crack revolutions -jauhe

hmm, selostuksessa sanotaan ettei tule käyttää muun lääkityksen aikana, miksi näin? Koskeeko varoitus jos alla samaan aikaan 60mg Isotretinoin /päivä. Tossa cräkissähän ei ole lisättyä A-vitskuakaan joten onko ihan ok käyttää? Ja tiedän, näissä usein on provona näitä varoituksia esim EI testatuille urheilijoille :D mutta varmuudenvuoksi kysyn.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noissa jenkeissä myytävissä tuotteissa tuntuu löytyvän samat varoitukset about joka tuotteessa. Ilmeisesti sen takia kun siellä pitää muutenkin varottaa joka asiasta, muuten joku spede haastaa firman oikeuteen kun tuoteselosteessa ei lukenut sitä ja tätä.

Ja muuten, tuo Crack ei välttämättä OIKEASTI sovellu testattaville urheilijoille..

Cracki on kyllä ehdottomasti yks paskimman makuisista boostereista mitä oon juonu :urjo: Oksennusta pidätellen joutuu vetämään mutta on se sen arvoista - meinaan tällä hetkellä tehokkain laturi mitä oon testannu! Shotgun on kyllä edelleen parhaimman makuista. Ite oon sekottanu Crackin maustetun C-vitamiiniporeen kanssa, sillon on semisti siedettävämpää. Oon huomannut, että parhaimman vaikutuksen saa kun ottaa noi laturit tyhjään mahaan. Toisinaan pidän myös taukoa ettei elimistö liikaan tottus noihin.

ttää oranssijauhe`? eihä se edes maistu kummoselle.

Mua jäi mietittää ko fitnesstukun sivuilla on tuotteen tiedoissa lauseet "ei kilpailuissa testattaville urheilijoille" ja "liian tehokasta ollakseen laillista" tms. Onko tuo siis ihan perus tehonlisääjää kreaa ym sallittua? Nuo mainitsemani lauseet ja tuotteen nimi ja mainoskuvat kun särähtävät ainakin mun korvaan ja tuovat mieleen lähinnä jonkin huumeen.

Vaikka olen ymmärtänyt että kyseisessä purkissa käytetään markkinointikikkojakin, niin ilmeisesti kilpaurheilijat eivät voi käyttä tuotetta, koska sisältää kilpailussa kiellettyjä aineita? eli jos ymmärsin oikein niin tarkoitettu vain kuntoilijoille ja ei kilpaileville ihmisille?

Vaikka olen ymmärtänyt että kyseisessä purkissa käytetään markkinointikikkojakin, niin ilmeisesti kilpaurheilijat eivät voi käyttä tuotetta, koska sisältää kilpailussa kiellettyjä aineita? eli jos ymmärsin oikein niin tarkoitettu vain kuntoilijoille ja ei kilpaileville ihmisille?

Crack sisältää tällaista ainetta:

Geranium (1,3-Dimethylamylamine): Geranium on kasviuute, joka sisältää euforisen tunteen ja lisääntyneen mentaalisen kapasiteetin antavia aineita.

En ole täysin varma onko kyseinen aine urheilussa kiellettyjen aineiden listalla, mutta saattaa joka tapauksessa johtaa positiiviseen testitulokseen. Tähän olisi muuten todella kiva saada, jonkun asiantuntijan kommentti.

Methylhexaneamine (Forthan, Forthane, Floradrene, Geranamine), also known as dimethylamylamine (DMAA), "In 2009, the World Anti-Doping Agency added methylhexanamine to the 2010 prohibited list." Tollasen tiedon löysin ainaki googlettamalla. Mutta olisi tosiaan kiva saada jonkun asiantuntijan kommenttia tähän vielä.

Crack sisältää tällaista ainetta:

Geranium (1,3-Dimethylamylamine): Geranium on kasviuute, joka sisältää euforisen tunteen ja lisääntyneen mentaalisen kapasiteetin antavia aineita.

En ole täysin varma onko kyseinen aine urheilussa kiellettyjen aineiden listalla, mutta saattaa joka tapauksessa johtaa positiiviseen testitulokseen. Tähän olisi muuten todella kiva saada, jonkun asiantuntijan kommentti.

kyllähän noissa buustereissä ei ole vittuakaan tehoa, ainakaan itelle. en huomannu mitään eroa verraten treeniin crackin kans ja ilman. mutta jos jollaki tepsii niin hieno homma :dance:

Crack revolutions 600g!!!

Toimii!!! Nyt eilen ensimmäisen kerran kokeilin ja voimaa, sekä energiaa oli huomattavasti enemmän verrattuna edellisii treeneihin. 3 mitallista puoleen litraan vettä, niin sit on jepa! Tehois varmaan yhdelläkin mitallisella, mutta piti sitä heti kokeilla varmuuden vuoksi "max" suositetulla määrällä.

Methylhexaneamine (Forthan, Forthane, Floradrene, Geranamine), also known as dimethylamylamine (DMAA), "In 2009, the World Anti-Doping Agency added methylhexanamine to the 2010 prohibited list." Tollasen tiedon löysin ainaki googlettamalla. Mutta olisi tosiaan kiva saada jonkun asiantuntijan kommenttia tähän vielä.

No siinähän se on jo sanottu. Toi aine kuuluu wadan listalla luokkaan: kilpailussa kielletyt stimulantit.

Eli sama juttu kuin jack3d:ssa. Treenikaudella saa vapaasti käyttää. Kisakaudella pitää olla varovampi (ei tietoa kuinka kauan näkyy testeissä)

Toimii!!! Nyt eilen ensimmäisen kerran kokeilin ja voimaa, sekä energiaa oli huomattavasti enemmän verrattuna edellisii treeneihin. 3 mitallista puoleen litraan vettä, niin sit on jepa! Tehois varmaan yhdelläkin mitallisella, mutta piti sitä heti kokeilla varmuuden vuoksi "max" suositetulla määrällä.
joo sama homma ! toimii todellakin yllättävän hyvin ! itse vedin vain yhden mitallisen:puntti:

Välillä saa lukea täältä, kuinka nämä loaderit haukutaan pystyyn, niin milloin mahdatte loaderin nassuun vetää (?) On nimittäin ero kuin yöllä ja päivällä, vetääkö tyhjään mahaan vai ei. Itse harrastan silloin tällöin muutaman viikon -1000kcal dieettijaksoja ja silloin esim. joku Crack on ihan ehdoton. Antaa uskomattoman energian treeniin, kun vetää tyhjään mahaan. Taas plussilla ollessa, jolloin maha on tuskin oikein milloinkaan tyhjä, ei vaikutuksia juurikaan huomaa.

Välillä saa lukea täältä, kuinka nämä loaderit haukutaan pystyyn, niin milloin mahdatte loaderin nassuun vetää (?) On nimittäin ero kuin yöllä ja päivällä, vetääkö tyhjään mahaan vai ei. Itse harrastan silloin tällöin muutaman viikon -1000kcal dieettijaksoja ja silloin esim. joku Crack on ihan ehdoton. Antaa uskomattoman energian treeniin, kun vetää tyhjään mahaan. Taas plussilla ollessa, jolloin maha on tuskin oikein milloinkaan tyhjä, ei vaikutuksia juurikaan huomaa.

tämä täysin totta. Toki onhan noissa tehoissa todella paljon eroja ihan henkilöiden kesken. Esimerkiksi no-xplode ja nämä pumpinlisääjät ei minulla vaikuta niin yhtään vaikka mitä tekisi. jacked ja crack taas toimii hyvin kun käyttää itselle sopivalla tavalla. Itsellä se tarkoittaa sitä ettei syö pariin tuntiin ennen boosteria/treeniä mitään, juo pari kuppia kahvia pohjalle ja ottaa sen boosterin kahdessa osassa (vajaa tunti ennen treenin aloitusta eka satsi ja toinen kun lähtee salille).

Täältä kans isosti plussaa! Jaksaa paljo paremmin kolistella ja 2h treenin jälkee pystyis hyvin jatkaa vielä melkeenpä toiset lisää :wtf: Maku on yllättävän hyvä ja menee helposti alas vaikka haiseeki joltai pesuaineelta.. Miinuksina mun kohalla hervoton hikoilu (johtuu ehkä siitä ku tulee niin koval temmol pumpattuu) ja mun herkkä vatta ei tykänny oikeen.. Yhellä scoopilla siis tää testi.

Hyvän makuista juomaa mutta ei vaan toimi mulla :( kokeilin useampaakin kauhallista.
No-xplode taas kauheen makusta mutta pelaa kuin junan vessa :wtf:

Eilen ekat kokeilut eli ennen treeniä kaks mitallista nakkasin naamaan. Odotukset oli varmaan liika korkeella eli vähän petyin tähän tavaraan. Voi tietysti olla ku ennen tätä on ollu tapana ennen treeniä nakata b-alaniini, krea, argiini, bcaa, malto ja protsku drinkki naamarii ni ei tos uutena tullu ku noi piristeet. Tätä en osta enää, noin 48e ftukusta ku tilas ja ei tolla purkilla pitkälle pääse jos ton kaks mitallistaki aina ottaa. Mieluummin nuot edellä mainitut eriksee ku hommaa ja kofutabut apoteekista ni homma skulaa itel paremmin. Jos ei aiemmin ole kreaa ja b-alaniinia ottanut niin varmasti saa tästäkin kunnon potkut.

Mä en oo oikee varma et toimiiks, ehkä vikat toistot sarjoista jaksaa paremmin mut muuten en huomaa eroa.. Tänää kokeilin ekaa kertaa kahta kauhallista.. Ens viikolla lähtee varmaa sit kolme.. Eihä nää taida kaikille muutenkaa toimia samalla tavalla, jos ens kerralla kokeilis tota Jack3d:tä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom