crack revolutions -jauhe

pitääkö tää Cracki vetää ihan veden seassa vai voiko johonki esim fun lightiin sekoittaa kun ei meinaa maun takia oikee upota :D

Siis täähän on ihan tajuttoman hyvän makuista kun vertaa moniin muihin vastaaviin tuotteisiin. Itse olen mielestäni ronkeli, mutta kyllä toi on herkkua :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mites olette ottaneet Crackia lepopäivinä? Aamulla ennen aamupalaa?

Mun mielestä ei kannata käyttää lepopäivinä! Elimistö tottuu tehonlisääjiin ja ne menettää ajan myötä tehonsa, ellei lisää annosta/pidä taukoa! Käytä vaan treenipäivinä niin saat kaiken tehon treeneihin!

Mun mielestä ei kannata käyttää lepopäivinä! Elimistö tottuu tehonlisääjiin ja ne menettää ajan myötä tehonsa, ellei lisää annosta/pidä taukoa! Käytä vaan treenipäivinä niin saat kaiken tehon treeneihin!

Jep, näin olen nyt tehnyt. Nyt on kyllä ihan pakko hehkuttaa ainetta! Ei ole kyllä mikään ennen potkinut tällä tavalla ja vasta yhdellä annoksella mennään (maximissaanhan voi ottaa kolme, kun elimistö tottuu). Tämä on kyllä niitä harvoja ravinteita proteiinin lisäksi, joka on tullut jäädäkseen meikäläisen lisäravinnerepertuaariin.

Harvemmin tulee kehuttua mitään lisäravinnetta, mutta tää tuntuis kyllä toimivan.
Ja kaikista uskomattomin juttu on se, että toi ei ärsytä liikaa mun maailman herkintä vatsaa. Mikä johtuu lähinnä siitä, ettei makeuttamiseen ole käytetty aspartaamia.

Mitään ihmeainetta toi ei toki ole, eli koostuu hyvin pitkälti samoista aineista kuin kilpailijansakin.
Pyrin käyttämään melko hillitysti, jotta saisin ton potkimaan vielä jatkossakin.

Eihän tätä ohjeisteta edes käyttämään kun ennen treeniä? Testattu Crack, No-Xplode ja V-12. Crack ehdottomasti paras ja poweria todellakin tulee. V-12 oli kyllä skeidaa tehollisesti, maun sekä sekoittumisen puolesta.

N0-Xplode itekkin kokeilin tänään ja ihan oksti toimi. Voisi joskus testata tuo Crack tms.

PUMPista ei juuri ollut mitään hyötyä ja maistu silliltä. :/

Cracki on kyllä ehdottomasti yks paskimman makuisista boostereista mitä oon juonu :urjo: Oksennusta pidätellen joutuu vetämään mutta on se sen arvoista - meinaan tällä hetkellä tehokkain laturi mitä oon testannu! Shotgun on kyllä edelleen parhaimman makuista. Ite oon sekottanu Crackin maustetun C-vitamiiniporeen kanssa, sillon on semisti siedettävämpää. Oon huomannut, että parhaimman vaikutuksen saa kun ottaa noi laturit tyhjään mahaan. Toisinaan pidän myös taukoa ettei elimistö liikaan tottus noihin.

Moni täällä puhuu NO-xplodesta ym., mutta kukaan ei mainitte Jack3dia. Ne jotka on kokeillut, niin miten Jack3d vs. Crack?

On muuten tuolla Crackilla älyttömin mainoskuva mitä olen nähnyt. Kukkahattutädit varmasti kauhuissaan. :D

Kaveri sai messuilta San Fierce nimistä boosteria, ei kuulemma eroa crackkiin ja hintakin jotain 28e/950?g. Aivan loistavaa tavaraa, pumppi on helvetin kova ja treenit jaksaa _oikeesti_ aivan loppuun asti.

Aika turhalta vaikuttaa toi San'in fierce,paras on kyllä jack3d IMHO verrattuna Crack, NO-Xplode, Black Powder, Superpump 250.

ittellä ei ainakaan tunnu toimivan mikää lataus juomista oikeen, ehkä hieman pirteämmäksi tulee, mutta ei muuta. Crackista tulee iha outo olo vaan, tuntuu että verensokeri laskis iha nolliin ja rupee heittää päästä.

Itse pari kertaa kokeilleena en ole huomannut oikeastaan mitään eroa tavalliseen. Tosin ennen kokeilua ei edellisestä ruokailusta ollut reilua tuntia enempää aikaa. Kuinka kauan edellisestä ateriasta sais olla että tämmöset menee ns. tyhjään vatsaan?

3-5h on hyvä. Eikä siinäkää ateriassa tartte olla hiilareita olleskaa tai jos on niin vähän. No-xplodeen tykäistyin mutta vois pistää tämän testii... Mainoskuva säväytti :D

Itse pari kertaa kokeilleena en ole huomannut oikeastaan mitään eroa tavalliseen. Tosin ennen kokeilua ei edellisestä ruokailusta ollut reilua tuntia enempää aikaa. Kuinka kauan edellisestä ateriasta sais olla että tämmöset menee ns. tyhjään vatsaan?

No tyhjä maha sinänsä häilyvä käsite. Ite pyrin syömään lämpimän aterian n. 2-2,5 h ennen treenin alkua ja tehonlisääjän otan sitten siinä 15-30 min ennen treeniä. Ei tämmöset buusterit mitään auta, jos ruokailusta on oikeasti kulunut aikaa jo jotain 4-5 tuntia. Nälkähän siellä salilla jo tulee ja sitten ei ainakaan treeni kulje.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom