DayZ mod - zombie mättöä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja asd11
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Vieläkö porukka jaksaa pelata? Alottelin uusiksi tossa pari päivää sitten ja mukavaa on ollut. Mappeja tullut paljon lisää joista varmasti jokainen löytää mieleisiä. Ite oon tykästyny Namalskiin jossa kohtaamisia toisien pelaajien kanssa riittää vähän liiaksikin asti :D

Tämän monta kertaa meinannut ostaa, mutta sitten arvosteluja luettuani olen tullut toisiin päätöksiin. Onko tässä pelissä vielä paljon cheattereita? Ei paljon innostaisi montaa päivää farmata tavaraa ja sitten joku apina tulee koodeilla pilaamaan sen...

En kyllä voi kehua tota standalonea hyväksi ostokseksi. Tottakai ymmärrän että se on vasta alpha, mutta mutta.. Useemman tunnin kikkailin menee. Zombit agroo ihan tajuttoman kaukaa, siis monen sadan metrin päästä. Mistään en löydä mitään aseeksi kelpaavaa, eikä niitä ilmeisesti voi tappaa nyrkeillä vaikka kuinka mättää. Konekkaan ei jostain syystä jaksa pyörittää sulavasti edes minimi graffoilla. Turhaa haahuilua ympäriinsä, täysin identtisiä taloja kahlaten, eikä niistä löydy yhtään mitään. Ainakun ensimmäinen zombi tulee vastaan niin vaihtoehtona on juosta karkuun 10minuuttia tai kuolla.

Melkonen pettymys.. :(

_smaller.jpg

Panoksia on pari sataa niin kyllä tolla paketilla saa jo muutaman zombin tapettua. Tavaraa löytyy kyllä aika hyvin kun vaan ottaa servun missä ei ole restartista kauaa aikaa, nyt kun kamat ilmestyvät vaan restartissa. Kirves on myös aika hyvä noihin zombeihin, kuolee yhdestä osumasta.

Tätä tullu tässä vapailla nyt muutama tunti pelattua, teknisesti parantunyt helvetin paljon, inventory nykyään jopa toimii todella hyvin. Serveritkin tuntuu toimivan ihan ok eikä mitään ongelmia ole ilmennyt.

Aseita ei kovin montaa erilaista tällä hetkellä ole ja lootit on muutenkin vähän ankeita. Zombeja ei yleensä ole yhtä aikaa kun joku ehkä 4-5.

11545205254_a9f54850a0_b.webp

Joko tätä pystyy pelaan. Siis ihan että rullaa sulavasti. Joku vuosi sitten kun modi tuli ulos, niin aivan helvetin buginen oli. Ei millään jaksanut. Tavarat hävis repusta suoraan ja zombit veti zeldan juoksukengät jalassa.

Standalonea pystyy pelaamaan, mutta siinä ei vielä ole hirveästi pelattavaa. Zombiet siinä bugailee edelleen, juokseevat seinien läpi jne. Standalone on alphassa ja parin kuukauden päästä pitäisi jo olla vähän enemmän tekemistä.

Modi rintamalla taas mielestäni paras on DayZero https://zombies.nu/

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Kokeile pistää post processing kokonaan pois sekä varjoja hieman alaspäin. Bloomit kanssa minimiin. Kuvastakin tulee paljon terävämpi kun vähän karsii efektejä ja varmista samalla että 3d ja ui käyttää samaa resoa.

edit: post processing tuntuu olevan pahin.

- - - Updated - - -

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kokeile pistää post processing kokonaan pois sekä varjoja hieman alaspäin. Bloomit kanssa minimiin. Kuvastakin tulee paljon terävämpi kun vähän karsii efektejä ja varmista samalla että 3d ja ui käyttää samaa resoa.

edit: post processing tuntuu olevan pahin.

Joo, tuttuja asetuksia nuo jo modiajoilta. Kyllä tuota ihan pelaamaan pystyy meikäläisen koneella, kunhan pelityylinä on lähinnä hiking eikä chernossa tai elektrossa istuminen. Isot kaupungithan se suurin ongelma on kovallakin tietokoneella.

Hommasin kanssa ton standalonen ja alkaa jo kypsyttämään kun tässä on ihan samat bugit kuin modissakin plus uudet.
Pari kertaa jo bugin takia lähtenyt ihan hyvä geari kiertoon. Eka kerralla kamat oli hävinnyt kun palasin servulle tauon jälkeen. Olin freshspawnina rannalla. Siinä meni rynkky ja hyvät varusteet tetsareineen yms.
Toinen kerta kävi tänään kun taas tauon jälkeen aloittelin pelaamista. olin logannut ulos kerrostalossa ja kun loggasin sisään niin kuulin ammuskelua lähistöltä. Kipaisin pikaisesti terassille kattomaan josko jotain näkyisi ja ukko juoksi suoraan terassin kaiteen läpi ja henki pois. En tiedä häviääkö tässä samantien raadot, mutta en sitä enää löytänyt kun respawnin jälkeen koitin mennä kattelemaan.
Käsittämätöntä, että aikalailla valmiille pohjalle rakennettu peli on noin heikossa vaiheessa vaikka kuinka onkin early alpha. Koko keskittymisen on kuitenkin (halutessaan) voinut laittaa noitten bugien fiksaamiseen sekä pelin kannalta oleellisimpien asioiden (kuten aseet ja zombit) lisäämiseen... mutta ei, kun ensin pitää lisätä loottiin mahdollisimman paljon erilaisia vaatteita ja lisätä valmiiseen karttaan vähän uusia paikkoja yms.

Tässä nyt on jauhetta DayZ - standalone jo jonkun verran (kuukauden hengissä -10/10 peli verrattuna vanhaan modiin).

On ollut nousuja, laskuja, piinaavaa pelkoa, hurraa huutoja, meheviä tappoja, veren himosia tikapuita ja lentäviä stream sniper mulkku häkkereitä. Mut kaikista oon selvitty hengissä :puntti: Pistin tossa viime viikolla streaminkin pystyy ja pari 12h sessiota on tullu vedettyä ihan tiimissä... peli vaan paranee kun kimpassa pelaa :)

DayZ streamiä voi tulla rohkeasti seuraamaan Twitch

Streamiin voi osallistua tai peliseuraa stanaloneen löytää meidän facebook ryhmästä https://www.facebook.com/groups/1447178225497812/

Tarkoitus ryhmässä on kerätä suomalaiset stanalone pelaajia yhteen, jakaa inffoa itse pelistä, pelata yhdessä ja antaa neuvoja alottelijoille niin saadaan kaikista vielä parempia pelaajia.

Tervetuloa!

"The only time I go to church Is in DayZ"

VVOOEEEEE, jossai tehtaan rappukäytävässä pyörimässä ja sitten pompaakin seinän läpi katolle, mistä ei oo tikkaita alas. Koitin jonkun laatikon päälle mennä, mutta alas ja DEAD. Kaveri oli onneks mukana ja otti tärkeimmät kamat mukaan. Noh uutta spawnia ja näköjään viereiseen kaupunkiin, no molemmat lähtee toisia vastaan, niin eikös joku tapa sitten kaverit sinne ilman että kuuluu mitään laukauksia tms. Sitten saavUn 2 muun tuntemattoman kanssa yhtäaikaa kaverin ruumiille, missä o mun M4 jne, niin eikös ne saatana kerkee just ottaa ne siitä mun nokan eestä ja ampuu hengiltä.. :face:

Sitten saavUn 2 muun tuntemattoman kanssa yhtäaikaa kaverin ruumiille, missä o mun M4 jne, niin eikös ne saatana kerkee just ottaa ne siitä mun nokan eestä ja ampuu hengiltä.. :face:

Huikeeta! Aika perus DayZ setti :pano: Ite harvemmin jubaan mitään kenenkään full gearatun kanssa... ammun kun nään. Sen verran oon oppinu, että ei parana jubailla jos ei tunne :D Siks oonkin juuri perustanut ton yhteisön niin kivempi pelaa kun tuntee pelikaverit. Tänäänkin jauhettiin 7 tiimissä kaikki full gearattu niin khyl oli hubaa :hyvä:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom