Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juuri tämän kaltaisia rajotuksia tarkoitin :D, kiitos.Enpä tuontirajoituksista kummemmin tiedä, mutta itse en tilaisi yli 45e summalla, joutuupi maksamaan veroja ja jää helpommin tulliin lähetykset.
Eli about 1.3kg menee tuolla normikuljetuksella. Koodihan oli KOS023 ;-)Onkos noissa muuten jotain tuontirajotuksia kuinka paljon voi tilata? Paino/Määrä?
International Air Mail, First Class Flat $6.00 -- For orders valued up to $80.00, and weighing up to 3 pounds (1361 grams).
Orders shipped out using this method take 5 days to 2 weeks for delivery to Asia, Canada, Europe, and Pacific
International Air Mail, Economy Flat $4.00 -- For orders valued up to $80.00, and weighing up to 3 pounds (1361 grams).
Orders shipped out using this method take 1-2 weeks for delivery to Canada and Europe, and 2-3 weeks to Asia and Pacific
Lääkärikunnan pitäisi itse olla aktiivinen tiedon hankinnassa. Heidän koulutussessioissa, jotka ovat lääkefirmojen järjestämiä ei ko. asioita vahingossakaan kerrota.No Hempukkakin laajensi tietolähteitään terveysportin ulkopuolelle ja täytyy myöntää, että pitää harrastaa lähdekritiikkiä tuotakin tietokantaa selaillessa, ainakin D-vitamiiniasian suhteen Surkeassa jamassa ollaan suositustemme kanssa, myönnetään, myönnetään. Suositusten laatioiden suuntaanhan se suurin kritiikki kai tässä täytyy kohdistaa, kuten täällä ollaankin tehty. Omasta kokemuksesta aloin miettimään sitä, miksi esim. lääkärikunnassa ei ihan hirveästi kuulu soraääniä nykyisiä suosituksia kohtaan (tai sitten itse olen vaan niistä tietämätön). Käytännössä taitaa kuitenkin olla niin, että vaikka yksilötasolla tiedettäisiinkin, että nykyiset suositukset ovat aivan liian pienet, ei kovinkaan moni viitsi lähteä sooloilemaan potilaittensa kanssa, kun kuitenkin teoriassa on se liika-annostelun riski. Jos sattuu olemaan niin huono tuuri, että juuri se potilas, jolle ollaan suosituksia suurempia annoksia suosittelemassa, onkin se D-vitamiiniyliherkkyystapaus, niin hoitovirheitä selviteltäessä virallinen annossuositus on kuitenkin se, johon vedotaan. Siinä mielessä hankalaa, kun nuo suositukset sitovat porukan käsiä suosittelemasta potilailleen niitä annostuksia, joilla oikeasti tekisikin jotain.
Ei jumaliste tuol on triljuuna eri purkkia. Tarkoitus olisi tilata ihan perus monivitamiini + D3 vitamiini + Omega3 setti. Yritä nyt sit noista päättää :D
Lääkärikunnan pitäisi itse olla aktiivinen tiedon hankinnassa. Heidän koulutussessioissa, jotka ovat lääkefirmojen järjestämiä ei ko. asioita vahingossakaan kerrota.
Muron puolella oli joku saanut 24.10 tilatun paketin juuri, kaipa siinä parisen viikkoa vierähtää sitten. Itsellä viikko kulunut tilauksesta.kauankohan näissä tilauksissa suunnilleen menee? itsellä mennyt 9 päivää eikä ole vielä tullut. oma koodini on KOG411
Seurantakoodi ei toimi Suomeen lähtevissä lähetyksissä, odottelepa rauhassa.Missähän toi iHerbsin antama seurantakoodi pätee? Yrittänyt sillä jäljitellä tuota lähetystä sillä 3pvä tilasin, 4pvä lähti postiin ja tässä sitä ollaan, mitään ei kuulu. Kauanko porukalla on kestänyt nuo toimitukset?