Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisin aikeissa tilata tuota kyseistä boosteria mutta olis mukava saada vastaus muutamaan mieltä askarruttavaan kysymykseen.
Eli ikää on 19 ja taustalla n. 6v treeniä joista viimeiset 3 vuotta "tosissaan" tuloksia ja lihaskasvua hakien. Intin jälkeen sain asioihin vähän perspektiiviä ja olen valmis treenaamaan ankarammin kuin ennen. Olen kuitenkin ekaa kertaa ostamassa boosteria koska olen jo pidemmän aikaa tuntenut että treeneihin tarvis hieman lisää energiaa, henkistä motivaatiota löytyy mutta sillä ei rautoja nostella pitkien treenien loppupäässä.
Elis, mahtaakohan tuossa olla mahdollisia muita sivuvaikutuksia ensikertalaiselle kuin lisääntynyt hikoilu ja ehkä piristyneisyyteen sekoittuvat pienet tärinät, pärinät sun muut? Ajattelin aloittaa minimiannostuksella ja siirtyä sitten siihen suositeltuun annostukseen/mikä ikinä tuntuu hyvältä. Toiseksi, teinininä ihoni oli suhteellisen taipuvainen akneen, mahtoi se hormonihuuma treenin ohella olla syynä. Roan jälkeen kaikki on ollut ok jo yli vuoden. Kreatiinista tulee pieniä oireita jotka ovat siedettäviä kunhan annostuksen pitää rajoissa. Mitenkäs mahtaa olla yleensäkin näiden boostereiden laita? Onko joku tietty aine mitä pitäisi välttää? Hormoonit on ollut ennenkin ongelmana joten nostaako esim. DMAA testosteronitasoja tai vastaavaa.
Pahoittelen tyhmiä kysymyksiä ja/tai olettamuksia mutta kiitän jos joku neuvoisi.
Mä en oo oikee varma et toimiiks, ehkä vikat toistot sarjoista jaksaa paremmin mut muuten en huomaa eroa.. Tänää kokeilin ekaa kertaa kahta kauhallista.. Ens viikolla lähtee varmaa sit kolme.. Eihä nää taida kaikille muutenkaa toimia samalla tavalla, jos ens kerralla kokeilis tota Jack3d:tä
Mitenkäs mahtaa olla yleensäkin näiden boostereiden laita? Onko joku tietty aine mitä pitäisi välttää? Hormoonit on ollut ennenkin ongelmana joten nostaako esim. DMAA testosteronitasoja tai vastaavaa.
Pahoittelen tyhmiä kysymyksiä ja/tai olettamuksia mutta kiitän jos joku neuvoisi.