua" tytöille? ;)

Integrandi sanoi:
Sellaisen asian voisin ihan yleisesti kuuluttaa niille, jotka syystä tai toisesta eivät päässeet mukaan että noille reissuille kannattaa yksinkin lähteä. Luulisin, että aika moni ei lähtenyt sen takia ettei ollut kaveria mukana nenää niistämässä. Tuolla oli varmaan yli puolet porukasta lähtenyt yksin matkaan enkä usko että ketään kaduttaa.

Kyllä. Allekirjoitan tämän. Aivan tuntematonta porukkaa oli kaikki, paitsi taicaviitan nähnyt joskus salilla, mutta yhdenkään kanssa en ikinä sanaakaan vaihtanut ja aivan loistava reissu oli.

Yksin lähdin, mutta kyllä sieltä ainakin tuttuja tuli, jos eivät kierrä kaukaa, kun vastaan tulevat.. :jahas:

Tosin, epäselväksi mulle jäi, että miksi moni sanoi nähneensä minut jossain.. Olen vissiin niin hehkeä ilmestys, että jään mieleen jos jossain näkee.. :rolleyes:

Integrandi sanoi:
Sellaisen asian voisin ihan yleisesti kuuluttaa niille, jotka syystä tai toisesta eivät päässeet mukaan että noille reissuille kannattaa yksinkin lähteä.

joo, siis tuonhan pitäisi olla ihan itsestään selvyys. tuolla ei tosiaan monikaan tuntenut ketään entuudestaan (itse en tuntenut ainuttakaan) - ja sehän se on se koko homman ideakin. tutustumaanhan sinne muihin lähdetään!

ja jokainen mukana ollut voi varmasti allekirjoittaa sen, että poskilihakset olivat melkoisen hellänä reissun jälkeen siitä ylenpalttisesta nauramisesta... eli ehdottomasti mukaan kannattaa lähteä!

niinjoo - en ole muistanut aiheesta sanoakaan. erityisen suuren ilon minulle reissussa toi se, että treenaamisesta ei puhuttu yhteensä kuin ehkä 20 minuuttia koko reissun aikana. näin sen pitääkin mennä - ei olisi jaksanut alkaa sieltä hytistä sitä magnesiumin pölyä siivoilemaankaan. ;)

Integrandi sanoi:

Voi ei, voi ei: mä haluisin olla nyt sun housuissasi:lol2: ..(SIIS NÄHDÄ NE KAIKKI KUVAT JO, jos joku ei sitä tajunnut;) )

Allekirjoitan muuten mäkin täysin tuon jälkimmäisen!Tuntemattomina sinne lähettiin ja tuttuina pois tultiin,hyvä me:love: !..Kaikki reissulla olleet vaan sit mukaan myös sinne maalla järjestettävään turku-miitinkiin, eikös:whip: ???

Back
Ylös Bottom