crack revolutions -jauhe

Tänää pamahti crack postiin, huomenna kokeiluun! En ole kyllä 18v mutta tuskinpa sillä mitään väliä on? :D

Ei ole väliä, mainosmiesten kovistelupuheita. Ei ole crackista kummosta sanottavaa, hieman pistelee mutta salilla en ole oikeastaan huomannut mitään eroa ottaako vai ei.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jep näin itekki aattelin.
Eli tänää käytin ekaa kertaa (yks scooppi), mitään pistelyä ei tullut, virtaa tuntu olevan paremmin kyllä kun yleensä, eli suosittelen kyllä. Mausta sen verran, että aivan sairaan hyvää! Jois melkee vaikka vaan janoonki.

E. Perkele että haluaisin semmosen paidan.. Ei vaan taida mistään saada. Tukullakin vaa XL-kokoa

Näin mäki oon ajatellu ;) pitäiskö ostaa oikee varalle nii vois olla joskus ilonen? :D

Hyvin toimii mulla. En joka treeniin ota. Vain silloin, kun on ollut raskas päivä. Huomaan eron 2 ja 3 scoopin välillä. Virtaa piisaa paremmin ja kihelmöinti on voimakkaampaa. Ekan kerran,kun näin munan reenin jälkeen niin säikähdin. Katkis aka urheilumuna ilmiö on suht voimakas. Mutta mielestäni vaikuttaa myös henkiselle puolelle, joten mitä tuolla on väliä?
Annoin vaimolle yhden lusikallisen kerran aamulla. Nyt oli jo käyny omin päin ottamassa.

Tänään tuli kokeiltua, samat vaikutukset kun jack3d:ssa. Alkaa 15 min jälkeen ottamisen vaikuttaa mulla. Taidan jatkossa ottaa sheikin naamaan ja painua heti salille lämmittelemään niin sais sen kovimman piikin hyödyn siihen ekaan kovaan sarjaan. Semmosta pientä tärinää havaittavissa tän kanssa, ei meinaa paikoillaan pysyä. :dance2:

Noniin, viimeinkin päätin liittyä tänne.

Eli olisi kysymys pakkislaisille tätä jauhetta koskien. En tiedä onko tämä tyhmä kysymys, mutta kysytään pois :) Onko ok jos otan ennen treeniä annoksen tätä, ja treenin jälkeen juon palautusjuoman normaalisti?

Noniin, viimeinkin päätin liittyä tänne.

Eli olisi kysymys pakkislaisille tätä jauhetta koskien. En tiedä onko tämä tyhmä kysymys, mutta kysytään pois :) Onko ok jos otan ennen treeniä annoksen tätä, ja treenin jälkeen juon palautusjuoman normaalisti?

On ok.

Joku puolipurkkia tullu vedettyä, kihelmöintiä ei mulla tuu ollenkaa. Virtaa tulee kyllä jonkuverra paremmi, eipä oo mikää ihmeaine.

kyl toi cracki potkii hyvin, mutta jouduin jättämään sen pois koska en saa nukuttua sitten ilta ja yövuoroviikoilla kunnolla..otin vastaavan tilalle joka ei häiritse unia :)

Hmm, tota purkissahan on jonkinlainen varoitus, ettei saa käyttää mielialalääkkeiden kaa samaan aikaan. Mihinhän ainesosaan tää perustuu? Ja minkäköhänlaisia mielialalääkkeitä tuo varoitus koskee?

Itsehän olen muutaman kerran saanut kohtuu sydämentykytyksiä ko. tehonlisääjästä, mut en ole varma onks se cipralexista...

Voi olla, että MAO-inhibiittoreiden kanssa ei sovi ko. aine. Luulen, että Crackissä oleva stimulantti on syy siihen. Mutta varmaa tietoa itselläni ei ole. Monesti stimut tekee hallaa, jos syö samaan aikaan juurikin MAO-inhibiittoreita.

Morjes, aattelin kokeilla ensimmäistä kertaa elämässäni näitä ns. treenibuustereita ja hommasin purkin tätä kräkiä. Testasin tänään ekan kerran, otin yhen kauhallisen (etten vedä vahingossa heti övereitäja kuole) ja enpä kyllä tuntenut mitään kovin erikoista..pientä nipistelyä varpaissa ja sormenpäissä hetken aikaa ja täts it..treeni kulki muuten kuin ennenkin. nooh, pitääpä huomenna koittaa kahta kauhallista.

Mun mielestä paras treenibuusteri. Nyt on postissa tulossa mulle No Xplode 2.0. Saas nähä onko parempi ku aikasempi xplode....

Ostin joku vuos sitten tätä crackia ja jäi avattuna kaapin pohajalle, uskaltaako tätä käyttää exp. date 01/2012. Onkohan mennyt mikskään?

pari viikkoa tullu käytettyä.. parilla ensimmäiselä kerralla söin ja melkeen heti salile nii tuli mieleen heti että ****u mitä paskaa.. sen jälkeen tyhjällä/melko tyhjällä vattala ottanu 4dl vettä 1 mitallisen, ja voin sanoa omalta kohin että pistely on niinku neulatyynylä.. tuntuu että itkemään pitäs alkaa mutta sitten se yhtäkkiä loppuu ja virtaa on koko päiväksi.. ja salilla ollessa jaksaa paljon paremmin.. jos on sitten sattunu sellanen salireissu että on totaalisen väsyny nii menee se puolituntia-tunti nii oisin valmis lähtemään uudestaan.. en varmaan uskalla kokeilla muita tehonlisääjiä tämän jälkeen.. tämä saisse vei mukana <3

Helvetin hyvää tavaraa. Pistely naamassa vaan todella ärsyttävää. Saunaan ei voi mennä reenin jälkeen kun alkaa selkää kuumottaa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom