Counter Strike

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ande
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mites, matsaako jengi muita pelejä netissä? Battlefield / Medal of Honor (Spearhead)?? Ja millä servuilla?

Massa jyrää sielläkin, ja lisäksi taitava asekäsi.

Jees, 3 vuotta ja tuhansia tunteja takana... CS rulaa :hmmm:

Pukki toi adsl ja UT2K3 sekä Half-Lifen. Joulun jälkeen en ole oikeastaan tehnyt mitään muuta, kuin vääntänyt ko. pelejä, ja käynyt salilla.

Pelaan Counteria yleensä Peliportin CS-1 servulla nimimerkillä -Vaapeli Kormy-. Toi Pakkotoiston oma team on hyvä idea.

Tactical Ops - pelaan itse ja suosittelen. :kippis1: Olen ainakin pari vuotta jaksanut pelailla ja pelaan edelleen itse peli Unrealin Tournamentin modina on ilmainen. Vaatii siis kuitenkin UT:n tai sitten pelin voi ostaa yksinään ilman UT:tä. UT:n enginehän on ihan ässä, joten ei välttämättä mitään aivan uusinta konetta tarvitse. Hyvänä puolena myös se, että aktiivinen tiimi "lahtaamassa" koko ajan cheattereita. On tosin mennyt vähän liian pitkälle, nimittäin itsekin lentää välillä ulos (alussa tutkitaan cheatterit) ja seuraavalla sekunnilla taas toimii moitteetta. :eek:

Toivottavasti joku saa jotain kivaa valmiiksi uudelle UT2k3:lle...

Siis onko toi tactical ops sama unreal tournamentille kuin counter-strike half-lifelle? Mulla nimittäin löytyy joku poltettu piraatti UT joten jos asentaisin sen ja imuttaisin tactical opsin niin toimisiko se? Ainiin kone on P2 350mhz 128ram voodoo3 3000.

Meitsi ainakin mättää BATTLEFIELDIÄ sen mitä töiltä ja salilta ehtii!!!! ihan vitun helmi peli!:evil:

Kyllähän toi UT2k3 on paras nettipeli =) Todella rankkaa toimintaa. Nyt vielä pitää odotella xboxin nettiä (maaliskuu - Ruotsi), niin pääsee boxinkin unreal championshipia mättämään. Battlefield vois olla kyllä hankkimisen/imuttamisen arvoinen peli :D

Mohaa on ykkönen, tuntuu ettei tuo Spearhead toimi yhtähyvin ja sitten tuo kontrollien muuttaminen oli persiistä, olisivat estäneet vaikka sen koodin käytön mutta muuten pitäneet sen ennallaan, on paljon hankalampaa kurkkia kulman takaa.
Battlefield on kanssa melkoisen hyvä nettipeli, mutta tuntuu toimivuudelta hieman Mohaa:ta heikommalta, jotenkin kankeaa tuo ukon liikuttelu. Autojen, tankkien ja lentokoneiden kontrolli ei vois olla yksinkertaisempaa, joten sopii todella hyvin tuohon peliin.
UT2003 jatkaa vanhaa linjaa, todella nopea tempoinen ja menettää minun mielenkiinnon täysin aivottomalla räiskinnällä.

Originally posted by PanaSync
Siis onko toi tactical ops sama unreal tournamentille kuin counter-strike half-lifelle? Mulla nimittäin löytyy joku poltettu piraatti UT joten jos asentaisin sen ja imuttaisin tactical opsin niin toimisiko se? Ainiin kone on P2 350mhz 128ram voodoo3 3000.
Onhan se hyvin samanlainen, mutta eri kuitenkin. Joku on jotkut CS:n kartat tosin TO:lle kääntänyt ;)

Laita UT koneeseen, patchaa se 4.36:ksi ja ime TO ja installoi. Mene ja pelaa :) Hmm... jos UT toimii hyvin sun koneellasi, niin TO:n pitäisi toimia ainakin kohtalaisesti.

Mulle tuli Pakkotoisto-tiimistä mieleen semmonen juttu, että ois vaan hyvä pelailla -toistolaisten kesken, kun jollain ois tarvittava letku serverin tekoon. Elikkäs jotain viikkoa ennen sovittais päivä ja ajankohta jne. ja joku lois jonkun ~30 naamaa vetävän serverin? Mitäs tuumaatte?

Hei!

Jos joku pistää servun countterissa pystyyn, nii voi luottaa siihen, että mä änkeen sinne hyvällä tai pahalla :hmmm:

No ei... Mut olis varmaan tosi positiivinen kokemus pelaa teijän kanssa!

kyllä ceeässää tulee pelattua joka päivä.
asiasta toiseen....kuinka nopean yhteyden tarvitsee että oman serverin voisi laittaa pystyyn ja joka vielä pyörisi kohtuullisella nopeudella.

vauhti, kyselin tuosta serverin pitämisestä ja kuulin lähinnä "kirosanoja" kuten t1, t3 jne. :(
Peli-iltojen järjestäminen on muutenkin ongelmallista, niin mieleeni juolahti että joku nopena langan päässä asuva kaverihan voisi pitää serveriä 24/7 jossain komeron pohjalla?Semmonen reilu kymmenen henkilöä vetävä serveri luulisi riittävän pakkotoistolaisten tarpeisiin, sillä on vaikea uskoa kaikkien haluavan pelaamaan samaan aikaan?

edit: 6vs6 serveri onnistuis kuulemma jollain megasella letkulla, eli semmosen päässä asuvat käsi ylös :)

Mulla on vaan adsl 256, joten sillä ei servuja pistetä pystyyn. Oon kyllä heti mukana, jos saadaan homma toimiin. Jos keltään ei löydy kunnon yhteyttä, niin vois sopia vaan ajan koska pelataan. Aina löytyy joku tyhjä servu mikä voitais vallata.

Back
Ylös Bottom