crack revolutions -jauhe

Pistin juuri tilaukseen, kun tuo No-Xplode purkki alkaa olla lopussa. Saas nähä paljo eroa. No-Xploden maku (Blue Raspberry) on ainaki iha paska. Toivottavasti tässä on parempi maku....

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tilasin ihka ensimmäiseksi treenibuusteriksi juuri tätä CRACK:ia ja voin sanoa että potkii aivan älyttömän hyvin itselläni. Piti saada vähän enemmän potkua dietin aikana treeneihin kun ei taho aivan 100% saada itsestään irti miinuskaloreilla....

Kyllä eron huomasi oikeastikki ihan ensimmäisellä lusikalla, itse ainakin oikein puhkuin energiaa ja treeneihin sai aivan uuden ulottuvuuden.. Tulokset noussu tasaisesti dietillä omien entisten max sarjapainojen yli nyt 2kk osiolla.. Esim penkissä oli 80kg 5x5 ennen kun aloin vetämään CRACK:ia ja nyt sarjat on 92,5kg 5x5. Puhumattakaan muista tuloksista=)

Eli minusta aivan loistavaa kamaa ja puhtia sekä voimaa tulee varmasti lisää! Tosin kokemuksia muista treenibuustereista ei ole, mutta lämpimästi suosittelen ainakin tätä tuotetta muille! :P

itse myös päätin uhrata rahaa ja kokeilla, no en osaa hirveästi sanoa mutta kyllä treeni meni läpi ja tehoa jäi vielä varastoonkin eli jos se nyt oli tämän ansiota niin ihan jees.....ja täytyyhän sitä nyt jokasen kunnon pulverin syöjän päivittäinen crack annos saada että menee suurimmat tärinät pois :D

Olisin aikeissa tilata tuota kyseistä boosteria mutta olis mukava saada vastaus muutamaan mieltä askarruttavaan kysymykseen.

Eli ikää on 19 ja taustalla n. 6v treeniä joista viimeiset 3 vuotta "tosissaan" tuloksia ja lihaskasvua hakien. Intin jälkeen sain asioihin vähän perspektiiviä ja olen valmis treenaamaan ankarammin kuin ennen. Olen kuitenkin ekaa kertaa ostamassa boosteria koska olen jo pidemmän aikaa tuntenut että treeneihin tarvis hieman lisää energiaa, henkistä motivaatiota löytyy mutta sillä ei rautoja nostella pitkien treenien loppupäässä.

Elis, mahtaakohan tuossa olla mahdollisia muita sivuvaikutuksia ensikertalaiselle kuin lisääntynyt hikoilu ja ehkä piristyneisyyteen sekoittuvat pienet tärinät, pärinät sun muut? Ajattelin aloittaa minimiannostuksella ja siirtyä sitten siihen suositeltuun annostukseen/mikä ikinä tuntuu hyvältä. Toiseksi, teinininä ihoni oli suhteellisen taipuvainen akneen, mahtoi se hormonihuuma treenin ohella olla syynä. Roan jälkeen kaikki on ollut ok jo yli vuoden. Kreatiinista tulee pieniä oireita jotka ovat siedettäviä kunhan annostuksen pitää rajoissa. Mitenkäs mahtaa olla yleensäkin näiden boostereiden laita? Onko joku tietty aine mitä pitäisi välttää? Hormoonit on ollut ennenkin ongelmana joten nostaako esim. DMAA testosteronitasoja tai vastaavaa.

Pahoittelen tyhmiä kysymyksiä ja/tai olettamuksia mutta kiitän jos joku neuvoisi. :)

Itellä ei ole ollut muita sivuvaikutuksia kuin nuo sinun mainitsemasi lisääntynyt hikoilu ja pienet tärinät käsissä. Sit toinen boosteri mitä oon käyttäny on No-Xplode seki o hyvä muttei vedä vertoja tälle. No-Xplode aiheuttaa kans hirveen paskanhädän tunteen. :D :D

Mä en oo oikee varma et toimiiks, ehkä vikat toistot sarjoista jaksaa paremmin mut muuten en huomaa eroa.. Tänää kokeilin ekaa kertaa kahta kauhallista.. Ens viikolla lähtee varmaa sit kolme.. Eihä nää taida kaikille muutenkaa toimia samalla tavalla, jos ens kerralla kokeilis tota Jack3d:tä :)

Tänää vedin ekan kerran pariin viikkoon ilman Crackia ja täytyy kyl sanoa et meni reeni paremmin ku Crackin kanssa. Maku on hyvä mut ei täst mulle ollu minkäänlaista haittaa/hyötyä. Muutaku jostain syystä ku tänään ei vetäny sitä ja toine päivä arskan g6:sta ni jaksoin paremmin ilman siis. Ps. Pari viikkoa siis G6:sta jo takana.

Mitä mieltä muut semmosesta että kannattaako jättää ottamatta jos voima/ hermotus treeniä tekee ko ittel semmoset fiilikset et helvetin nopee nakkaa pumppii lihakset jo parin lämpö sarjan jälkeen jos tätä ennen treeniä nakkaa naamariin? Tuntuu et sen pumpin takia ei sitte kunnolla saa nopeita ylös ..

On kyllä loistava tuote! eilen eka kertaa kokeilin 2mitallista, tuntia ennen treeniä ja oli mahtava vireys taso ja painot nousi keveemmin! ja Nyt sai kunnon pumpin hauikseenki, mikä ollu viimeaikoina vähän ongelma...
Ei meinannu malttaa lähtee salilta! :D

Mitenkäs mahtaa olla yleensäkin näiden boostereiden laita? Onko joku tietty aine mitä pitäisi välttää? Hormoonit on ollut ennenkin ongelmana joten nostaako esim. DMAA testosteronitasoja tai vastaavaa.

Pahoittelen tyhmiä kysymyksiä ja/tai olettamuksia mutta kiitän jos joku neuvoisi. :)

Ei nosta testoa, enkä ole huomannut vaikuttavan akneen muutenkaan. Sen sijaan olen ollut havaitsevani noilla dmaa-tuotteilla negatiivisia vaikutuksia muistiin/hajamielisyyteen. Esim. Menen salin pukkariin, otan farkut pois, verkkarit kassista ja puen sitten farkut uudestaan päälle ja olen menossa treenaamaan :hyper:
Lisäksi jotkut ihan perussanat ovat olleet vaikea saada mieleen. Tyyliin "kuntopyörä". Tosin itselläni on ssri-lääkitys, joten voi olla niiden yhteisvaikutuksesta kyse. :arvi:

Jatkuvaan käyttöön en kyllä suosittele: Huonojen yöunien jälkeen ja raskaisiin dieettitreeneihin kannattaa säästää noiden käyttö. Säilyy tehokin paremmin.

Ei oo itellä ainakaan mitään hirveen hyvää sanottavaa crackista saatika jackedista. Molemmat tuntu potkivan hieman ekalla kerralla mutta siihen se jäikin vaikka koitin isompia annoksia. Tosin en täysin tyhjään vatsaan ole noita ottanut, ensimmäisellä kerralla tais ehkä olla just se 4h syömättä, muuten mitä oon ottanu niin 2-3h syömättä. Kumpaakin vajaa purkki jäljellä ja kyllähän nuo tosta vois syyvä pois mutten kyllä uusiksi ole heti ostamassa.

Mites ku pitäs ottaa tyhjään vatsaan, niin eikös se ole huono lihaskasvun kannalta? Eihän nyt tyhjällä vatsalla ole järkeä treenata. Lihakset koko treenin ajan katabolisessa tilassa.

Itse treenaan ainakin aina tyhjällä mahalla heti aamusta enkä ole mitään haittoja huomannut. Käsittääkseni vain paljon parempi treenata "tyhjällä" mahalla. Ja syömisen jälkeen aivan turha ottaa PWO tuotteita ellei pelkän maun vuoksi juo.

Lähinnä on se että jos tyhjällä vatsalla treenaat esim. heti aamusta, niin itselläni ei todellakaan riitä energiaa treenaamiseen. Ei jaksa tehdä yhtään mitään. Ei tuollaisia lihaskatabolia asioita tarvi perus tallaajien todellakaan miettiä..

Näin useamman käyttö kerran jälkeen pakko sanoo et kyllä tää ihan huippu kamaa on.. Kaks mitallista ennen treeniä olen ottanut ja kokeillut välillä ilman niin ei sitä ihan samallain oo ollut intoo pumppailla ku crackin kans.. Uutta purkkia tilaukseen, ku ois vaa jossai tarjoukses...

Kestää vaa nii vähä aikaa toi purkki. Ite oon menny kolmella mitallisella ja tulee käytyä salilla se neljä kertaa viikossa.

Tänää pamahti crack postiin, huomenna kokeiluun! En ole kyllä 18v mutta tuskinpa sillä mitään väliä on? :D

ite vedän kyllä täyteen mahaan aina tätä 3 mitallista ja hyvin toimii. Joka paikkaa pistelee niinku olis joku räsynen villapaita päällä :D Treenit jaksaa vetää täysillä loppuun asti mutta missään pumpis en oo kyllä huomannu eroa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom