crack revolutions -jauhe

Kyl aika tökööttiä kyllä on.. Jotenkin jännä kun ei haluaisi itseään totuttaa noihin, mutta silti se tunne kun tuntuu että putket ja risut räjähtää niin on aika mukaansa tempaava. Yksi purkki menee alas ja sitten pienehkö tauko. Voittaa kyllä testaamat super pumpit, alterad statet, 3d:t, mass pumpit. Hyvä ostos, vielä kun kehitystä saisi. ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Laitoin itseki purkin tulemaa(: Sellanen kysymys heräsi, että onko mitään hyötyä ottaa tän lisäks palkkarin mukana kreatiinia? vai meneekö ihan hukkaan?

Laitoin itseki purkin tulemaa(: Sellanen kysymys heräsi, että onko mitään hyötyä ottaa tän lisäks palkkarin mukana kreatiinia? vai meneekö ihan hukkaan?

Melko vähän on näissä tehonlisääjissä tuota kreatiinia, itse olen ainakin syönyt palkkarissa ihan normaalisti kreaa vaikka oon käyttänyt jotain boosteriakin.

Ihan hyvin toimii tuo Crack, mutta itselle tulee melko paha olo noin 1h ottamisen jälkeen. Hyvän pumpin kyllä antaa.

En tiiä meneekö jo vähän offtopicin puolelle, mutta kumminkin; itellä oli Massin Pump3d:n kanssa samaa ongelmaa, kun otin yhtä scooppia. Sitten otin 1,5 niin ero oli jäätävä...

Mikäköhän vitsi tää on ettei toho purnukkaa oo voitu laittaa erittelya et kuinka paljon se sisältää kutakin ainetta(esim. kreatiini, beta-alaniini yms.)? Itteä ainaki hämää tämmönen.

deividiltä hyvä kysymys! Crackin toimivuutta en epäile, mutta aika pitkälle markkina/myyntitekninen asia varmasti kuten niin monissa lisäravinteissa muutenkin...on joku blendi, mistä ei selviä oikeastaan mitään. Maksetaanko sitten pelkästä kofeiinista ja kreatiinista kovaa hintaa? Noh onhan tässäkin jauhossa 1,3 DMA mukana.

Luultavasti se vaahtoo liikaa shakettamalla.
Mulla tulee kanssa käytön jälkeen pariksi tunniksi ihan helvetin huono olo.
Mistäköhän johtuu?

Luultavasti se vaahtoo liikaa shakettamalla.
Mulla tulee kanssa käytön jälkeen pariksi tunniksi ihan helvetin huono olo.
Mistäköhän johtuu?
Tulee itse niin harvoin käyteltyä buustereita, mutta kaapista kyllä löytyy. Eikä kyllä tule huonoa oloakaan.

Mutta eikös tuo ole vaan ihan perus crashi, eli oot ajanut kropan niin loppuun ja kun buusterin teho loppuu huomaa kroppa olevensa aivan finaalissa. Eli oot vaan reenannut niin lujaa, että kroppa on rikki :) Joku voi korjata jos omiani höpisen...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom