Counter Strike

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ande
  • Aloitettu Aloitettu
Yritin taas pitkästä aikaa pelata cs. Avasin game spyn ja otin servun. Sitten tuli valitus että servulla on uudempi clientti (46) ja mun (45) ei toimi. Päivitin halflifen. Nyt se valittaaa jostain dll clientistä, että se on eri... Mikä qsee?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Poista kaikki ja asenna uudelleen. Varmista että sulla on Half-Life v 1.1.1.0 ja Counter Strike v1.5 päivitykset.

Katot vaan että kyntteri ja puolielämä on molemmat päivitetty tappiinsa. Sitten osa servoista vaatii vielä Paladin anticheateri ohjelman, mistä luulen tuon errorin johtuvan.

CS:n version pitäs näkyä kun yrität mennä jonnekin serverille. Ja kyllä sulla varmasti on vanha CS jos HL:kin oli vanha, koska niistähän ilmestyy uudet versiot aina samaan aikaan.

Originally posted by Mtmm
Paladinia ei ole juurikaan missään servulla enää. Asenna kaikki uudestaan ja muista ottaa oikeat päivitykset riippuen siitä onko sulla retail vai imutettu cs.
Tuota eiköhän esimerkiksi Edomen CS servutkin käytä tällähetkellä tuota Paladin Anticheat ohjelmaa? Voin tietty olla väärässä.

Mutta ei se HL Guardkaan paljoa auta sillä xiittarit pelaa siellä aivan niinku muillakin servuilla. Nimittäin HL Guard ei tunnista uusinta OGC:tä.

Olen tekstannu ja hyvin toimii:D

Auttakaa kuinka cs saa botit toimiin? Siis tietokonevastustajat, ei xiitbotit.

Ku ennen piti laittaa consoleeen sv_cheats 1 ja sit addbot.

Mutta nyt kun päivitin hl ja cs nii ei toimi. Apua?

Originally posted by Ande
Auttakaa kuinka cs saa botit toimiin? Siis tietokonevastustajat, ei xiitbotit.

Ainakin yks mahdollisuus on että haet PodBotin ja asennat sen. Pitäs ilmestyä työpöydälle pikakuvake millä voi pelata bottien kans. Peliin tulee automaattisesti muutama botti ja ite voi lisätä kirjottamalla konsoliin sen addbot.

Ihan hyvät botit, osaavat jopa liikkua ja ovat yllättävän taitavia. Ohjeissa varmaan lukee miten niitten taitoo saa säädettyy, ite en jaksanu ohjeita lukee ja turpaan tulee aina välillä.

Back
Ylös Bottom