Cooper-gallubbi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sintti
  • Aloitettu Aloitettu
Kiinnostaisi tietää minkälaisiin aerobisiin suorituksiin voimailijat/bodarit pystyvät, eli esim. cooperin tuloksia ja olisi tietty kiva tietää minkälaisilla mitoilla, pituus ja paino ois siis kiva tietää myös.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Cooperin tulokset lienee nykykunnossa hieman yli 2000 metriä. Parhaimmillaan ollut jotain 2800 m, mikä näin lyhytjalkaiselle kaverille onkin loistosuoritus!

noin puoli vuotta sitten juoksin 2350m ja nyt ens viikolla ois taas tarkotus koittaa..luulen että jää alle viime vuotisen..

2765m juoksin intin toisessa coopperissa... nykyään hmm... ei viitti edes ajatella...

intissä 11 vuotta sitten 3000.
Nykyään ei mitään hajua. Juoksen punttaamisen ohella kuitenkin 1-2kertaa/vko..eli kaipa se suht samoissa on pysynyt?

Ennätys on hieman yli 3500m, mutta silloin pelasin futista ja juoksemassa käytiin aika paljon omallakin ajalla.
Myöhemmällä iällä ja varsinaisesti punttitouhujen ollessa pääasiana, pääsin 2600m.. silloin tein 1-2 lenkkiä viikossa (kävelyä pääosin).
Nyt tämän hetken kunnolla en varmaan jaksa edes kävellä 12 minuuttia. :)

Cooperia en ole testannut vuosiin, mutta viimeksi juoksin 10 000m 45min eli tasaisen taulukon mukaan siitä tulisi cooper tulokseksi 2 666m.

3250m lukion toisella. Intissä askipäivässä -keuhkoilla tulos tippui pari sataa metriä. Nykyään ei faktaa juoksukunnosta, mutta 3t menisi varmaan helposti..

Menee 3500 metriä mutta enään ei ennätyksiin pysty lihastenkoon takia.

intissä viimeisessä testissä tais heilahtaa 2500-2700m. ei ole oikein tarkempaa mielikuvaa. nyt jos pistettäis juoksemaan niin räkisin niin verta, huutaisin hoosiannaa ja hikiseen paritonnia kipittäisin :D hrrr.. ajatuskin puistattaa

Originally posted by MuayThai
2000 menee konttaamalla,jos 2500 ei mene niin täytyy olla aika spede. :worship:

Lieneekö tämä minulle tarkoitettu???

Mutta kuitenkin, juoksuaskelia en ole vuosiin? juurikaan ottanut ja tavoitteeni ovat aivan muualla kuin juoksuradalla. Ja haluaisinpa nähdä tuon 2000 metriä konttaamalla.

Mä juoksisin kovempaa ja pidemmälle jos jaksaisin. Tosin mä myös penkkaisin 350kg, mutta kun en jaksa. :david:

Kerran menin möläyttää et viimeks joustu tulos oli valtavat 1800m, ja siitäkös täällä monella naurut repes!!:curs: No mä oon sen jälkeen panostanu vähän enmmän aerobiseen, mutta must kyl tuntuu et se kenttä, minkä ympäri juoksin oli isompi ku se meiän ysiluokan liikkamaikka anto ymmärtää. Seuraavan kerran cooperii taidan kokeilla intissä...

Eipä ole ihan eilen cooperia tullut testattua, mutta 5km meni pari viikkoa sitten aikaan 23:48 joten tulihan siinä pari 2500m cooperia juostua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom