DayZ mod - zombie mättöä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja asd11
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Itsellä on ollut nyt pieni tauko, kun vitutti niin saatanasti viime kuolema. Kyllä minä ainaki oon saanu hupia rahan eestä, jotkut ei oo yhtä paljoa tykänny.

Itelle tuli ihan totaalipaussi pelaamisesta kun sain niin hyviä tavaroita että jotenkin sitä sitten teki mieli vaan pitää ne eikä pelata. :D

Ja aikaahan tuo vaatii, jos sitä löytyy, niin ihmeessä vaan pelaamaan. 15-25e voi tuhlata paljon huonomminkin...

Tuli tehtyä ostopäätös ja nyt peli latautumassa, saa nähdä milloin pääsee ensimmäistä kertaa testaamaan.. Toivottavasti tulee porukka pelejäkin

Juu kiitos vastauksesta turhaan kysyin kun löysin saman tien vastauksen tohon kysymykseen netistä :) Ärsyttävää ei sitten kannata yhtään luottaa kehenkään tässä pelissä olin Balotan airstripillä tai siinä vieressä jossa on niitä vartiotorneja ja telttoja vierekkäin. Luotin yhteen tyyppin ettei se ampuis mua, mut näköjään se vaan odotti et sain putsattuu sen leirin zombeista, niin samantien tuli kuulaa kalloon ja sinne meni hyvät tavarat... En tiedä sitten kävikö siinä joku väärin käsitys kun sinne tupsahti kolmaskin tyyppi ehkä sen toisen kaveri kenties, niin se kolmas yhtäkkiä sitten kupsahti ja menin tietty kattoo sen tyypin tavarat niin sillon mut ammuttiin.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Voiko ihan oikeesti olla näin hyvä tuuri että nyt 2 kertaa kuollut peräkkäin, niin että kun hetkeks poistunut pelin äärestä kuselle tai juomaan niin seuraavan kerran kun tulen takasin niin kuvaruudussa lukee You Are Dead.. Olin viellä keskellä ei mitään metsässä ja autonkin olin löytänyt joku 20 minsaa sitten, Vittu että menee hermot!!!

Nonniin nyt meitsikin sai asennettuu uudelle koneelle. Viela joku virhe on kun en kaikille servuille paase, esim suomi servuille. Herjaa ettei uusin patchi oo asennettu vaikka olen? sanoo et mul on 1.62 ja joillekki servuille vaatii sen uusimman paivituksen. Noh ehka saan toimimaan.
Mutta itse peli lahti helvetin hyvin kayntiin :D Spawnaan, juoksen 1 minuutin ja kuulen karpasten surinaa. Menen kohti karpasia toivoen loytavani lootattavaa ja loydan tietenkin ruumiin. Ja sieltahan loyti MK 48 light machine gun ja 500 kutia. Sit loyty gps ja jotai painkillerei yms.. ruuat ja juomat oli gone. Vittu mika pulla :D Lisailkaa IDrago90 steamiin.. Oma veri on jossai alta 9000 atm joten tarttis ruokaa. Oon SOlnichniyn lahettyvilla atm. Sunnuntaina jatkelen pelaamist. :P
Ps. pakko sanoo kyl et nyt ku on kerranki kunnon ase ja panokset niin aika vainoharhanen olen :D Nyt yritan vaha loottaa ruokaa ja juomaa ja sitten: To the north :rock:

Jahas edelleen hengissä ja sama ase neljällä lippaalla. Eli 400 rundii. Nyt on tikut, kartta, gepsi, morfiinii, bloodbag, tool box yms. Tarttis kaveria kun ei itse pysty tota verta nostamaann mikä on siinä 6000 pinnassa..
Kävin juuri supermarketissa, mutta koska alussa vahingossa hävitin coyote packkini ei mulla ole reppua joten ei oikeen mahdu ruokaa ja juomaa kuin yks limppari ja pasta kerralla mukaan, lippaista en luovu :D Miten tota vettä saa parannettuu? Pitääkö löytää joku kulho mitä täyttää vesipisteis. Alkaa sekin hieman punertaa.

Eti kokista/pepsiä. Niitä löytyy kyllä hyvin. Juomapullon jos löydät niin sitä voi täytellä sitten lammissa ja kaivoilla.

Eti kokista/pepsiä. Niitä löytyy kyllä hyvin. Juomapullon jos löydät niin sitä voi täytellä sitten lammissa ja kaivoilla.
Juu siis kyl tiesin et kokikset ja pepsit auttaa siihen juomapulaan, mut se vesitipan kuva pysyy punasena vaikka vetäisinkin pepsiä.. tai ei ainakaan kokonaan muutu vihreäksi.
Lisää syrjis IDrago90 kaverikseks. Aikasemmin lisäsit jo mun tunnuksen Filppu kaverikseks mut en pääse sille tunnukselle mun uudel koneel nii tein uuden. Tarviin apua ku pitäs jonkun auttaa mua ton bloodbagin kanssa. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom