DayZ mod - zombie mättöä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja asd11
  • Aloitettu Aloitettu
Sekin löytyy siwasta.
öö mitäköhän vittuu äsken tapahtu :D menin kauppaan ja siella ei ollu mitään muutakuin joku reppu. No otin repun selkään ja sitten aseeni eli se mk 48 hävis ja kaikki lippaat myös. Ja sain niiden tilalta käteeni jonku vitun revolverin. ASeita ei näkynyt kaupan lattial.. Olikohan toi joku hakkerointi juttu vai teinkö jotain tyhmää. Pelasin fi21 servul...

Nyt riittää ihan oikeest löysin läjän telttoja hyvää kamaa M4A1 CCO läjän lippaita siihen. Taas keskellä ei mitään metsässä kun katoin karttaa niin tulee You Are Dead... Mä en voi uskoa että mulla voi näin huonoo tuuria olla tässä pelissä, että aina näin kuolen. Taas oli hyvät kamat kerätty ja taas omituisissa merkeissä kuolin, tosi siistii! Onko mahollista että hakkeri on jotenkin Tappanut mut? Nyt kyl tulee hyvin pitkä tauko tähän peliin tai kattoo nyt jaksaaks enää pelata tätä?

Onhan nuo hakkerit parikertaa tappanu. Kerran tollee yllättäen ja muutakan kerran teleportannu yhtäkkiä johonki hevon kuuseen :)

En malttanut olla sen kauempaa pelaamatta :) Siis miten saa pystytettyy teltan, en tajua olen varmaan tuhat kertaa yrittänyt laittaa sitä mut joka kerralla se valittaa samaa paskaa? Mun mielestäni en valkkaa mitenkään sen ihmeelisemmin teltta paikkaani kun muutkan mitä olen nähnyt metsässä telttoja..

Siis juoksen ja samalla meen invetaarion ja painan sieltä et pystyttää sen teltan? EI sitten yhtään vaikeemaks voitu tehdä tätä :D

Juuri noin. :D

Ei tarvii juosta. Meet johonki hyvään paikkaan ja meet inventaarioon. Sitten koitat teltan pystytystä. Jos ei onnistu nii näpäytät nuolinäppäimellä johonki suuntaan ja koitat uusiks ja toistat niin monta kertaa että onnistuu.

Onko pakkiksen porukka muuten jo lingorin karttaan tutustunut? Ite tulee nykyään melkeen vallan sit pelattua. 'jotenkin cherno on alkanu vituttaa. Helvetisti hakkereita ja enempi bugeja,

Juu nyt sain sitten teltan laitettuu metikköön, kiitos neuvoista:) Se Tässä vituttaa että löysin monta hyvää telttaa tavaroineen kun yritin saada sitä omaa sinne metsään, mutta en pystynyt ottaa juuri mitään mukaan kun invetory oli jo täynä kaikesta.. No mukaan tällä kertaan lähti 2 Gps 2 karttaa nvg Bagbag toolbox Akm ja M1911 lippaita.. Jos kuolen niin on suht hyvät kamat odottamassa metikössä:D No kattoo taas miten tätä pelaa kun tosiaan vei toi teltta hässäkkä taas vähän intoo pois.... Niin en viittynyt ottaa niistä teltoista mitään harvinaisempia aseita kun noi luoditkin tupaa niihin olemaan harvassa niin päätin pitää AKM ja M1911 niihin nyt aina löytyy panoksia.

Meikällä mennyt into täysin molempiin mappeihin hakkereiden myötä. Tällä hetkellä varustuksena Chernarusissa koodarilta saadut täysi toolbelt, AS50 TWS sekä M4 holo vitun monella lippaalla. Tappaminen on noilla kamoilla jo tylsää kun se on liian helppoa. Teltoistakaan ei enää löydä mitään uutta, yleensä ne tulee tyhjennettyä pitkin ympäristöä ja kannettua puita tilalle :D

Itse en todellakaan jaksa enää pelata yksin :D Jos joku haluaa pelikvaerin niin laittakaa privaa. joky M4 rynkky punapistetähtäimel plus pari lipasta löytyy. Ja löytyy kans makarov käsiase muutamal lippaal. Gps yms löytyy. Ennen peliseura en jaksa vääntää tätä.

Missäs servuilla porukka tätä vääntää? sainpaha asennettua pelin ja tänää vois tykitellä innokkaasti koko illan tätä :)

Vaihtelevasti missä sattuu olemaan porukkaa. Nykyään tulee melko paljon pelattua spaghettimonster priva-hiveservulla. Muron puolelta löytyy aiheesta lisää. Toki normi "publallakin" pelaan, mutten jaksa lähteä Chernoa kauemmaksi. Kerään tarvittavan varustuksen ja murhaan kaikki jotka kykenen :D

Back
Ylös Bottom